De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
wolf1973
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2017, 03:29

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door wolf1973 »

Hallo, op 21/04 had ik mijn gesprek met de commissie in Genk. Ik weet niet wat ik ervan moet denken of verwachten. Hopelijk weet ik snel of ik geslaagd ben. Iemand een idee hoelang ik op mijn resultaat moet wachten. Vriendelijke groeten
WimD
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2016, 21:29

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door WimD »

Ik heb na ongeveer 2 weken een mail ontvangen met het goede nieuws.
Fysieke proeven - 10/10/2016 : Geslaagd
Persoonlijkheidsproeven - 08/12/2016 : Geslaagd
Commissiegesprek : 09/01/2017 : Geslaagd
Medische keuring : 31/01/2017 : Geslaagd
ATTEST VAN SLAGEN : 16/02/2017
start opleiding : 02/05/2017 - PLOT
Typhunreal1
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2017, 14:47

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Typhunreal1 »

Ik had mijn gesprek met de selectiecommisie (eigen werving LPA) vorige week. Ik was de laatste kandidaat van de dag en het gesprek duurde welgeteld 35minuten. Het was een aangenaam gesprek. Psycholoog had de typerende "pokerface", de assessor van LPA was overduidelijk good cop en Fed. pol bad cop. Dubbel gevoel achteraf. Ik heb het gevoel dat ik mezelf goed heb kunnen verwoorden met goeie argumenten/voorbeelden, enkel de duur van het gesprek speelt mij parten. Iemand ervaring met een kort gesprek?
Vdb
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2017, 15:03

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Vdb »

Dag Allen,
Omdat ik veel heb geleerd van dit forum: hier mijn bevinding van het gesprek met de commissie:
De commissie was samengesteld uit een CP die afgedeeld was naar Dir. personeel, een psychologe en een personeelslid van de FCCU.
Ik had me vrij goed voorbereid op dingen zoals de structuur, waarden, kenmerken, federale politie, eigen lokale zone, enz..., eigenlijk alles wat er op de site van de politie te vinden is.
Ook de opleiding , deontologische code nagelezen, enfin, ik dacht voor mezelf dat ik me goed voorbereid had.

Tijdens het gesprek is er van al deze dingen niets of heel weinig aan bod gekomen.

Waar het gesprek ontspannen begon sloeg het al snel over naar een onprettig en onaangenaam gesprek voor mezelf. ik voelde me aangevallen en kon niks goed antwoorden volgens de commissie.
Het is begonnen toen ik mijn plus en minpunten moest aangeven. Het grootste probleem hier is dat ik dit minder had voorbereid, ik kende het competentiemodel wel en wist wat ze van me verwachte.
Helaas had ik het niet zo diep voorbereid dat ik dit volledig op mezelf kon toepassen met voorbeelden.
Dus gouden tip: ken je minpunten en pluspunten. zorg dat je hier voorbeelden kan toepassen.
Probeer deze ook te koppelen aan het competentiemodel.

