Het aantal toelagen en vergoedingen zal worden vereenvoudigd en binnen gesloten enveloppe evolueren tot een moderne en functionele verloningsregeling, waarbij voornamelijk de mate van verantwoordelijkheid één van de bepalende elementen is.
Dimitri wrote:Wat denk je nu zelf met al de besparingen die doorgevoerd worden?
Geen probleem Dimitri, volledig te begrijpen trouwens.Dimitri wrote:En sorry voor het sarcasme Kevin, maar ik denk dat het bij vele collega's ook gewoon hoog zit wat er allemaal bedisseld wordt achter gesloten deuren. De media heeft het voortdurend over het feit dat wij staken wegens de hogere pensioenleeftijd maar vergeet(?) telkens erbij te vermelden dat het om zeer veel meer gaat zoals de maandelijkse verloning ook. En verder sluit ik me aan bij Lone Ranger.
Het zal alleszins beter zijn voor het pensioen...Lone Ranger wrote:Als het de bedoeling is om vergoedingen zoals kledijvergoeding, telefoonvergoeding enz. te integreren in de wedde ben ik daar voorstander van, zolang ik op het einde van de maand geen euro minder verdien.
Als een meteoriet vanavond exact om 20.15u op je woning kan terechtkomen of helemaal niet, is dat dan 50% kans dat je vanavond wordt geraakt door die meteoriet?Robby wrote:Die kans is 50%.
Ze voeren het door of niet ...