Videoverslag

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Koen79
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 08 Sep 2016, 10:09

Videoverslag

Bericht door Koen79 »

Juist brief gekregen dat ik gebuisd ben voor vorm Videoverslag. Graag wil ik hiervoor de volgende keer slagen. Ik heb al wel wat tips gelezen maar weet er iemand waar je een goed voorbeeld kan terug vinden? Of is er iemand die me hiermee kan helpen om dit onderdeel onder de knie te krijgen? Ik zal u eeuwig dankbaar zijn. Een cursus verslagen maken en opstellen 8) 8) alvast bedankt
Gebruikers-avatar
Medo
__________________________
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2014, 11:14

Re: Videoverslag

Bericht door Medo »

Hey,

Er zijn drie redenen waarom je hiervoor kan 'buizen'.

1: Je observerend vermogen was niet voldoende waardoor je slecht gescoord hebt op de vragenlijst na de video.
2: Je verslag was niet goed gestructureerd.
3: Je spelling was niet voldoende.

Uiteraard kan het ook van alles een beetje zijn... Je kan altijd eens bellen naar DSR om te vragen wat je werkpunt is (geeft tevens ook blijk van interesse en inspanning).

Je observerend vermogen kan je zelf wat trainen door allerhande filmpjes te kijken. Laat eventueel door een vriend(in) een paar simpele vragen opstellen door hem/haar eerst de video te laten bekijken. Vervolgens probeer je te letten op de hoofdlijnen maar ook zeker details; nummerplaten, type wagens, persoonsbeschrijvingen, adressen, huisnummers,... Details kunnen in de job zeer belangrijk zijn.

De rest is een beetje kennis van onze taal natuurlijk.... Het verslag moet beknopt zijn maar toch alle belangrijke zaken bevatten. Je kan tonnen voorbeelden vinden online over hoe je goede verslagen maakt, evenals spellingsoefeningen. Ze letten hard op -dt fouten, gebruik van woorden,....

Succes!
AINP PLOT
Prom Okt 2016
--> Medische zakking okt. 17
Prom Okt 2017
BUTTON_POST_REPLY