Hier ging ik in de fout volgens mij.
Ik kon het competentiemodel niet goed toepassen op mezelf en kon geen minpunten aangeven alsook pluspunten.
Dus bij pluspunten zei ik dat ik eerlijk was. Dit vind ik van mezelf maar dan begint het spel. Hier blijven ze maar voorbeelden aangeven om aan te tonen dat dit niet zo is. Ik heb in mijn verleden vele parkeerretributie- tickets en vele minnelijke schikkingen gehad i.v.m. met snelheid ( geen zware voet maar bijv. 51 waar je 50 mag of 73 waar je 70 mag). dus bij het persoonlijkheidsproef moest ik daar getallen op plakken. Na verschillende keren uitgelegd te hebben dat ik dat absoluut niet meer weet ( rij al 25 jaar met de wagen) heb ik daar getallen op geplakt ( 15 snelheid en een 30tal parkeer). Nu wil het dat ik bij mijn lokale politiezone ben geweest om zo'n lijst op te vragen zodat ik een correct antwoord hierop kon geven, maar helaas kunnen ze dit niet). Tijdens het gesprek met de commissie komen ze hier op terug en vragen ze weer naar deze boetes. NU gaf ik een aantal op dat niet overeenstemde met deze van het persoonlijkheid onderzoek. Toen was het hek helemaal van de dam. En ik blijf erbij en dat meen ik dat ik echt niet kan zeggen hoeveel parkeer en snelheid overtredingen ik heb gemaakt.
Ik werkte 15 jaar op de baan en reed 70000 km per jaar. dit is geen uitvlucht maar is wel normaal dat je dan deze boetes opstapelt. ik ben niet heiliger dan de paus.
Dus ging het erover dat ik dan toch niet zo eerlijk was, vermits ik deze boetes had. ik had bij het parkeren maar moeten een ticket nemen. Hierbij hield ik voet bij stuk dat een parkeerretributie-- ticket geen boete is maar dat je kiest voor een halve of hele dag ticket.

Dan werd de opmerking gemaakt dat ik daar zat gelijk een lamzak en nu ineens wel gepikeerd was. ik heb dit niet zo ondervonden omdat ik, volhgens mij, de hele tijd toch wel rustig bleef. Volgens hun was dit niet te zien aan mijn lichaamstaal.

De enige vraag over de structuur die ik kreeg is waar de Rccu zich bevond. hierop antwoordde ik dat de zich in de gedeconcentreerde gerechtelijk directie bevond. Dus dat was het over de theorie.

Als afsluiter voelde ik de vraag van het lid van de FCCU aan als de genadeslag, de doodsteek. Dus als ik nu naar je huis ga en ik doorzoek je pc dan ga ik geen illegale dingen op je computer terugvinden:
vb muziekbestandjes of een film........ het antwoord hierop kan je al raden, welke persoon anno 2017 heeft geen enkel mp3tje of een film op zijn pc staan....

>Enfin weer een ervaring rijker. Weer iets bijgeleerd dat ik mee draag in mijn levenservaringen.
En het belangrijkste weer stof om over na te denken dat ik mezelf toch een beter moet bekijken en werk maken van wat zijn nu mijn min en pluspunten.

Nog steeds hopend op een goed resultaat, maar ik kan me ook vinden in de beslissing van de commisie bij een negatief resultaat.
Ze hebben gelijk er zijn nog heel wat werkpunten voor mezelf.
kandidaatstelling: 28-03-2017
Functioneel parcour : 26-04-2017 geslaagd
Cognitieve vaardigheids- en taal proef: 26-04-2017 geslaagd
kennisproef: 16-05-2017, geslaagd
Persoonlijkheidsproef: 22-06-2017, geslaagd
Antecedentenonderzoek : 03-08-2017, geen info verkregen
Selectiecommissie: niet geslaagd
Slockie
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2016, 18:23

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Slockie »

Beste lezers

Ik ben een 23 jarige man uit regio Gent met een Bachelor Lichamelijke Opvoeding.

Op 20 maart 2017 heb ik de selectiecommissie doorlopen op PAULO. In de jury zaten 3 mensen: 2 psychologen en 1 jeugdinspecteur van PZ Gent.

Om mij voor te bereiden op deze laatste proef heb ik het - door jullie allen bekende - "ik word politie-inspecteur" boekje gestudeerd, de info op jobpol.be, lokalepolitie.be en politie.be gestudeerd, gesprekken gehad met kennissen die AINP, INP en HINP zijn. Ik heb via de website http://www.honderdprocentflik.be ook nog gevraagd of zij niemand kenden die me kon helpen bij de voorbereiding van de selectiecommissie. Zij raadden mij een jeugdinspecteur uit de PZ Gent aan (uit respect voor de persoon vermeld ik niet zijn naam). Deze man had me uitgenodigd op een gesprek en hij gaf me vele tips, maar probeerde me ook al goed te testen zoals ze op de commissie zelf doen.

