Brandweer en politie tegenover elkaar in Brussel

Graag open discussies. Argumenteren mag, hit-en-run-technieken niet!
Elke aanval op de politie zal resulteren in een waarschuwing.
Forumregels
Afbeelding
SHERIFF
Politie
BerichtenCOLON 1429
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 21:54

Re: Brandweer en politie tegenover elkaar in Brussel

Bericht door SHERIFF »

Eric schreefCOLON
SHERIFF schreefCOLONik gok op deze Eric:
http://www.ik zoek aandacht.be/
Dan zou ik er gewoon voor uitkomen. Anders zou ik toch ook geen website oprichten en mijn naam er aan verbinden? Ik ben dus niet die persoon.
wie dan wel ?
Eric
__________________________
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2011, 14:39

Re: Brandweer en politie tegenover elkaar in Brussel

Bericht door Eric »

SHERIFF schreefCOLONwie dan wel ?
Er zal toch nog veel water naar de zee moeten vloeien vooraleer ik op internet mijn identiteit onthul aan iemand die als avatar een handvuurwapen heeft.
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: Brandweer en politie tegenover elkaar in Brussel

Bericht door PieterGC »

Eric schreefCOLON
SHERIFF schreefCOLONwie dan wel ?
Er zal toch nog veel water naar de zee moeten vloeien vooraleer ik op internet mijn identiteit onthul aan iemand die als avatar een handvuurwapen heeft.
Jongens toch, dit is de laatste keer dat ik de moeite doe om op iets van jou te reageren. Hoe jij dingen kan opblazen, ongelooflijk. Moest het een olympische discipline zijn was je onbetwist kampioen.

Niemand vraagt om je naam, geboortedatum, adres en CV hier te uploaden, denk dat ook absoluut niemand daar behoefte aan heeft. Echter kom je hier op nagenoeg elke post commentaar (er zit af en toe ook iets nuttig tussen) leveren dus vragen sommige zich af met welke achtergrond en/of kennis van zaken je dat doet. Je bent zelf wel clever genoeg om te weten wat wel en niet kan/nodig is, waarom dat zo moeilijk is zal ik niet slim genoeg voor zijn.

Soit, dag Eric
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Eric
__________________________
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2011, 14:39

Re: Brandweer en politie tegenover elkaar in Brussel

Bericht door Eric »

PieterGC schreefCOLONEchter kom je hier op nagenoeg elke post commentaar (er zit af en toe ook iets nuttig tussen) leveren
Van opblazen gesproken. Volgens de statistieken bedragen mijn berichten 0.49% van de inhoud op dit forum. Die van jou 0.25%.
Samen dus 0.75%. Laat ons het dramaqueen-gedrag dus maar achterwege laten en weer ontopic gaan.
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Brandweer en politie tegenover elkaar in Brussel

Bericht door DerDritteMann »

Eric schreefCOLONJa maar ja het is allemaal niet hetzelfde hé, Jens. Pas daar toch mee op, zeker in PV's.
In denk dat ik de collega's moet volgen. Vanuit welke achtergrond ga jij politie aanvullen, verbeteren, bekritiseren, bepamperen? Je begrijpt toch ook dat je dit niet kan (blijven) waarmaken zonder te duiden vanwaar je je kennis haalt? Ofwel ben je iemand die met recht van rede spreekt ofwel ben je een levenslang veroordeelde die in z'n cel het strafrecht en strafvordering van buiten aan het leren is. Vanwaar die geheimdoenerij? Jij weet van ons dat we politiemensen zijn, maar wij mogen van jou niet weten welk beroep je uitoefent. Ik gok op een parketmedewerker.

Allé Eric, geef je bloot :mrgreen:
BUTTON_POST_REPLY