uitslag cognitieve proef

Forumregels
Afbeelding
mikes
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2020, 14:07

uitslag cognitieve proef

Bericht door mikes »

Op 5/5/21 heb ik de cognitieve proeven gedaan.
tot op heden 9/6 nog steeds geen uitslag.
wie is (heeft?) ook zolang aan het wachten?
antwoorden/uitslagen op cognitieve proeven/abstract redeneren heeft men direct omdat dit enkel maar juist of fout kan zijn en alles direct digitaal een rapport kan hebben van deze proeven neem ik aan. Enkel het videoverslag is voor spelling/juistheid,... vatbaar en moet dus nagelezen worden.

groeten
karim_2140
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2020, 16:06

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door karim_2140 »

Dag Mikes,

Helaas kan dit soms even duren voor je uw resultaten ontvangt. Je hebt op 05/05/2021 de cognitieve proef afgelegd. Ik ken mensen die al acht maanden wachten op hun resultaten. Heb even geduld en bereid je alvast voor de proeven die komen. Het kan zo maar kunnen dat je uw resultaten krijgt op bijvoorbeeld: 12/06 en dat je op 17/06 de persoonlijkheidsproef moet gaan afleggen. Het voordeel is dat je tijd genoeg hebt om je voor te bereiden en het nadeel is dat je moet wachten.

Mvg Karim
Test 1: Cognitieve vaardigheidsproef en functioneel parcours
Test 2: Persoonlijkheidsproeven
Test 3: Selectiecommissie
Test 4: Medische proef
Moraliteitsonderzoek
mikes
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2020, 14:07

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door mikes »

op de dag van mijn post had ik een mailtje gestuurd naar DRP en direct een mailtje terug ontvangen: "het is druk door de corona maatregelen, van zodra het mogelijk is krijgt u een uitnodiging"
zou dit een een teken zijn?

vandaag heb ik terug een maitje gekregen van DRP voor prior de opleiding te starten aangezien er vacatures zijn in mijn politiezone......de mail begint als volgt: "U bent momenteel ingeschreven voor de selectieproeven voor Inspecteur van Politie.
U bent, hetzij in afwachting van de persoonlijkheidsproeven, hetzij in afwachting van de selectiecommissie."

is dit een duidelijker teken? maar nog steeds geen effectieve uitslag!

gr
karim_2140
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2020, 16:06

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door karim_2140 »

Dag Mikes,

Ik snap niet waarom u een mailtje krijgt, waarin staat dat er plaatsen vacant zijn. Eerst moet u slagen voor de selectieprocedure, de opleiding afronden, dan kan u probatiestage gaan doen bij een politiezone naar u keuze. Dit heeft overigens niets te maken met de selectieprocedure. Verder moet u eerst slagen voor de persoonlijkheidsproef, om vervolgens de selectiecommissie te doen. U kan dus niet eerst de selectiecommissie doen, dan de persoonlijkheidsproef.

Met vriendelijke groeten,
Karim
Test 1: Cognitieve vaardigheidsproef en functioneel parcours
Test 2: Persoonlijkheidsproeven
Test 3: Selectiecommissie
Test 4: Medische proef
Moraliteitsonderzoek
mikes
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2020, 14:07

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door mikes »

Dag Karim
ik heb eerst mijn fysieke proef gedaan en was geslaagd
daarna heb ik mijn cognitieve proeven gedaan maar nog steeds geen officiele uitslag gehad tot op vandaag.

Ik weet ook dat ik nog mijn persoonlijkheidsproef moet doen en daarna de selectiecommissie.
maar via de mail wat u weet uit mijn vorig bericht .......staat er ook : "Deze werving geeft u de kans om prioritair de opleiding aan te vatten, indien u er voor kiest toegewezen te worden aan de eenheid. "

dus ik veronderstel een versnelde selectie procedure als ik me inschrijf!?

gr
karim_2140
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2020, 16:06

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door karim_2140 »

Dag Mikes,

zo'n fast-track zou ik persoonlijk doen als je er zeker van bent dat je u genoeg hebt voorbereid op alle komende proeven. En als dat zo vermeld staat in uw mailtje dat u ontvangen hebt, dan gaat dit 'denk ik' over een versnelde selectieprocedure. Maar dan zou je normaal gezien al heel snel uw resultaten van de cognitieve proef moeten ontvangen hebben.