Na dit gesprek vertelde hij me dat hij vond dat ik uit het juiste hout gesneden was om INP te worden en dat ik over genoeg capaciteiten beschik om later eventueel door te groeien. Hij vertelde me dat mijn struikelpunten voor de commissie zouden zijn dat ik niet TE zelfzeker moet proberen overkomen tijdens het gesprek. Nadat ik de datum vertelde waarop ik voor de jury zou verschijnen lachtte hij en vertelde me dat hij er zelf in zou zetelen. Dit gaf me wel zelfvertrouwen.

20 maart was het zover. Voor ik binnen mocht gaan kwam de bovengenoemde inspecteur die ook jurylid was nog even bij mij om me een hart onder de riem te steken. Ik kwam zelfverzekerd binnen en gaf de drie juryleden een hand alvorens ik ging zitten.

Het gesprek zelf verliep redelijk goed. Theorie vragen wist ik allemaal goed te beantwoorden. De jury voelde me dan aan de tand over Cannabis gebruik toen ik jonger was en over een snelheidsboete die ik had gekregen van 80 km/u in de bebouwde kom tijdens mijn periode van de proeven ( 3 maand voor de commissie). Het Cannabisgebruik heb ik dan verduidelijkt door aan te geven dat dit rond mijn 16 jaar was ( misschien 3 keer meegedaan met vrienden). Later ook 1 keer meegedaan de zomer van 2016. Ik ben hier allemaal eerlijk over geweest.

Op 19 april kreeg ik de brief waarin stond dat ik niet geslaagd was. Dit was een enorme klap voor mij alsook voor mijn vrienden, familie en professionele omgeving. Niemand kon er inkomen waarom ik niet geschikt zou zijn om de opleiding te mogen starten.

Dezelfde dag nog heb ik de eerder genoemde inspecteur die ook in de jury zat, gebeld en uitgelegd dat ik het resultaat had ontvangen. Hij nodigde me direct uit voor een gesprek en raadde me aan om feedback te vragen. Diezelfde dag heb ik een eerste mail gestuurd om feedback aan te vragen.

Tijdens het gesprek met de inspecteur vroeg hij me of ik de punten bij had:
Informatie verwerken: 4
Werk structureren: 3
Samenwerken (intern): 4
Klantgericht optreden: 4
Inzet tonen: 4
Coping: 3
Betrokkenheid en motivatie: 4
Normbesef/ integriteit: 3
Afwezigheid van extremisme en psychopathologie: beide 7

Hij wist me trouwens te zeggen dat hij vond dat ik het gesprek goed had doorstaan en hij had positief advies over mij gegeven. Hij wist me ook te zeggen dat ik de punten moest interpreten als "vandaag nog niet, morgen zeker wel". Hij vroeg ook hem opnieuw te contacteren vanaf ik de officiële feedback had, want hij wist ook niet waarom ik nu niet geslaagd was.

Ik heb dan ook contact opgenomen met de HINP die bij mij thuis was langs geweest voor het moraliteitsonderzoek (dit vond pas plaats na de commissie). Zij was enorm geschrokken dat ik niet geslaagd was en had dit niet verwacht. Ze wist me eveneens te vertellen dat de punten volgens haar helemaal niet slecht waren. Ze raadde me aan om zeker nog eens te proberen. Ze kon niet geloven dat ik voor een snelheidsboete en "experimenterend gedrag" niet zou toegelaten worden tot de opleiding en raadde me dus ook aan om feedback te vragen.

Ook mensen die ik ken die bij de politie werken, begrepen niet waarom ik niet geslaagd was.

Ondertussen heb ik al 3 maal feedback aangevraagd en krijg steeds het zelfde antwoord dat het momentel druk is en dat ze me zo spoedig mogelijk gaan helpen.

Heb ook via de hulplijn vernomen dat ik nu zowiezo een jaar moet wachten (april 2018) om me terug te kunnen inschrijven en dat ik alle proeven moet opnieuw doen behalve de cognitieve.

