Borsthanger lokale politie motorrijder

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
student
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2010, 13:09

Borsthanger lokale politie motorrijder

Bericht door student »

Heeft enig collega soms een idee of de borsthangers 'lokale politie motorrijder' nog ergens te vinden zijn?
Vroeger werden deze borsthangers door de WPS uitgedeeld na de opleiding motorrijder maar intussen wordt niet niet meer gedaan dacht ik...

Zou iemand mij hieraan kunnen verder helpen?

Alvast bedankt ;-)
GS-Walter
Politie
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2014, 19:07

Re: Borsthanger lokale politie motorrijder

Bericht door GS-Walter »

Beste,
ik had bijgaand logo ontworpen voor de motorrijders van de lokale politie met brevet en verbonden aan een vaste verkeersdienst. Ik heb hierover gesproken met Tom van Vesta en heb in het verleden hier al eens een post geplaatst. Ik ken ook mensen die het willen maken (patch en borsthanger) Maar hoewel het wettelijk wel mogelijk is, en er misschien ook wel de nodige interesse voor is, vrees ik dat het een stille 'dood' zal sterven.
De opbouw even uitleggen: het kroontje omdat wij steeds meer nationaal opdrachten doen (EU-top, KOTK, Tommorwland, ....), het logo van de politie, de blauwe (lokaal) of rode (federaal) streep onder het logo en de term 'verkeershandhaving' dat actueel ons werkterrein is.

GrTz ;-)
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
GS-Walter
Politie
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2014, 19:07

Re: Borsthanger lokale politie motorrijder

Bericht door GS-Walter »

:-(, kan het bericht niet meer wijzigen, maar moet 'Tomorrowland' en 'logo'.
BUTTON_POST_REPLY