"jeugdzondes" en zich kandidaat willen stellen als inspecteur

Deze draad is door iedereen te zien, ook niet-leden van het forum.

ModeratorCOLON Moderators

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Orchidéa
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2019, 14:27

"jeugdzondes" en zich kandidaat willen stellen als inspecteur

Bericht door Orchidéa »

Hallo iedereen ,

weet niet goed waar deze vraag te stellen , in mijn jeugd heb ik het wat uitgehaald en ben ook opgegroeid in een slechte wijk wat wel invloed had op mij , maar niet perse negatief want ik kan mijn mannetje staan als vrouw.
op mijn 17 de zag ik een interventie en ik wist niet wat mij overkwam klinkt misschien cliché maar het voelde aan als een roeping. dezelfde dag ben ik naar huis gegaan en heb gezworen niets meer fout te doen. Ik durfde ook niet onmiddellijk mij kandidaat stellen op mijn 18 want even serieus... wat ga ik daar zeggen , ben gegroeid op 1 jaar tijd?
ik had besloten minstens 5 jaar mij goed te gedragen voor ik die stappen zou zetten.

nu ben ik 25.. enigste wat ik heb meegemaakt in tussentijd was intra familiaal geweld , waar ik niets aan kon doen en eerlijk gezegd ook niet wou. Ik wou niet terugvechten omdat ik altijd in mijn achterhoofd heb gehouden om op een dag te solliciteren voor de politie.

ik wil mij nu graag kandidaat stellen , en ik was aan het kijken en zag dat ik bij het online formulier ook een bijlage kon zetten
is het misschien verstandig dat ik een soort van "motivatie" brief opstel waar ik alles uitleg ?

grtjs Orchidéa
Gesmoyer
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2019, 07:42

Re: "jeugdzondes" en zich kandidaat willen stellen als inspecteur

Bericht door Gesmoyer »

Hey,

Het belangrijkste voor de testen is dat je jezelf kent, de sterke en minder sterke punten. Niet iedereen die meedoet met de testen heeft natuurlijk een vlekkeloos dossier en wat je reeds meegemaakt hebt kan je weliswaar ook positieve levenservaring gegeven hebben. Wees vooral eerlijk en probeer te overtuigen in motivatie.

Het indienen van een bijlage lijkt me niet direct noodzakelijk aangezien je dit misschien beter mondeling uitlegt tijdens de persoonlijkheidsproef. Weet dat er ook een antecedentenonderzoek zal plaatsvinden en er iemand bij je thuis zal passeren, dus hier zal je ook wel de kans hebben het een en het ander uit te leggen.

Alvast veel succes met de testen!
BUTTON_POST_REPLY