Ik ben redelijk radeloos en heb net een goed aanbod om zelfstandige te worden afgeslaan omdat ik het idee van de politie maar niet uit mijn hart en hoofd krijg...

Mensen met tips, bedenkingen of ander info gelieve te reageren.

Groeten Slockie
1: Cognitieve proef: Vrijstelling door Bachelor
2: Functioneel parcours: Geslaagd
3: Persoonlijkheidsproef: 24/01/2017: Geslaagd
4: Selectiegesprek met de selectiecommissie: 20/03/2017: Niet geslaagd! :(
CBTrooper
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2016, 18:55

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door CBTrooper »

Op zich zijn uw scores ook niet super: een 4 is net voldoende is mij gezegd. Dus er is eigenlijk geen enkele score die hoger is dan net voldoende, en dan 3 tekorten. Ik denk dat de deliberatiecommissie sneller gaat doen slagen als er ook wat hogere scores bij zitten. Ook niet vergeten dat uw scores van uw andere proeven ook tellen en er gemiddeldes worden genomen dus u niet blind staren op de commissie, misschien waren uw andere proeven niet zo goed?

Wat betreft uw cannabisgebruik: experimenteel op uw 16 oké, maar dan opnieuw gebruiken vorig jaar is voor de selectie wellicht teken voor hen dat je het niet ernstig neemt (ik denk ook maar luidop). En die snelheidsboete was ook nog vrij recent en toch ook hoog, want 80 in bebouwde kom is toch ook niet niks.

Probeer de feedback af te wachten en dan beetje aan uzelf te werken, dan zo opnieuw deelnemen.
Slockie
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2016, 18:23

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Slockie »

@CBTrooper

Bedankt voor de feedback. Over persoonlijkheidsproef heb ik nooit feedback gevraagd aangezien ik geslaagd was. Op het fysiek parcours was ik de tweede beste.

Ik redeneer op dezelfde manier als u over het cannabisgebruik en de boetes, maar de inspecteur die in de jury zat en de HINP die het moraliteitsonderzoek afnam, kunnen niet geloven dat dat de doorslag kan geven.

Inderdaad de feedback afwachten.

Nogmaals bedankt voor je antwoord.
1: Cognitieve proef: Vrijstelling door Bachelor
2: Functioneel parcours: Geslaagd
3: Persoonlijkheidsproef: 24/01/2017: Geslaagd
4: Selectiegesprek met de selectiecommissie: 20/03/2017: Niet geslaagd! :(
CBTrooper
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2016, 18:55

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door CBTrooper »

Slockie schreefCOLON@CBTrooper

Bedankt voor de feedback. Over persoonlijkheidsproef heb ik nooit feedback gevraagd aangezien ik geslaagd was. Op het fysiek parcours was ik de tweede beste.

Ik redeneer op dezelfde manier als u over het cannabisgebruik en de boetes, maar de inspecteur die in de jury zat en de HINP die het moraliteitsonderzoek afnam, kunnen niet geloven dat dat de doorslag kan geven.

Inderdaad de feedback afwachten.

Nogmaals bedankt voor je antwoord.
Je gaat als je feedback vraagt altijd feedback krijgen voor zowel de persoonlijkheidsproeven en de commissie, net omdat die allebei tellen voor de scores. Het kan perfect dat je geslaagd bent op commissie maar niet op persoonlijkheid en dan uiteindelijk niet geslaagd bent, daarom dat ik ook vroeg hoe uw persoonlijkheid geweest was (groepsproef enzo). Ik heb ook al gehoord dat ze soms mensen door laten naar commissie die eigenlijk niet geslaagd waren op persoonlijkheid, dus op zich is dat niet vanzelfsprekend dat als je op commissie komt dat uw persoonlijkheid ook goed was.
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Kevin_Fox »

CBTrooper schreefCOLONOp zich zijn uw scores ook niet super: een 4 is net voldoende is mij gezegd. Dus er is eigenlijk geen enkele score die hoger is dan net voldoende, en dan 3 tekorten. Ik denk dat de deliberatiecommissie sneller gaat doen slagen als er ook wat hogere scores bij zitten. Ook niet vergeten dat uw scores van uw andere proeven ook tellen en er gemiddeldes worden genomen dus u niet blind staren op de commissie, misschien waren uw andere proeven niet zo goed?

