Beveiligingsagent Federale Politie

BUTTON_POST_REPLY
daisyvdp
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2018, 10:07

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door daisyvdp »

CB92 schreefCOLONGoeiemorgend iedereen,

Ik heb een mail gekregen dat ik op 3 december 2018 de opleiding BAGP mag starten te Wilrijk, mijn vraag is, volgt er nog verdere info?
Of neem ik hier best zelf contact voor op of word dit op dag 1 van de opleiding allemaal duidelijk en moet ik verder zelf geen initiatief nemen?

Alvast bedankt,
Mvg,


BC

Goeiemorgen,

Ik start ook op 3 december met de opleiding in Wilrijk.
MichaelJ_1988
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2016, 21:31

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door MichaelJ_1988 »

Juist gebeld om te horen wanneer ik op gesprek mag! Maar ik krijg nu te horen da ze nog een antecedend onderzoek moet doen was dat bij jullie ook zo!
LouiseD12
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 06 Nov 2017, 20:47

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door LouiseD12 »

Beste,

Het inschrijvingsformulier voor BAGP op de site van Ikbeveilig.be verschilt van het inschrijvingsformulier op de site van Jobpol. Bij het inschrijvingsformulier van Jobpol staat er onderaan op het laatste blad dat je de formulieren per post kan versturen maar ook per e-mail, wat niet het geval is op de site van ikbeveilig.

Iemand die de formulieren ook per e-mail heeft verstuurd? Of is het beter dat ik de formulieren via post verstuur?

vriendelijke groet
Yannickps
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2018, 16:10

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Yannickps »

Hallo,
Zijn er mensen die op 15 oktober hun selectie commissie hebben gehad voor BAGP? En hebben jullie hier al uitslag van gekregen?

Groetjes.
Artinrahmanian
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2018, 19:28

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Artinrahmanian »

Dag allemaal
Zijn er mensen die op 15/10/2018 voor een selectiegesprek moesten gaan en nog niks gehoord hebben? Heeft iemand hier een idee van dat dit zolang kan duren voor de uitslag van het resultaat?
Artinrahmanian
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2018, 19:28

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Artinrahmanian »

Selectiegesprek
Artinrahmanian
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2018, 19:28

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Artinrahmanian »

Yannickps schreefCOLON Hallo,
Zijn er mensen die op 15 oktober hun selectie commissie hebben gehad voor BAGP? En hebben jullie hier al uitslag van gekregen?

Groetjes.
Ik heb ook geen resultaat; maar ik ken iemand dat de zelfde dag geweest als mij en ze heeft na 7 dagen positief resultaat,
Ken INP/DAB
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2018, 02:19

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Ken INP/DAB »

Hallo,

Selectieprocedure van BAGP afgerond met medische keuring deze week :-) dus in blijde verwachting van de (hopelijk positieve) bevestigingsbrief. Ik mocht alleszins al uniform gaan passen...
De selectie voor INP zit precies wat vast ... laatst iets gehoord in Juli 2018.

nu ... weet iemand wanneer de opleiding van start gaat voor BAGP in 2018 nog en in 2019? (PAULO)
en ... wacht ik eerst de selectieprocedure af van INP alvorens mij in te schrijven voor BAGP? (weet ook niet of dit een geldige reden is)

zijn er hier al agenten die bezig zijn op de kerncentrale? en wat zijn de bevindingen?

groeten
Ken INP/DAB
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2018, 02:19

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Ken INP/DAB »

Artinrahmanian schreefCOLON 30 Okt 2018, 20:13
Yannickps schreefCOLON Hallo,
Zijn er mensen die op 15 oktober hun selectie commissie hebben gehad voor BAGP? En hebben jullie hier al uitslag van gekregen?

Groetjes.
Ik heb ook geen resultaat; maar ik ken iemand dat de zelfde dag geweest als mij en ze heeft na 7 dagen positief resultaat,
dag, ik heb tot nu toe nog geen schriftelijke bevestiging gekregen dat ik geslaagd ben voor commissie (09-10), enkel mondeling, en ondertussen mijn medische testen afgerond (wacht op resultaat)
Yannickps
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2018, 16:10

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Yannickps »

Artinrahmanian schreefCOLON 30 Okt 2018, 20:13
Yannickps schreefCOLON Hallo,
Zijn er mensen die op 15 oktober hun selectie commissie hebben gehad voor BAGP? En hebben jullie hier al uitslag van gekregen?

