Fasttrack GIP

BUTTON_POST_REPLY
Macaw
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2018, 11:45

Fasttrack GIP

Bericht door Macaw »

Hey!

Een tijdje terug stelde ik me kandidaat voor de opleiding tot inspecteur via de fasttrack selectieprocedure, waarbij het gehele selectieproces gebeurt op 2 weken. Zijn er hier nog mensen die zich op deze manier kandidaat hebben gesteld en die dan zouden starten aan het GIP op 2 december?

Ik vraag me eveneens af hoe lang het zou duren voordat de resultaten van de selectiecommissie bekend gemaakt worden.
Voor de cognitieve proef was ik vrijgesteld, voor het functionele parcours en persoonlijkheidsproeven ben ik geslaagd. Mijn commissiegesprek had ik op 3 september maar hierover zit ik toch met gemengde gevoelens en ik weet totaal niet wat het verdict zal zijn.
Bij de standaard selectieprocedure is dat +- een maand. Iemand een idee of dat tijdens zo een fasttrack sneller zou gaan of hetzelfde blijft?

Thanks!
Cognitieve proef - Vrijgesteld
Functioneel parcours - 26/08/19 - Geslaagd
Persoonlijkheidsproef - 27/08/19 - Geslaagd
Commissiegesprek - 03/09/2019 - Resultaat in afwachting
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: Fasttrack GIP

Bericht door jehowi »

Macaw schreefCOLON 07 Sep 2019, 12:46 Hey!

Een tijdje terug stelde ik me kandidaat voor de opleiding tot inspecteur via de fasttrack selectieprocedure, waarbij het gehele selectieproces gebeurt op 2 weken. Zijn er hier nog mensen die zich op deze manier kandidaat hebben gesteld en die dan zouden starten aan het GIP op 2 december?

Ik vraag me eveneens af hoe lang het zou duren voordat de resultaten van de selectiecommissie bekend gemaakt worden.
Voor de cognitieve proef was ik vrijgesteld, voor het functionele parcours en persoonlijkheidsproeven ben ik geslaagd. Mijn commissiegesprek had ik op 3 september maar hierover zit ik toch met gemengde gevoelens en ik weet totaal niet wat het verdict zal zijn.
Bij de standaard selectieprocedure is dat +- een maand. Iemand een idee of dat tijdens zo een fasttrack sneller zou gaan of hetzelfde blijft?

Thanks!
Wie zat er in je commissie? Is het meegevallen?
Macaw
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2018, 11:45

Re: Fasttrack GIP

Bericht door Macaw »

Wie zat er in je commissie? Is het meegevallen?
[/quote]

Over sommige zaken voel ik me goed, bij andere heb ik meer twijfels. Door de zenuwen toch wat foutjes gemaakt, voornamelijk wat betreft de structuur van de federale politie. Fingers crossed...

In de commissie zat een inspecteur van de federale wegpolitie Antwerpen, een psycholoog en inspecteur van de PZ Voer en Dijle (verkeersdienst). Hij was ook beroepenvoorlichter dus ik krijg het idee dat u dat was, bij het zien van uw profiel :-)
Cognitieve proef - Vrijgesteld
Functioneel parcours - 26/08/19 - Geslaagd
Persoonlijkheidsproef - 27/08/19 - Geslaagd
Commissiegesprek - 03/09/2019 - Resultaat in afwachting
BUTTON_POST_REPLY