Hallo iedereen
Begin September heb ik mijn persoonlijkheidsproef afgelegd en ik vroeg me af hoe lang het normaal duurt voor je het resultaat hiervoor krijgt.
Ik heb de dienst recrutering en selectie al gecontacteerd maar toen werd er mij verteld dat ik moest wachten op de "commissie".
Ik dacht dat deze deliberatiecommissie pas een beslissing neemt nadat je uw medische test en dus de volledige generieke selectie hebt afgelegd?
Alvast bedankt
Wachttijd op resultaat
Forumregels
-
- Nieuw op 't forum
- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON 24 Sep 2023, 20:01
Wachttijd op resultaat
Cognitieve/Fysieke proef INP: Afgelegd op 07.02.2023 / Geslaagd op 18.04.2023
Persoonlijkheidsproef INP: Afgelegd op 08.09.2023 / In afwachting van resultaat
-
- Moderator
- BerichtenCOLON 199
- GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53
Re: Wachttijd op resultaat
Dit laatste klopt. Wachttijd om resultaat voor de persoonlijkheidproef te krijgen zit momenteel rond de 4 à 6 weken. Dan volgt nog medische proef en nadien pas deliberatiecommissie.ulafl schreefCOLON ↑24 Sep 2023, 20:37 Hallo iedereen
Begin September heb ik mijn persoonlijkheidsproef afgelegd en ik vroeg me af hoe lang het normaal duurt voor je het resultaat hiervoor krijgt.
Ik heb de dienst recrutering en selectie al gecontacteerd maar toen werd er mij verteld dat ik moest wachten op de "commissie".
Ik dacht dat deze deliberatiecommissie pas een beslissing neemt nadat je uw medische test en dus de volledige generieke selectie hebt afgelegd?
Alvast bedankt
-
- Nieuw op 't forum
- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON 24 Sep 2023, 20:01
Bedankt voor uw antwoord.jehowi schreefCOLON ↑27 Sep 2023, 21:26Dit laatste klopt. Wachttijd om resultaat voor de persoonlijkheidproef te krijgen zit momenteel rond de 4 à 6 weken. Dan volgt nog medische proef en nadien pas delibartiecommissie.ulafl schreefCOLON ↑24 Sep 2023, 20:37 Hallo iedereen
Alvast bedankt
Ik begon al een beetje onzeker te worden. Er was namelijk ook iets mis gelopen met het versturen van de resultaten van de eerste testen, waardoor ik deze pas kreeg op eigen initiatief.
Cognitieve/Fysieke proef INP: Afgelegd op 07.02.2023 / Geslaagd op 18.04.2023
-
- __________________________
- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 03 Nov 2022, 20:23
Ik heb 4 september mij pp gedaan. Net bericht gehad, ze nodigen me uit voor een bijkomend gesprek in Etterbeek. Ze hebben nog wat vragen die ze willen stellen voordat ze een beslissing kunnen nemen. Geen idee hoe dit gesprek gaat verlopen. Ze zei dat ik me niet kan voorbereiden op dit gesprek.
Ik zit nu vooral met een dubbel gevoel. Ik ben content dat het geen nee is, maar de onwetendheid over de inhoud van het bijkomende gesprek doet mij toch wat zenuwachtig worden.
13/11 mag ik gaan, dat word weer een lange periode van wachten...
Ik zit nu vooral met een dubbel gevoel. Ik ben content dat het geen nee is, maar de onwetendheid over de inhoud van het bijkomende gesprek doet mij toch wat zenuwachtig worden.
13/11 mag ik gaan, dat word weer een lange periode van wachten...
-
- __________________________
- BerichtenCOLON 12
- GeregistreerdCOLON 23 Mei 2023, 10:18
Mijn wachttijd was exact 2 weken. 6 november was mijn PP, 20 november had ik antwoord.
AINP