Beste,Heb vandaag mijn selectiecommissie gedaan voor agent. Heb er een wrang gevoel bij. Ze stelden mij een vraag, waarop ze bleven hameren, ivm de wet.” Ga je iedereen bekeuren of ga je uitzonderingen maken” heb gezegd dat ik iedereen zou bekeuren en geen uitzonderingen zou maken. Weet nu nie of ik hiermee goed gedaan heb of nie? Zien ze liever geen ander antwoord?
Mvg
wat een flauwe zever is dat !Het is niet goed als je zegt dat je iedereen zou gaan bekeuren, bv. je gaat de uitzondering maken door te kijken of de wagen de openbare orde verstoort in de omgeving of als het nog aanvaardbaar is, ook voor jezelf is het teveel administratief werk als je terug op het commissariaat komt. Deze uitleg heb ik vernomen van de voorzitter van de selectiecommissie.Groetjes
Idd, heb dit ook zelf van Rudi Cools vernomen in de vooropleiding van inspecteur in Genk.Dat hoef je trouwens niet tegen mij te zeggen maar tegen Rudi Cools de voorzitter van de selectiecommissie.
Ik zou iedereen bekeuren dat de wetgeving overtreed maar blijkbaar is dat TE zwart op wit de wet naleven volgens de inspecteur dat ons dat heeft verteld in een infosessie.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 6 gasten