Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
MichielFockedey
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2019, 15:02

Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door MichielFockedey »

Hallo,

Zijn er hier nog mensen die 2 december starten aan GIP voor de basisopleiding inspecteur ?
Robbers
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2018, 08:57

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door Robbers »

Ja, ik start ook 2 december aan het GIP.
Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Selectiecommissie: Geslaagd
Medisch onderzoek:
Robbers
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2018, 08:57

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door Robbers »

Ik wil aan mijn vorig bericht toevoegen: ik ben geslaagd voor de proeven en ik heb als voorkeur het GIP aangegeven en als startdatum 2 december. Ik heb een ontvangstbevestiging gekregen van mijn contactpersoon bij rekrutering maar verder heb ik niets meer vernomen. Ik veronderstel dat er nog een bevestiging volgt dat ik daadwerkelijk op 2 december aan het GIP kan starten?!
Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Selectiecommissie: Geslaagd
Medisch onderzoek:
MichielFockedey
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2019, 15:02

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door MichielFockedey »

Ik heb reeds de oproepingsbrief gekregen en document moeten opsturen dat ik me daadwerkelijk 2 december zal aanbieden aan het onthaal van de GIP. Het was wel via de fast track van mij
Robbers
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2018, 08:57

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door Robbers »

Ik heb gisteren een email gestuurd naar mijn verantwoordelijke binnen de selectiedienst, deze vertelde me dat mijn inschrijving in orde was en dat ik nu enkel nog communicatie vanuit het GIP zou ontvangen. Ik zal hun eens een mail sturen want ik vind het raar dat jij dat wel hebt ontvangen en ik niet.
Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Selectiecommissie: Geslaagd
Medisch onderzoek:
miko
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2013, 18:21

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door miko »

Hallo,
Ik zal ook deelnemen aan de opleiding van aspirant-inspecteur op 2 december in Evere.
Ik heb deelgenomen aan de FAST TRACK procedure en moet nu enkel nog in november het politie-uniform passen.
Proef 1 INP: Geslaagd op 26/08/2019
Proef 2 INP: Geslaagd op 28/08/2019
Proef 3 INP: Geslaagd op 04/09/2019
Proef 4 INP: Geslaagd op 25/09/2019

Start basisopleiding inspecteur: 2 december 2019 GIP
MichielFockedey
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2019, 15:02

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door MichielFockedey »

miko schreefCOLON 13 Okt 2019, 23:23 Hallo,
Ik zal ook deelnemen aan de opleiding van aspirant-inspecteur op 2 december in Evere.
Ik heb deelgenomen aan de FAST TRACK procedure en moet nu enkel nog in november het politie-uniform passen.
Super! En wat ga je doen, pendelen of in Brussel zelf verblijven? Want ik ben van Oostende en ben iets aan het zoeken in Brussel, zou dit liefst met iemand doen, misschien op kot met 2 of 3.
miko
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2013, 18:21

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door miko »

MichielFockedey schreefCOLON 14 Okt 2019, 19:40
miko schreefCOLON 13 Okt 2019, 23:23 Hallo,
Ik zal ook deelnemen aan de opleiding van aspirant-inspecteur op 2 december in Evere.
Ik heb deelgenomen aan de FAST TRACK procedure en moet nu enkel nog in november het politie-uniform passen.
Super! En wat ga je doen, pendelen of in Brussel zelf verblijven? Want ik ben van Oostende en ben iets aan het zoeken in Brussel, zou dit liefst met iemand doen, misschien op kot met 2 of 3.
Amai het zeetje... das een heel eind! En ik ga alle dagen de verplaatsing maken, ik draag nog de verantwoordelijkheid van mijn 2 Mechelse herders dus ik wil het liefst alle dagen thuis zijn :-)
Proef 1 INP: Geslaagd op 26/08/2019
Proef 2 INP: Geslaagd op 28/08/2019
Proef 3 INP: Geslaagd op 04/09/2019
Proef 4 INP: Geslaagd op 25/09/2019

Start basisopleiding inspecteur: 2 december 2019 GIP
Robbers
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2018, 08:57

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door Robbers »

Heeft iedereen die zou starten aan het GIP in december al een brief gekregen van de school? Ik heb contact gehad met de mensen van de school en die zeiden dat de rekruteringsdienst van de politie de lijsten nog niet heeft doorgeven van de mensen die willen / mogen starten op 2 december. Hier lees ik dan echter dat er wel al mensen zijn die hun bevestigingsbrief hebben gehad. Lijkt me tegenstrijdig. Ik zit met een redelijk lange opzeg en ik zou graag willen weten of ik daadwerkelijk kan starten.
Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Selectiecommissie: Geslaagd
Medisch onderzoek:
miko
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2013, 18:21

