doorrijden bij controle

Graag open discussies. Argumenteren mag, hit-en-run-technieken niet!
Elke aanval op de politie zal resulteren in een waarschuwing.
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
NickVE
Politie
BerichtenCOLON 236
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011, 09:40

doorrijden bij controle

Bericht door NickVE »

Filmpje van een dommerik die denkt de controle te kunnen ontvluchten...

Het vervolg weet ik uiteraard niet, maar ik neem aan dat ze hem wel zullen gepakt hebben.
INP PZ Antwerpen
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: doorrijden bij controle

Bericht door L0k1- »

Lag het aan mij of vertrok die Volvo vrij traag? Plus heeft men normaal ook geen interceptie verderop, na de controle?
nielsvl
Aspirant
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:32

Re: doorrijden bij controle

Bericht door nielsvl »

Ziet er op zich maar een raar filmpje uit, cameraman stond precies mooi klaar om die auto te filmen...

Kudos voor die eene inspecteur die toch nog die kegel gooide naar die auto :)
NickVE
Politie
BerichtenCOLON 236
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011, 09:40

Re: doorrijden bij controle

Bericht door NickVE »

L0k1- schreefCOLONLag het aan mij of vertrok die Volvo vrij traag? Plus heeft men normaal ook geen interceptie verderop, na de controle?
Op het filmpje zie je inderdaad een politiewagen verderop.
Is het misschien normaal dat er ook een auto achteraan gaat, kwestie van extra insluiting ofzo?

Die camera had inderdaad goeie timing, maar 't zou mij verbazen als dit fake zou zijn (zonder dat het vermeld wordt).
INP PZ Antwerpen
icenitwit
Politie
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2010, 20:53

Re: doorrijden bij controle

Bericht door icenitwit »

Hoewel er veel online te vinden is qua filmpjes e.d. lijkt het me niet aangewezen de geijkte procedures in dergelijke gevallen hier uit de doeken te doen, no offense :)
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: doorrijden bij controle

Bericht door VRS »

Aangezien de filmploeg er sowieso was om de controle te filmen, zal dit wel echt zijn. Het stuk komt trouwens uit een iets langere reportage van het journaal (zie videozone van deredactie.be). De signa-volvo vertrok toch niet speciaal traag? De inspecteurs moesten er denk ik nog inspringen hoor, en met zo'n signalisatiebak op het dak zal die wel geen F1 gaan rijden. In die reportage van het journaal was er trouwens nog een fragment van een WPR S60 die ook snel aanzette om wsl te intercepteren.

En met alle begrip, maar of er nu zoveel misbruik gepleegd zou kunnen worden met (gedeeltelijke) informatie over hoe de WPR/Politie intercepteert? Voor mij hoeft het niet uitgelegd te worden, maar of zo'n geheimdoenerij zo'n grote noodzaak is in dergelijke gevallen vraag ik me af. Nu, zoals aangehaald in een ander topic zou het toch problemen kunnen veroorzaken met o.a. Comité P, dus geen probleem :wink:
Boba
Moderator
BerichtenCOLON 771
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 14:54

Re: doorrijden bij controle

Bericht door Boba »

Die Peugeot ging echt ver geraken :roll:
"If you run, you'll only go to jail tired."
69_Shorty_69
__________________________
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2010, 17:14

Re: doorrijden bij controle

Bericht door 69_Shorty_69 »

kzou die bestuurder eens naar het filmpje in deze topic laten kijken... dumbass

Is geen fake of het is wel heel goed nagedaan.

Trouwens die volvo vertrok vrij traag omdat er nog een INP voor de Volvo liep, wa moestem doen zijne collega van zen sokken rijden?
Iedereen was trouwens verbaasd, en waarom niet? Je moet al een oen zijn om zo'n ridicuul maar gevaarlijk manoeuver uit te voeren. Denk da zelfs de mensen in de Volvo niet geloofden wat ze zagen.

De gooi met de kegel is wel EPIC en nog goe raak ook, misschien iets nieuw voor op de politieschool, tactisch verkeerskegels werpen en in navolging ervan in de burgerij het kampioenschap verkeerskegels werpen.
Reporter: What do you feel when you shoot a terorrist?
Marine Sniper: *Chuckles* RECOIL

"
And I heard a voice in the midst of the four beasts...
And I looked and behold, a pale horse
And his name that sat on him was Death
And Hell followed with him
"
Revelation 6:6,8
BUTTON_POST_REPLY