Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Hey Johan,

Zalig dat allemaal zo vlot verloopt op de moment,ik hoop in ieder geval dat het goed verloopt de persoonlijkheidsproef en dat de medische snel mag volgen voor u en zoals Thomas zegt degene die er nu allemaal bij zijn en hun testen afleggen zullen allemaal samen gaan zitten en ik denk eerlijk gezegd dat de slaagkansen voor alle testen heel hoog ligt omwille van dat ze nog wel veel kandidaten nodig hebben denk ik dan.
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Hey Johan,

En hoe is het verlopen,weet ge uwe uitslag al?
jefzor
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013, 15:19

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door jefzor »

Hey iedereen ! Ik heb vrijdag met Brussel gebeld en vernomen dat ik geslaagd ben voor de selectieprocedure van AP , ik heb me ingeschreven via VDAB site voor Turnhout , maar aangezien die kandidatuur federaal is kan je naar overal gaan.ik zou graag weten wat er nu gaat volgen, op die wervingsreserve lijst... Gaan ze mij opbellen? Moet ik spontaan solliciteren? Komt er dit jaar nog een opleiding? Ik zit dus nog met een hele hoop vragen :)
Iemand die me wat info kan verschaffen?

Alvast bedankt!
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Jefzor,
Eerst en vooral proficiat. Ik ben niet zeker wat je nu moet doen. Normaal is het zo dat als je federaal en geslaagd bent, dat je zelf moet gaan solliciteren bij een zone en indien ze je aannemen zorgen zij voor een school voor jou. Dus misschien eens gaan informeren bij de hrm van pz Turnhout? Ik weet wel dat ze in Brussel geen ap opleidingen meer organiseren. Mij zou het ook verbazen moesten jullie je opleiding niet in campus vesta krijgen. Indien het vesta zou zijn starten jullie met mij en Bart (en Robin?) in oktober/november. Er zijn voor pz Antwerpen nog enkelen die hun jury moeten doen vanaf dat het aantal kandidaten bekend is gaan ze een definitieve lijst opstellen en mensen op de hoogte brengen. Dus ik stel voor informeer je eens bij je zone en laat ons weten wat ze gezegd hebben. Wat mij betreft denk ik dat wij allemaal samen gaan zitten
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door PieterGC »

Ik heb opgevangen dat er sprake is van een opleiding AP in December. Let op het woordje sprake, totdat je een brief in de bus hebt blijft het hier ook bij maar zo weten jullie misschien ook weer iets meer.
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Hopelijk is het toch oktober/november. Maar ze hebben wel altijd gezegd in "het najaar". Het blijft idd afwachten op iets officieel. Bedankt de informatie
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Ja, ik weet mijn uitslag voor persoonlijke ook geslaagd, medische uitgesteld wegens verlof en nog geen brief terug gekregen.

Wat sollicitatie betreft, zelf naar de zone gaan waar je wilt werken. Als Ap wordt je normaal gezien niet federaal aangenomen, maar moet je eerst zelf een zone zoeken waar je kan gaan werken en deze sturen u dan naar school voor een opleiding.
Dus best naar Turnhout bellen en vragen hoe je moet solliciteren voor de job.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door PieterGC »

Thomasbd15 schreefCOLONHopelijk is het toch oktober/november. Maar ze hebben wel altijd gezegd in "het najaar". Het blijft idd afwachten op iets officieel. Bedankt de informatie
Ik betwijfel oktober aangezien er dan ook verschillende klassen INP starten, qua organisatie bemoeilijkt dat het wel. Aan de andere kant zullen het grotendeels dezelfde lessen zijn... Maar dan gaat het denk ik wat veel bij elkaar worden en voor niemand aangenaam/nuttig. Persoonlijke indruk: vergeet oktober, hoop november maar als het dit jaar is reken op december.
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Robin Simons
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2012, 08:53

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Robin Simons »

De start van een opleiding in oktober kunnen we inderdaad vergeten.
Ik heb enkele weken geleden nog eens gebeld naar een persoon die verantwoordelijk is voor de opleidingen binnen Campus Vesta. Zij wist me te vertellen dat het ofwel november of februari zal worden.
Het probleem is dat wel ondertussen met 12 starters zijn en dat ze 16 tot 20 geslaagde personen nodig hebben, om een opleiding te starten. De lokale campagne 'begin er maar eens aan' is echter stop gezet en er zijn dus geen kandidaten meer die met hun selectieproeven bezig zijn. Zo geraken ze inderdaad nooit aan een juist aantal personen om een opleiding te beginnen.
Achja, afwachten zeker?

Groeten, Robin
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Er zijn nog mensen bezig met hun testen, die dit jaar nog kunnen starten met opleiding, dus nog gene paniek. Komt allemaal goe, het gaat allemaal ni zo vlug als in de prive hoor.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Ik ben sinds november vorig jaar aan het wachten. Ik heb tot op heden niets officieel gehoord laat staan een deftig antwoord toen ik belde voor informatie, dus ik vind mijne "paniek" terecht :greenb:. Ik hoop gewoon dat het dit jaar gaat worden. Op 11/09 uw medische proef gaan afleggen dan is het theoretisch gezien nog mogelijk
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Hey Thomas,

heb jij getekend voor Antwerpen? Want heb gehoord van Lode Maes dat er nog meerdere zijn die aant wachten zijn van de groep van 2012.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Johan,

Ik ben idd van de beginermaareensaan-campagne. Ik ben al in blijde verwachting sinds november 2012.
Juist gehoord van mijne maat die op hrm is geweest dat het nog wachten geblazen is aangezien ze nog plaatsen moeten regelen voor ons
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Thomas,

ja heb het ook al gehoord van de Lode Maes, ik werk momenteel al als Calog personeelslid bij de Lokale in Antwerpen, en ben momenteel bezig met mijn testen om ook operationeel te worden. Zolang ze jullie ni op school binnenkrijgen worden er ook geen nieuwe AP aangeworven. Ze weten bij HRM dat ik ook bezig ben dus, ik hoop dat ik met jullie mee kan starten en zo toch in Antwerpen kan blijven. Het duurt wel heel lang voor jullie en zeker als je weet dat je mag beginnen en dat de datum steeds maar wordt uitgesteld, maar blijkbaar ligt de fout bij Vespa en ni bij de Hrm van Antwerpen.En andere school zoeken is denk ik geen oplossing.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Johan,

Het is geen gemakkelijke weg geweest met momenten zelfs spijt gehad dat ik voor Antwerpen( en dus vesta) gekozen heb. Nu heb ik via via vernomen dat een docent de opdracht heeft gekregen om agenten in te plannen op zijn uurrooster dus november zit er aan te komen. Wat u betreft, wees blij dat jij federaal bent jij kunt altijd aansluiten ergens met AINP's . Ik heb al veel research gedaan en sommige scholen waaronder (als ik mocht kiezen) PIVO , wat het dichtste bij is op vesta na , starten ook in december.http://www.vlaamsbrabant.be/pivo/politi ... olitie.jsp. Ik hoop natuurlijk dat jij kan mee starten maar dan gaan ze wel gas mogen geven. Maar voorlopig werk jij al als calog wat volgens mij toch niet zo'n hel is als een jaar werk tegen u zin doen terwijl je wacht op nieuws :wink: .
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
BUTTON_POST_REPLY