Beveiligingsagent Federale Politie

171 berichten
nickke
Nieuw op 't forum

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

door nickke » 22 dec 2018, 17:42

ben je als beveiligingsagent altijd tewerkgesteld op dezelfde locatie of is het bv. 1 week een nucleaire site, 1 week luchthaven, ...?

Bartmatz
Nieuw op 't forum

door Bartmatz » 26 dec 2018, 20:13

Hey, kan iemand mij zegggen hoelang het duurt voor een uitnodiging te ontvangen voor de comissie ? Ik heb donderdag 6/12 mijn persoonlijkheidsproeven volbracht en dinsdag had ik al een brief gekregen met positieve resultaat.
Heeft er iemand anders ook zijn persoonlijkheidsproeven op doe datum al gedaan. ?
Ik zit in hetzelfde schuitje ik ben benieuwd.

Dejacke2
Nieuw op 't forum

door Dejacke2 » 02 jan 2019, 16:19

Hallo,

Ik heb zojuist bevestiging gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn gesprek met de commissie.
Kan iemand mij vertellen wat het te verwachten loon is tijdens de opleiding en de job zelf? Ik veronderstel dat dit afhankelijk is van de familiale situatie?
Ik weet dat dit afhankelijk is van een bepaald aantal factoren maar zou toch graag wat zekerheid hebben.

Mvg

seynave
Nieuw op 't forum

door seynave » 14 jan 2019, 19:51

Hoe ervaren West-Vlamingen, of andere die ver van Brussel wonen de job momenteel?

kristof44
Nieuw op 't forum

door kristof44 » 18 jan 2019, 15:42

Geachte leden

Graag had ik me goed willen voorbereiden omtrent de 2de proef (Beveiligingsagent).. Zijn er mensen van omgeving Gent en omstreken die deze onlangs gedaan hebben en waar ik in contact mee kan komen...of me eventueel zeer goede tips kunnen bezorgen.Bestaat er ook een module voor om u daarin voor te bereiden.. Alle hulp is welkom..Alvast hartelijk dank

mvg

kristof

Robin_B
Nieuw op 't forum

door Robin_B » 18 jan 2019, 16:09

Beste Kristof

Morgen is er een infodag in Etterbeek omtrent de 2de proef, zeker eens langsgaan! Je kan je inschrijven via: https://www.jobpol.be/nl/evenementen/in ... -de-1ste-5

Ik ga volgende maand ook de persoonlijkheidsproef afleggen. Veel succes alvast!

Met vriendelijke groeten
Robin B.
Geachte leden

Graag had ik me goed willen voorbereiden omtrent de 2de proef (Beveiligingsagent).. Zijn er mensen van omgeving Gent en omstreken die deze onlangs gedaan hebben en waar ik in contact mee kan komen...of me eventueel zeer goede tips kunnen bezorgen.Bestaat er ook een module voor om u daarin voor te bereiden.. Alle hulp is welkom..Alvast hartelijk dank

mvg

kristof
Kandidaatstelling BAGP : 24/9/2018
Cognitieve proef : GESLAAGD! 7/12/2018
Functioneel parcours : GESLAAGD! 7/12/2018
Psychologische proef : uitnodiging in afwachting (februari)
Selectiecommissie :
Medisch onderzoek :