Wat betreft uw cannabisgebruik: experimenteel op uw 16 oké, maar dan opnieuw gebruiken vorig jaar is voor de selectie wellicht teken voor hen dat je het niet ernstig neemt (ik denk ook maar luidop). En die snelheidsboete was ook nog vrij recent en toch ook hoog, want 80 in bebouwde kom is toch ook niet niks.

Probeer de feedback af te wachten en dan beetje aan uzelf te werken, dan zo opnieuw deelnemen.
4 is geen onvoldoende:
maximum 3 scores lager dan 4 en geen 1. (Dus ik snap niet dat je er niet door bent...)
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
VicW
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2016, 21:50

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door VicW »

Hello,

Had gisteren (24/10) mijn selectiecommissie om 12:30. Was redelijk nervous, wat een beetje normaal is veronderstel ik maar dat ging snel weg eens ik aan het praten ging. Moest me eerst voorstellen en kreeg toen een reeks vragen en situaties doorheen het gesprek, niets abnormaals. Ben ook niet echt in het nauw gedreven of hard aangepakt, ze bleven eigenlijk alle drie kalm, ookal zag je een beetje dat de HINP van FedPol de bad-cop attitude had. Kon op wat actualiteits dingen wel niet antwoorden en heb dat wat proberen verklaren en ik heb het gevoel dat ze die verklaring wel goed aannamen. Bij 2 situaties moest wel mijn frank eerst vallen voor ik door had waar ze naartoe wouden met mijn antwoord, ik heb het gevoel dat ik misschien niet altijd bij mijn antwoord bleef op die momenten maar wel met reden dus in dat opzicht heb ik wat schrik. Om een voorbeeld te geven: Deontologische code zegt dat je symbolische giften mag aannemen, ik zei toen dat ik ook dat liever niet zou doen maar het er ook van afhangt wat de omstandigheden zijn. Met name als het een kindje is dat een tekening heeft gemaakt is dat iets anders dan de frituur eigenaar die u elke week gratis frieten geeft (omdat die een wederdienst kan verwachten). Maar al bij al kwam ik toch buiten met een OK gevoel. Nu dus afwachten!
Inspecteur (Lokale Politie)
PROM 122
Wimpel
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2017, 10:15

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Wimpel »

Op dinsdag 7/11 had ik mijn gesprek met de commissie. Om eerlijk te zijn ben ik met een dubbel gevoel buiten gekomen.
Er waren een aantal vragen (over welke partijen in de gemeenteraad/OCMW zetelen - actualiteit) waarop ik geen of onvoldoende uitleg kon geven, maar ook een heleboel situaties waar ik volgens mij goed op heb gereageerd.
Ze bleven wel heel lang doorvragen wat juist mijn motivatie is om voor de politie te werken (gezien mijn hogere leeftijd- 40 jaar) en vroegen welke conflicten ik de laatste tijd had gehad en hoe ik hierop gereageerd heb. Op een gegeven moment had ik echt het gevoel dat men probeerde te kijken hoe lang ik rustig zou kunnen blijven, ook al dreven ze me in het nauw. En dat is goed gelukt.
Dus eigenlijk denk ik dat het grootste minpunt vooral was dat ik op enkele vragen niet kon antwoorden, maar toch blijft het moeilijk om hier echt een heel positief gevoel aan over te houden.
De inspecteur die me enkele weken geleden bezocht, een geweldig aangename man trouwens waarmee ik ruim 2 uur een fijne babbel had, zei me vooraf dat het wel zou meevallen en hij zou een positief verslag schrijven voor in het totale dossier.
Enfin, nu wordt het enkele weken bang afwachten vrees ik.
Heeft er iemand die onlangs zijn commissiegesprek deed een idee hoe lang je tegenwoordig moet wachten op nieuws?


