Selectiecommissie agent

6 berichten   •   Pagina 1 van 1
davy stevens
Nieuw op 't forum

Selectiecommissie agent

door davy stevens » 15 mei 2018, 09:24

Heb vandaag mijn selectiecommissie gedaan voor agent. Heb er een wrang gevoel bij. Ze stelden mij een vraag, waarop ze bleven hameren, ivm de wet.” Ga je iedereen bekeuren of ga je uitzonderingen maken” heb gezegd dat ik iedereen zou bekeuren en geen uitzonderingen zou maken. Weet nu nie of ik hiermee goed gedaan heb of nie? Zien ze liever geen ander antwoord?

Mvg

Flemishwarcry

Re: Selectiecommissie agent

door Flemishwarcry » 15 mei 2018, 14:32

davy stevens schreef:Heb vandaag mijn selectiecommissie gedaan voor agent. Heb er een wrang gevoel bij. Ze stelden mij een vraag, waarop ze bleven hameren, ivm de wet.” Ga je iedereen bekeuren of ga je uitzonderingen maken” heb gezegd dat ik iedereen zou bekeuren en geen uitzonderingen zou maken. Weet nu nie of ik hiermee goed gedaan heb of nie? Zien ze liever geen ander antwoord?

Mvg

Beste,

Het is niet goed als je zegt dat je iedereen zou gaan bekeuren, bv. je gaat de uitzondering maken door te kijken of de wagen de openbare orde verstoort in de omgeving of als het nog aanvaardbaar is, ook voor jezelf is het teveel administratief werk als je terug op het commissariaat komt. Deze uitleg heb ik vernomen van de voorzitter van de selectiecommissie.

Groetjes
Selectieprocedure INP
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!

davy stevens
Nieuw op 't forum

door davy stevens » 15 mei 2018, 15:45

Dus zal ik waarschijnlijk wel gebuisd zijn dan op de commissie. Ik dacht dat ik de wet moest volgen daarom dat ik dit gezegt had.

Alvast bedankt.

Flemishwarcry

door Flemishwarcry » 15 mei 2018, 18:08

Dat is een pijnlijke minpunt inderdaad maar als je voor de rest een goede kandidaat was zou het mij sterk verbazen dat je gebuisd bent, houd me op de hoogte!
Selectieprocedure INP

davy stevens
Nieuw op 't forum

door davy stevens » 15 mei 2018, 20:03

Ik wist niet alles wat ze vroegen maar denk vooral dat ze een beeld van jou willen schetsen. Ik hou je op de hoogte.Ben jij ook kandidaat?

Flemishwarcry

door Flemishwarcry » 15 mei 2018, 20:58

Ja ze willen inderdaad een beeld van je schetsen en natuurlijk kan niemand 100% voorbereid zijn op de selectiecommissie, ik ben kandidaat BAGP en INP maar dus niet voor Agent van politie.

Dit is wel interessant om eens door te nemen en je zo voor te bereiden op de mogelijke vragen, ookal is het misschien niet meer nodig. http://www.honderdprocentflik.be/swfile ... tie3_9.pdf
Selectieprocedure INP