3x gesolliciteerd, wat nu?

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
LTom
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2018, 16:59

3x gesolliciteerd, wat nu?

Bericht door LTom »

Ik heb tot 3x toe gesolliciteerd voor inspecteur van politie. 2x gebuisd op de psychologische testen en 1x heb ik de procedure zelf stopgezet omdat ik toen op opdracht vertrok met het leger voor langere tijd, dit zagen zij dus ook als een 3e mislukking. Ik kan dus niet meer rechtstreeks gaan voor INP. Deze pogingen zijn tussen de leeftijd van 18-21 jaar gebeurd en ik geloof heel sterk dat een persoon zich kan ontwikkelen doorheen de jaren. Daarom vind ik het dan ook spijtig dat je max. 3x kan solliciteren voor hetzelfde kader.

Nu mijn vraag naar meningen,gedachten,...: Gaan ze deze regel ooit afschaffen of versoepelen of wordt hier al over gesproken?

Met vriendelijke groeten
- INP Inschrijving: 24/09/2021
- INP Sportproeven: 26/04/2022 GESLAAGD
- INP Persoonlijkheidsproef: 27/06/2022
- INP Medisch onderzoek: in afwachting
- INP Sollicitatiegesprek in PZ: in afwachting
Jean_seahawks76
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2018, 19:15

Re: 3x gesolliciteerd, wat nu?

Bericht door Jean_seahawks76 »

Hey Tom,
Ik vind het bizar dat je als militair tot twee maal toe flest op de persoonlijkheidsproef. Heb je bij de eerste maal feedback aangevraagd en er proactief aan gewerkt? Was je niet goed of totaal niet voorbereid? Want als je op OPS vertrekt dan moet je toch geweten hebben dat je als je kandidatuur verzakt dat het ‘over and out’ is en bij elke uitnodiging krijg je toch het document ‘onbeschikbaarheden’ dat je kan doorgeven naar de selectie.

De selectie BAGP doorlopen en slagen, alsook de opleiding. Na twee jaar in je functie als BAGP kun je socprom doen naar INP mits het slagen van het selectietraject voor INP.

Btw in welke eenheid zit je momenteel?

Grt
LTom
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2018, 16:59

Re: 3x gesolliciteerd, wat nu?

Bericht door LTom »

Jean_seahawks76 schreefCOLON 03 Jan 2020, 12:37 Hey Tom,
Ik vind het bizar dat je als militair tot twee maal toe flest op de persoonlijkheidsproef. Heb je bij de eerste maal feedback aangevraagd en er proactief aan gewerkt? Was je niet goed of totaal niet voorbereid? Want als je op OPS vertrekt dan moet je toch geweten hebben dat je als je kandidatuur verzakt dat het ‘over and out’ is en bij elke uitnodiging krijg je toch het document ‘onbeschikbaarheden’ dat je kan doorgeven naar de selectie.

De selectie BAGP doorlopen en slagen, alsook de opleiding. Na twee jaar in je functie als BAGP kun je socprom doen naar INP mits het slagen van het selectietraject voor INP.

Btw in welke eenheid zit je momenteel?

Grt
Beste Jean,

Deze week vernomen dat de teller terug op 0 staat voor de mensen die reeds 3 kansen hebben “opgebruikt” door de nieuwe selectieprocedure. Een kans die ik moet en ga grijpen natuurlijk!

Mvg

Met vriendelijke groeten
- INP Inschrijving: 24/09/2021
- INP Sportproeven: 26/04/2022 GESLAAGD
- INP Persoonlijkheidsproef: 27/06/2022
- INP Medisch onderzoek: in afwachting
- INP Sollicitatiegesprek in PZ: in afwachting
nickke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2017, 23:08

Re: 3x gesolliciteerd, wat nu?

Bericht door nickke »

LTom schreefCOLON 26 Sep 2021, 17:36
Jean_seahawks76 schreefCOLON 03 Jan 2020, 12:37 Hey Tom,
Ik vind het bizar dat je als militair tot twee maal toe flest op de persoonlijkheidsproef. Heb je bij de eerste maal feedback aangevraagd en er proactief aan gewerkt? Was je niet goed of totaal niet voorbereid? Want als je op OPS vertrekt dan moet je toch geweten hebben dat je als je kandidatuur verzakt dat het ‘over and out’ is en bij elke uitnodiging krijg je toch het document ‘onbeschikbaarheden’ dat je kan doorgeven naar de selectie.

De selectie BAGP doorlopen en slagen, alsook de opleiding. Na twee jaar in je functie als BAGP kun je socprom doen naar INP mits het slagen van het selectietraject voor INP.

Btw in welke eenheid zit je momenteel?

Grt
Beste Jean,

Deze week vernomen dat de teller terug op 0 staat voor de mensen die reeds 3 kansen hebben “opgebruikt” door de nieuwe selectieprocedure. Een kans die ik moet en ga grijpen natuurlijk!

Mvg

Met vriendelijke groeten
Beste,

Staat de teller terug op 0 bij iedereen? Ik heb namelijk al 2 kansen verbruikt en ben wat bang om mij opnieuw in te schrijven en mijn laatste kans te mislukken.

Groeten,
Nick
LTom
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2018, 16:59

Re: 3x gesolliciteerd, wat nu?

Bericht door LTom »

Nick,

De teller staat inderdaad terug op 0 voor iedereen.

Mvg,
- INP Inschrijving: 24/09/2021
- INP Sportproeven: 26/04/2022 GESLAAGD
- INP Persoonlijkheidsproef: 27/06/2022
- INP Medisch onderzoek: in afwachting
- INP Sollicitatiegesprek in PZ: in afwachting
BUTTON_POST_REPLY