Trio aangehouden dat Truiense politieagenten in elkaar slaat

Graag open discussies. Argumenteren mag, hit-en-run-technieken niet!
Elke aanval op de politie zal resulteren in een waarschuwing.
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Eric
__________________________
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2011, 14:39

Trio aangehouden dat Truiense politieagenten in elkaar slaat

Bericht door Eric »

HLN schreefCOLONTrio aangehouden dat Truiense politieagenten in elkaar slaat

De onderzoeksrechter in Hasselt heeft drie personen aangehouden wegens zware agressie tegen twee politie-inspecteurs van de zone Sint-Truiden-Gingelom-Nieuwerkerken. Blijkbaar zonder reden kregen de inspecteurs zware klappen. De twee agenten zijn minstens tien dagen werkonbekwaam.

Via de 101-centrale werden de agenten op zaterdag 4 juni opgeroepen omdat vier personen zogezegd in een lift geblokkeerd zaten.

"Bij aankomst werden de twee agenten uit de combi gesleurd en werden ze slachtoffer van zwaar fysiek geweld", zegt zonechef Philippe Pirard. "Drie mannen en een vrouw hadden de politie staan opwachten. Het geweld betrof slagen met wurging en bedreiging. Ook de combi liep zware averij op. De verdachten van de agressie zijn een 45-jarige man uit Sint-Truiden, een 50-jarige man uit Lommel, een 63-jarige man uit Tongeren en een 47-jarige vrouw uit Lommel. Eén van de twee aangevallen inspecteurs kon de noodknop nog indrukken, zodat er onmiddellijk bijstand kwam van twee andere combi's."

Na de aanhoudingen is een raadsman aangesteld om zich namens de politiezone en de twee inspecteurs burgerlijke partij te stellen. (belga/lpb)
08/06/11 17u27
glenn891
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2011, 17:22

Re: Trio aangehouden dat Truiense politieagenten in elkaar s

Bericht door glenn891 »

Schandalig gewoon, snap echt niet wat sommige mensen bezielt hoor.
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Trio aangehouden dat Truiense politieagenten in elkaar s

Bericht door vdv »

er zal wel een reden zijn hoor, of die terecht is is iets anders. Ze zullen zich "geviseerd" voelen of zo.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
69_Shorty_69
__________________________
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2010, 17:14

Re: Trio aangehouden dat Truiense politieagenten in elkaar s

Bericht door 69_Shorty_69 »

mja de reden zal waarschijnlijk zijn: "ik heb een boete gekregen omda ik geflitst ben dus kgan die smurfen is een leske geven." of iets in dien aard.

Eerlijk gezegd heb ik daar maar 1 woord voor: TRIESTIG
Reporter: What do you feel when you shoot a terorrist?
Marine Sniper: *Chuckles* RECOIL

"
And I heard a voice in the midst of the four beasts...
And I looked and behold, a pale horse
And his name that sat on him was Death
And Hell followed with him
"
Revelation 6:6,8
BUTTON_POST_REPLY