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door miko »

Robbers schreefCOLON 15 Okt 2019, 09:12 Heeft iedereen die zou starten aan het GIP in december al een brief gekregen van de school? Ik heb contact gehad met de mensen van de school en die zeiden dat de rekruteringsdienst van de politie de lijsten nog niet heeft doorgeven van de mensen die willen / mogen starten op 2 december. Hier lees ik dan echter dat er wel al mensen zijn die hun bevestigingsbrief hebben gehad. Lijkt me tegenstrijdig. Ik zit met een redelijk lange opzeg en ik zou graag willen weten of ik daadwerkelijk kan starten.
Ik heb enkel de brief gekregen van de rekruteringsdienst om mij aan te bieden aan het onthaal van de school op 2 december...
Mijn ontslag is al ingediend dus there's no way back :lol:
Proef 1 INP: Geslaagd op 26/08/2019
Proef 2 INP: Geslaagd op 28/08/2019
Proef 3 INP: Geslaagd op 04/09/2019
Proef 4 INP: Geslaagd op 25/09/2019

Start basisopleiding inspecteur: 2 december 2019 GIP
MichielFockedey
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2019, 15:02

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door MichielFockedey »

Robbers schreefCOLON 15 Okt 2019, 09:12 Heeft iedereen die zou starten aan het GIP in december al een brief gekregen van de school? Ik heb contact gehad met de mensen van de school en die zeiden dat de rekruteringsdienst van de politie de lijsten nog niet heeft doorgeven van de mensen die willen / mogen starten op 2 december. Hier lees ik dan echter dat er wel al mensen zijn die hun bevestigingsbrief hebben gehad. Lijkt me tegenstrijdig. Ik zit met een redelijk lange opzeg en ik zou graag willen weten of ik daadwerkelijk kan starten.

Ik heb ook enkel de oproepingsbrief gehad van de rekruteringsdienst om me aan te bieden om 8u00 aan het onthaal van de GIP. Daarna nog de attesten dat ik geslaagd was en scores gehad van mijn selectieproeven via de post. Van de school zelf nog geen correspondentie gehad.
Robbers
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2018, 08:57

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door Robbers »

MichielFockedey schreefCOLON 15 Okt 2019, 10:01
Robbers schreefCOLON 15 Okt 2019, 09:12 Heeft iedereen die zou starten aan het GIP in december al een brief gekregen van de school? Ik heb contact gehad met de mensen van de school en die zeiden dat de rekruteringsdienst van de politie de lijsten nog niet heeft doorgeven van de mensen die willen / mogen starten op 2 december. Hier lees ik dan echter dat er wel al mensen zijn die hun bevestigingsbrief hebben gehad. Lijkt me tegenstrijdig. Ik zit met een redelijk lange opzeg en ik zou graag willen weten of ik daadwerkelijk kan starten.

Ik heb ook enkel de oproepingsbrief gehad van de rekruteringsdienst om me aan te bieden om 8u00 aan het onthaal van de GIP. Daarna nog de attesten dat ik geslaagd was en scores gehad van mijn selectieproeven via de post. Van de school zelf nog geen correspondentie gehad.
Ik heb onlangs een brief gehad met de bevestiging dat ik geslaagd ben en daar stond nogmaals de vraag op om online mijn keuze door te geven. Ik had mijn keuze echter al in Juni of Juli doorgegeven (online) en daar toen ook bevestiging van gekregen dat alles in orde was. Via mail heb ik van de rekruteringsdienst begrepen dat alles in orde is, verder geen correspondentie ontvangen. Ik zal er nog eens achteraan bellen deze week.
Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Selectiecommissie: Geslaagd
Medisch onderzoek:
ArneVanWynsberghe
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2019, 15:06

Re: Start basisopleiding inspecteur 2 december 2019

Bericht door ArneVanWynsberghe »

Hallo allemaal

Ik start ook op 2 december in Evere, gaat er iemand met het openbaar vervoer? Zelf kom ik van Eeklo, via Gent naar Brussel.
Datum Inschrijving INP 12/06/2019 FT GIP
Cognitieve en fysieke: Geslaagd 26/08/2019
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd 28/08/2019
Selectiecommissie: Geslaagd 4/09/2019
Medische proef:Geslaagd 17/11/2019
BUTTON_POST_REPLY