Op lijst ?

Geslaagd in alle selectieproeven en je weet al een datum wanneer je mag starten aan de opleiding ? Laat het hier weten !
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
F162007
__________________________
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 16:47

Op lijst ?

Bericht door F162007 »

Hoe kan je te weten komen of je op de lijst staat om te beginnen tijdens 1 van de data die opgegeven is om te starten met de opleiding ?
Mattijzz
Aspirant
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2012, 20:05

Re: Op lijst ?

Bericht door Mattijzz »

Eenmaal je het online formulier hebt ingevuld, krijg je direct een bevestiging toegestuurd.
Ik geloof dat je pas echt zekerheid hebt dat je "op de lijst" staat 2 maanden voor de aanvang van de opleiding.

Maar ik denk dat het al raar zou zijn dat, als je je nu inschrijft, je niet zou kunnen starten waar je wilt.
Aspirant inspecteur - DSEF Campus Gent 1e promotie
F162007
__________________________
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 16:47

Re: Op lijst ?

Bericht door F162007 »

Daar ben ik het eens mee , maar als ik even pessimistisch mag zijn , als er 10 plaatsen zijn en u kiest voor het klassiek traject en 10 ander kiezen om te tekenen voor een deficitaire zone , heb je dan nog zekerheid dat je kan beginnen ?
Andwrew
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2012, 09:44

Re: Op lijst ?

Bericht door Andwrew »

Misschien geregeld de site van Jobpol eens bekijken en op het online formulier nog zien of jou keuze er nog tussen staat.
Ik denk als die er nog tussen staat dat je toch al een goede kans hebt om er die datum ook bij te zijn.
F162007
__________________________
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 16:47

Re: Op lijst ?

Bericht door F162007 »

Laat ons hopen dat we op de datum kunnen beginnen die we hebben opgegeven :wink:
BUTTON_POST_REPLY