Fysieke test (22/3/17): Geslaagd
Cognitieve test: Vrijgesteld
Persoonlijkheidsproef (2/10/17): Geslaagd
Commissie (7/11/17):
Vincent stabel
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2017, 01:00

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Vincent stabel »

Wimpel schreefCOLONOp dinsdag 7/11 had ik mijn gesprek met de commissie. Om eerlijk te zijn ben ik met een dubbel gevoel buiten gekomen.
Er waren een aantal vragen (over welke partijen in de gemeenteraad/OCMW zetelen - actualiteit) waarop ik geen of onvoldoende uitleg kon geven, maar ook een heleboel situaties waar ik volgens mij goed op heb gereageerd.
Ze bleven wel heel lang doorvragen wat juist mijn motivatie is om voor de politie te werken (gezien mijn hogere leeftijd- 40 jaar) en vroegen welke conflicten ik de laatste tijd had gehad en hoe ik hierop gereageerd heb. Op een gegeven moment had ik echt het gevoel dat men probeerde te kijken hoe lang ik rustig zou kunnen blijven, ook al dreven ze me in het nauw. En dat is goed gelukt.
Dus eigenlijk denk ik dat het grootste minpunt vooral was dat ik op enkele vragen niet kon antwoorden, maar toch blijft het moeilijk om hier echt een heel positief gevoel aan over te houden.
De inspecteur die me enkele weken geleden bezocht, een geweldig aangename man trouwens waarmee ik ruim 2 uur een fijne babbel had, zei me vooraf dat het wel zou meevallen en hij zou een positief verslag schrijven voor in het totale dossier.
Enfin, nu wordt het enkele weken bang afwachten vrees ik.
Heeft er iemand die onlangs zijn commissiegesprek deed een idee hoe lang je tegenwoordig moet wachten op nieuws?


Fysieke test (22/3/17): Geslaagd
Cognitieve test: Vrijgesteld
Persoonlijkheidsproef (2/10/17): Geslaagd
Commissie (7/11/17):

Ik heb mijn proef op 19 oktober gedaan en tot op de dag van vandaag heb ik nog geen resultaten mogen ontvangen.
Ik heb wel al meerdere keren gebeld en ze zeggen altijd dat ze het nog moeten nakijken en delibereren. Vandaag nogmaals (derde keer) gebeld en toen wisten ze mij te zeggen dat alles gesprekken van september gedelibereerd zijn. De mevrouw wist ook te zeggen dat ik binnen de 2 weken resultaat moet ontvangen (telefonisch). Andere mensen die ook hun selectie commissie al hebben gedaan en nog geen resultaten hebben?
Mattisz
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2015, 20:53

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Mattisz »

Ik ontving 2 weken na mijn commissie een mailtje met daarin het goede nieuws. Commissie afgelegd in PIVO.
foscy
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2017, 20:24

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door foscy »

Mattisz schreefCOLONIk ontving 2 weken na mijn commissie een mailtje met daarin het goede nieuws. Commissie afgelegd in PIVO.
Proficiat!
Ik heb aanstaande donderdag 23/11/2017 mijn gesprek met de commissie, hoop ook dat het goed komt. :wink:
Vincent stabel
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2017, 01:00

Re: De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?

Bericht door Vincent stabel »

Mattisz schreefCOLONIk ontving 2 weken na mijn commissie een mailtje met daarin het goede nieuws. Commissie afgelegd in PIVO.
Was dat lokale politie Antwerpen? Of federaal?
Ik wacht al een maand op mijn resultaten en heb al meerdere keren contact opgenomen met team werving.
BUTTON_POST_REPLY