Met vriendelijke groeten,
Karim
Test 1: Cognitieve vaardigheidsproef en functioneel parcours
Test 2: Persoonlijkheidsproeven
Test 3: Selectiecommissie
Test 4: Medische proef
Moraliteitsonderzoek
mikes
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2020, 14:07

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door mikes »

Dag Karim

Ik zou hier heel graag aan meedoen.
maar Ik werk meer dan 20 jaar bij mijn huidige werkgever waardoor de opzeggingstermijn 3 maand is.
In de mail hangt er een document dat ik moet terug sturen....waarin staat dat ik mij verbind om te starten op 1 september.
Snap je het probleem?
Zonder testresultaten, en komende die evntueel negatief kunnen zijn ga ik nu al niet vragen aan mijn werkgever om mijn ontslag en een vervroeging van mijn opzeggingstermijn vragen.
Ik kan dit pas doen als ik voor alles geslaagd ben.

Maar langs de andere kant begrijp ik dat ook niet als je u moet verbinden om te starten op 1/9 zonder dat je bv. niet geslaagd bent voor de commissie!

Anders zou ik het héél graag doen.
heb hier reeds voor gemaild (deze vragen) maar nog niks gehoord! uiterste inschrijvingsdatum is 30/6

gr
mikes
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2020, 14:07

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door mikes »

net vandaag de positieve uitslag gekregen van de cognitieve proeven!
karim_2140
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2020, 16:06

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door karim_2140 »

Proficiat! met het slagen voor de cognitieve proef.
Test 1: Cognitieve vaardigheidsproef en functioneel parcours
Test 2: Persoonlijkheidsproeven
Test 3: Selectiecommissie
Test 4: Medische proef
Moraliteitsonderzoek
mikes
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2020, 14:07

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door mikes »

karim_2140 schreefCOLON 26 Jun 2021, 12:40 Proficiat! met het slagen voor de cognitieve proef.
Bedankt

jammer dat ik geen antwoord heb gekregen van de DRP i.v.m. de volgende proeven vs opzeggingstermijn vs verplichte startdatum 1/9
mikes
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2020, 14:07

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door mikes »

karim_2140 schreefCOLON 26 Jun 2021, 12:40 Proficiat! met het slagen voor de cognitieve proef.
Bedankt

jammer dat ik geen antwoord heb gekregen van de DRP i.v.m. de volgende proeven vs opzeggingstermijn vs verplichte startdatum 1/9
Charlie317
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2021, 14:59

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door Charlie317 »

Proficiat met het slagen in de proef! Hier gisteren afgelegd en kreeg daarnet ook positief nieuws met een geslaagde uitslag.
CharlotteVdB
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2022, 16:23

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door CharlotteVdB »

Charlie317 schreefCOLON 21 Okt 2021, 15:05 Proficiat met het slagen in de proef! Hier gisteren afgelegd en kreeg daarnet ook positief nieuws met een geslaagde uitslag.
dan heb jij jou uitslag ook snel gekregen ? niet?
LeroyV
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2022, 08:31

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door LeroyV »

Goedemorgen ,

Ik heb op 27/03 mijn testen gedaan voor DAB.
Tot op heden nog niets ontvangen terwijl men wel had gezegd maximum 3 weken wachten.
Bereid ik me best al voor op de volgende testen ?
Meeste mensen hebben me verteld dat hoe langer het duurt , des te positiever 😁
Alvast bedankt!
Leroy
- DAB Cognitieve en fysieke proef : geslaagd
- DAB persoonlijkheidsproef : PP op 24/06
- medische test :
Ebert
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2022, 10:53

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door Ebert »

Leroy,

Ik denk dat de dienst DRP het momenteel druk heeft. Ik ging op 28 maart voor mijn persoonlijkheidstest en het zou ook maximaal 3 weken duren.

Het antwoord op je vraag bereid ik me best al voor? Ik zou zeker al beginnen, het is niet weinig.
BUTTON_POST_REPLY