Beveiligingsagent Federale Politie

BUTTON_POST_REPLY
nickke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2017, 23:08

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door nickke »

ben je als beveiligingsagent altijd tewerkgesteld op dezelfde locatie of is het bv. 1 week een nucleaire site, 1 week luchthaven, ...?
Bartmatz
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 26 Dec 2018, 20:07

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Bartmatz »

Calli schreefCOLON 14 Dec 2018, 20:08 Hey, kan iemand mij zegggen hoelang het duurt voor een uitnodiging te ontvangen voor de comissie ? Ik heb donderdag 6/12 mijn persoonlijkheidsproeven volbracht en dinsdag had ik al een brief gekregen met positieve resultaat.
Heeft er iemand anders ook zijn persoonlijkheidsproeven op doe datum al gedaan. ?
Ik zit in hetzelfde schuitje ik ben benieuwd.
Dejacke2
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2019, 16:04

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Dejacke2 »

Hallo,

Ik heb zojuist bevestiging gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn gesprek met de commissie.
Kan iemand mij vertellen wat het te verwachten loon is tijdens de opleiding en de job zelf? Ik veronderstel dat dit afhankelijk is van de familiale situatie?
Ik weet dat dit afhankelijk is van een bepaald aantal factoren maar zou toch graag wat zekerheid hebben.

Mvg
seynave
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2019, 19:23

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door seynave »

Hoe ervaren West-Vlamingen, of andere die ver van Brussel wonen de job momenteel?
kristof44
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2018, 07:14

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door kristof44 »

Geachte leden

Graag had ik me goed willen voorbereiden omtrent de 2de proef (Beveiligingsagent).. Zijn er mensen van omgeving Gent en omstreken die deze onlangs gedaan hebben en waar ik in contact mee kan komen...of me eventueel zeer goede tips kunnen bezorgen.Bestaat er ook een module voor om u daarin voor te bereiden.. Alle hulp is welkom..Alvast hartelijk dank

mvg

kristof
Robin_B
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2018, 22:46

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Robin_B »

Beste Kristof

Morgen is er een infodag in Etterbeek omtrent de 2de proef, zeker eens langsgaan! Je kan je inschrijven via: https://www.jobpol.be/nl/evenementen/in ... -de-1ste-5

Ik ga volgende maand ook de persoonlijkheidsproef afleggen. Veel succes alvast!

Met vriendelijke groeten
Robin B.
kristof44 schreefCOLON 18 Jan 2019, 15:42 Geachte leden

Graag had ik me goed willen voorbereiden omtrent de 2de proef (Beveiligingsagent).. Zijn er mensen van omgeving Gent en omstreken die deze onlangs gedaan hebben en waar ik in contact mee kan komen...of me eventueel zeer goede tips kunnen bezorgen.Bestaat er ook een module voor om u daarin voor te bereiden.. Alle hulp is welkom..Alvast hartelijk dank

mvg

kristof
Sarah.H
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2018, 22:29

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Sarah.H »

Beste

ik heb mij namelijk ruim een maand gelden ingeschreven bij BAGP. Tot nu toe heb ik nog altijd geen bevestiging gekregen van mijn kandidatuur. Kan je ergens zien of te weten komen dat mijn brief ontvangen werd en ik kandidaat gesteld ben? Misschien hebben ze mijn brief niet ontvangen.

groetjes
S.H
Robin_B
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2018, 22:46

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Robin_B »

Sarah.H schreefCOLON 21 Jan 2019, 18:15 Beste

ik heb mij namelijk ruim een maand gelden ingeschreven bij BAGP. Tot nu toe heb ik nog altijd geen bevestiging gekregen van mijn kandidatuur. Kan je ergens zien of te weten komen dat mijn brief ontvangen werd en ik kandidaat gesteld ben? Misschien hebben ze mijn brief niet ontvangen.

groetjes
S.H
Dag Sarah

Je kan altijd eens mailen naar: DRP.RecSel.Assessment.Ops.Nl@police.belgium.eu

Ik had ook pas na anderhalve maand een bevestigingsmail gekregen, en nog een halve maand later kreeg ik een uitnodiging. Geen zorgen, hun directie werkt wat trager. ;-)

Mvg
R.B.
BernaertsB2
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2019, 11:28

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door BernaertsB2 »

Hallo robin_b ik heb mijn persoonlijksheidsproef ook op 4/01/2019 gedaan. En ik ben geslaagd. Nu wacht ik op mijn commisie en dat onderzoek. Maar ik heb nog niks gehoord. Is dat raar??? Hoe bent jij te weten gekomen dat je geschikt bent voor het antecedentenonderzoek??
Groeten Bart
Wim Van Goethem
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2018, 17:31

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Wim Van Goethem »

Beste,

ik heb op 14 januari 2019 mijn eerste dag rekrutering gehad. Ik wacht vol spanning af naar de uitslag van de cognitieve proeven. Is er iemand die weet wat ongeveer de gemiddelde wachttijd tussen het afleggen van de proeven en berichtgeving van het resultaat is?

Groeten,

Wim Van Goethem
LumenSF
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2018, 09:45

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door LumenSF »

seynave schreefCOLON 14 Jan 2019, 19:51 Hoe ervaren West-Vlamingen, of andere die ver van Brussel wonen de job momenteel?
Afgestudeerd als 1e prom DAB Gent. Momenteel tewerkgesteld op BruNat. 12u shiften en valt heel goed mee. Afstand vormt voor mij geen enkel probleem. Ik ga elke werkdag met de trein.
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd
Start opleiding: 1 maart 2018
LumenSF
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2018, 09:45

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door LumenSF »

nickke schreefCOLON 22 Dec 2018, 17:42 ben je als beveiligingsagent altijd tewerkgesteld op dezelfde locatie of is het bv. 1 week een nucleaire site, 1 week luchthaven, ...?
Normaal gezien steeds dezelfde plaats maar er kan intern verschoven worden.
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd
Start opleiding: 1 maart 2018
Zielle
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2018, 09:31

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Zielle »

Zou je toevallig weten waar de volgende lichtingen zouden tewerkgesteld worden?
LumenSF
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2018, 09:45

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door LumenSF »

Zielle schreefCOLON 08 Feb 2019, 10:05 Zou je toevallig weten waar de volgende lichtingen zouden tewerkgesteld worden?
Geen idee eigenlijk. Maar er kan altijd intern verschoven worden normaal.
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd
Start opleiding: 1 maart 2018
Imifu
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2019, 13:13

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Imifu »

Beste

Ik heb hier vernomen dat je vrijgesteld bent van cognitieve proeven voor BAGP als je diploma secundair onderwijs hebt, klopt dit?
Op de website ikbeveilig.be staat het niet op.

groetjes Imifu
BUTTON_POST_REPLY