Verlofregeling zomer

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Kiekebille
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2013, 14:31

Verlofregeling zomer

Bericht door Kiekebille »

Daarnet werd ik gebeld om op 26 april mijn gesprek met de commissie te doen en eventueel op 2 mei al te starten aan de OPAC.
Iemand die weet wanneer we in de zomer verlof krijgen?
Want ik stond eigenlijk net op het punt om een lange reis te boeken met de gedachte om pas in oktober te starten (ik sta momenteel in het onderwijs, dus wilde ik nog één laatste keer profiteren van die mogelijkheid).
i like you93
Aspirant
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2012, 19:09

Re: Verlofregeling zomer

Bericht door i like you93 »

De school zal een maand gesloten zijn heb ik horen waaien in de gangen... ik kan het je zeker niet officieel vertellen, daarvoor zal je moeten bellen naar opac.

In elk geval zou ik de kans nemen om die opleiding te volgen... vakantie kan je nog je hele leven nemen! :)

Matthew
OPAC, 106e promotie, peloton 2
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: Verlofregeling zomer

Bericht door Bart V »

Ze kunnen inderdaad sluiten terwijl de 106e zijn zomerstage doet (duurt immers 10 weken) maar de 107e is toch nog aanwezig op opac? Die zijn pas 1 december gestart en die moeten toch de lessen volgen in de zomer want ze gaan pas ergens in oktober-november op stage?

Of is er nu een lichting van opac die zijn opleiding in de Groendreef volgt?
PZ Gent
Drez
Politie
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2012, 16:23

Re: Verlofregeling zomer

Bericht door Drez »

Bart V schreefCOLONZe kunnen inderdaad sluiten terwijl de 106e zijn zomerstage doet (duurt immers 10 weken) maar de 107e is toch nog aanwezig op opac? Die zijn pas 1 december gestart en die moeten toch de lessen volgen in de zomer want ze gaan pas ergens in oktober-november op stage?

Of is er nu een lichting van opac die zijn opleiding in de Groendreef volgt?
De 107e heeft inderdaad les tijdens de zomer. De lichting van de Groendreef heet de 1ste promotie en blijft in de Groendreef. En dan in mei komt de 108e, geen idee hoe ze dat gaan regelen.
DeridderSancho
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2013, 12:26

Re: Verlofregeling zomer

Bericht door DeridderSancho »

Ik had gebeld en ze vertelde mij van 20 juli tot 11augustus
BjornV
Aspirant
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2011, 15:44

Re: Verlofregeling zomer

Bericht door BjornV »

Zo staat dit ook in onze planning ingeschreven, de 106e, 107e en 108e hebben verlof van 20/07 tem 11/08
AINP. 106e prom, pel 2. OPAC
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: Verlofregeling zomer

Bericht door Bart V »

En dan 6 weken doorlopend stage?
PZ Gent
BUTTON_POST_REPLY