Moordpoging op politieagent in Henegouwen - De Standaard

Graag open discussies. Argumenteren mag, hit-en-run-technieken niet!
Elke aanval op de politie zal resulteren in een waarschuwing.
Forumregels
Afbeelding
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Moordpoging op politieagent in Henegouwen - De Standaard

Bericht door Kevin_Fox »

Weer wordt maar eens duidelijk hoe gevaarlijk de job wel niet kan zijn!
En dan mag een politie-inspecteur geen dienstwapen mee naar huis nemen?
Ik heb zelf nog geen ervaring als politie-inspecteur maar komen onderstaande situaties regelmatig voor? Zoja moet de discussie rond dienstwapens dan niet eens grondig herbekeken worden?





http://www.standaard.be/cnt/dmf20140413 ... 1481237582
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Moordpoging op politieagent in Henegouwen - De Standaard

Bericht door DerDritteMann »

En wat ga je dan doen met je wapen 24/24? Zie je niet een beetje te veel naar politiefeuilletons? Ga jij thuis constant met een schouderholster rondlopen, bij de deur opendoen, tijdens de seks, als je in de hof met je zoontje in je zwembroek in het plonsbadje aan het dollen bent? Bij het winkelen, bij het naar de cinema gaan, bij het zonnen op Sint-Anneke?

Ik denk het niet. Alles wel een beetje relativeren. Ik denk dat dit uitzonderlijke situaties betreffen en men moet niet te veel regels opstellen voor uitzonderlijke situaties.
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Moordpoging op politieagent in Henegouwen - De Standaard

Bericht door Kevin_Fox »