Groetjes.
Ik heb ook geen resultaat; maar ik ken iemand dat de zelfde dag geweest als mij en ze heeft na 7 dagen positief resultaat,
Heb je al iets gehoord ondertussen? Ik heb net weer al gebelt maar het is nog steeds ik behandeling... dus het is niet negatief of positief er is nog geen uitspraak over. Natuurlijk wel raar dat het al 4 weken duurt nu.
Ik hoop nog altijd op een positief resultaat.
Groetjes
jarni
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2018, 12:49

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door jarni »

hallowkes
ik moet binnenkort men medisch onderzoek afleggen maar ik heb een vraag i.v.m. de opleiding. mag je zelf kiezen waar en wanneer je start? ze vroegen mij of ik kon starten op 3 december in wilrijk, maar men voorkeur zou toch liever naar gent gaan (woonachtig) en als je slaagt voor de selectieprocedure is je attest dan 2 jaar geldig om je aan te melden in een school? want ik heb nog een beetje twijfels omdat ik nu ook een nieuwe job heb die me goed ligt en mss kan ik daar even testen hoe het verloopt en me daarna aanmelden in een school?
MichaelJ_1988
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2016, 21:31

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door MichaelJ_1988 »

hej,

weten iemand hoe lang het duurt voor de uitslag jury, ik ben op 20/11 gegaan, ik had echt geen goed gevoel bij is dat altijd zou?
Sarah.H
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2018, 22:29

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Sarah.H »

Beste,

Ik heb mij namelijk kandidaat gesteld voor Bagp en mijn documenten op gestuurd naar Brussel.
één probleempje: ik ben vergeten een kopie van mijnhoogst behaald diploma (secundair) mee te sturen.
Wat kan ik doen? is dit belangrijk? op de site-ikbeveilig.be staat er "Eventueel - Kopie hoogst behaald diploma"

mvg SH
Robin_B
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2018, 22:46

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Robin_B »

Sarah.H schreefCOLON 02 Dec 2018, 22:38 Beste,

Ik heb mij namelijk kandidaat gesteld voor Bagp en mijn documenten op gestuurd naar Brussel.
één probleempje: ik ben vergeten een kopie van mijnhoogst behaald diploma (secundair) mee te sturen.
Wat kan ik doen? is dit belangrijk? op de site-ikbeveilig.be staat er "Eventueel - Kopie hoogst behaald diploma"

mvg SH
Beste SH

Normaal gezien is dit geen probleem. Ik ga deze vrijdag (7/12) mijn eerste proef afleggen. In de mail staat vermeld dat je deze dag een kopie van je hoogst behaalde diploma kan mee nemen, dit voor eventuele vrijstellingen. Als je toch twijfelt, beste eens een mailtje naar de directie van BAGP sturen.

Met vriendelijke groeten
Robin_B
Sarah.H
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2018, 22:29

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Sarah.H »

Robin_B schreefCOLON 02 Dec 2018, 23:09
Sarah.H schreefCOLON 02 Dec 2018, 22:38 Beste,

Ik heb mij namelijk kandidaat gesteld voor Bagp en mijn documenten op gestuurd naar Brussel.
één probleempje: ik ben vergeten een kopie van mijnhoogst behaald diploma (secundair) mee te sturen.
Wat kan ik doen? is dit belangrijk? op de site-ikbeveilig.be staat er "Eventueel - Kopie hoogst behaald diploma"

mvg SH
Beste SH

Normaal gezien is dit geen probleem. Ik ga deze vrijdag (7/12) mijn eerste proef afleggen. In de mail staat vermeld dat je deze dag een kopie van je hoogst behaalde diploma kan mee nemen, dit voor eventuele vrijstellingen. Als je toch twijfelt, beste eens een mailtje naar de directie van BAGP sturen.

Met vriendelijke groeten
Robin_B
Heel erg bedankt.
Ik heb ook nog eens gesproken met iemand en die zei dat je normaal gezien een mail zult krijgen (zoals je eerder al zei)

Mvg Sarah.h
BUTTON_POST_REPLY