Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Hey Johan,
Dus als ik het goed versta zit de opleiding al vol voor oktober/november en is de opleiding mss in campus vesta?
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

johan,
Ik voel de bui al hangen. Maar 14 agenten minimum is wel veel denk ik voor turnhout ale ik kan mij vergissen natuurlijk. Maar wat mij het meest stoort van allemaal is het onzekere. Ik denk dat de mensen die de beslissingen moeten nemen niet denken aan het feit dat wij allemaal (alé ik zeker) een job hebben en mijn baas lust mij nu al rauw. Eerst was het februari dan november dan een nee dan een misschien.

Bartje,
Ik denk dat Ludo Maes bedoelde dat Antwerpen dan volzit , m.a.w. dat er geen nood meer is aan nieuwe agenten (daarom ook de campagne enkel voor insp. en geen federale wervingen meer)
Ik weet het allemaal niet meer wat ik ervan moet denken. Ik wil nu gewoon zekerheid zowel voor mijn eigen als voor mijn werkgever. Ik stel voor dat wij gewoon bellen en dat Ludo Maes dan maar moet uitleggen hoe het nu precies zit
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Ja Thomas inderdaad,
ik moet nu wel even weg maar ik kom straks nog eens zien of er al meer nieuws is gepost,ik ga zowieso morgen bellen naar lode maes,mss kan jij dan ook nog eens bellen hé of mss weet Johan hier opt forum nog een beetje meer van heel de situatie?
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Bart ik denk dat het beter is dat jij nu gewoon contact zoekt ik hen vandaag gebeld ze vroegen mijn naam en nummer. ze gaan niet lachen als ik de dag erna al terug bel. laat iets weten indien gij meer succes hebt
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Hey Thomas,
Ik zie vanavond de sportleerkracht van campus vesta en ik zal het daar ook nog is juist aan vragen ze,maar ik denk wel dat alles in orde komt ze want zie wij zijn met zes man,als je turnhout erbij neemt mss ook minimum een zes man en wervingsreserve ook een zes man en komen we aan een 18 man en kan opleiding wel degelijk starten ze.Maar ik hoop dat Lode u vandaag ook inlicht over de situatie en ik zal ook verder informeren.Ik begrijp dat je zo vlug mogelijk wil starten en iedereen wil dat denk ik wel dus er zal wel snel duidelijkheid komen ze hoop ik.
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

tot die pijnlijke conclusie ben ik gisterenavond gekomen na wat beter speurwerk. Johan d doet mee voor agent in turnhout(gelezen in een ander topic). Dus zoals jij al aanhaalde tzal ons + turnhout + werf reserve zijb. Maar uit mijn maat zijn promotie zijn der al enkele die in mei al direct terug naar vesta gaan voor inspecteur ( goe zot as ge het mij vraagt :-D) dus mss komen er dan nog wat plaatsen vrij voor de werfreserve. Maar eerlijk gezegd heeft november zijn voor en nadelen. spijtig dat we naar vesta moeten... maar langst de andere kan heb ik nog veel verlof staan voor deze zomer :-D. Azo ja mijne maat heeft vanavond zijn proclamatie op vesta :cry: laat maar iets weten man
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Hey Thomas,

Gisteren heb ik de sportleerkracht gezien en hij wist mij ni echt veel meer te vertellen dat we al wisten,het laatste dat hij gehoord heeft is dat als er geen meer kandidaten bijkomen geen opleiding start in campus vesta,nu daar heb ik op geantwoord dat er van turnhout en wervingsreserve komt maar daar wist hij persoonlijk nog niets van wat ook kan hé.Hij ging me zowieso op de hoogte houden ze.Maar ik denk wel dat het inorde komt na wat johan hier gepost had denk ik wel dat ze genoeg kandidaten hebben.En natuurlijk als de Lode terug belt naar u wat hij te zeggen heeft hé.
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Dat was wel te denken. de enigste die ons nu antwoord kan geven is L.Maes ik heb tot op heden geen telefoon gekregen van hem. Heb jij al gebeld? ik ga toch het weekje wachten voor ik terugbel. De hoop voor Brussel in juni is nu toch al zo goed als weg. Ik zou er maar niet van uitgaan. ik ben er vrij zeker van dat er voor oktober wel een lichting inspecteurs gepland staat dus dat er geen lichting agent op staat baart mij toch enige zorgen
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Hey Thomas,

Nee ik heb niet meer terug gebeld,had ene keer gebeld maar kon niemand bereiken,maar als ze u ni terug contacteren bel ik ook ze ten laatste woensdag bel ik dan en ik hoop dat ze u tussendoor ook al hebben terug gebeld en u meer informatie geven.
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Hey Thomas,

En al iets meer te weten gekomen(hebben ze u terug opgebeld)?En inderdaad in oktober start er een opleiding inspecteurs heb ik gezien,dus dan zal er toch wel een opleiding voor ons voorzien worden ook hé da kan toch ni anders?
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

ik heb juist gebeld met mijne maat (pas afgestudeerde agent) hij had Lode Maes persoonlijk gesproken. Hij zei dat er 100% zeker een opleiding start oktober/november. nog steeds niets gehoord van hem persoonlijk. ik bel hem morge terug op.
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Ah das al beter nieuws om te horen,ik hoop dat je hem vandaag kan bereiken ze.
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Nogmaals niet op de bureau weer gegevens genoteerd. Ik geef het op voorlopig. Mss dat jij eens kan proberen ? Ik kan alleen bellen rond de middag
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Ja ik kan ook wel is bellen ze maar volgens mij ga ik hetzelfde antwoord krijgen als u dat hij er ni zal zijn en ze u zullen terugbellen hé.Ik zal zien ze als ik morge kan bellen doe ik het zeker ze en hopelijk hebben ze intussen u al terug gebeld Thomas.
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Bel morgen ne keer en misschien hebt gij beter gelukt want het zijn altijd andere mensen die oppakken. Post morgen gewoon het resultaat en indien gij ook geen succes hebt zal ik achter zijn mail adres proberen komen.
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
BUTTON_POST_REPLY