opleiding oktober 2014

Forumregels
Afbeelding
Klaas1990
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2013, 10:16

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door Klaas1990 »

inderdaad nog geen facebookgroep opgericht. Iemand die zich geroepen voelt dit te doen? :)
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door VRS »

Zou er wel voor willen kijken.
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door VRS »

Hadden jullie trouwens ook zo'n negatieve ervaring met de man van de maatname op de OPAC? Die was ons aan het opjagen alsof we opvallend traag waren, terwijl daar wel veel op korte tijd moest gepast worden (en men mag niet licht gaan over kledij en schoeisel die jaren gedragen moet worden). Nochtans waren we echt niet noemenswaardig traag. Daarnaast ook allerlei arrogante en 'spottende' opmerkingen. :roll:

Een trieste eerste kennismaking met de OPAC. Je mag toch wel enige vriendelijkheid en klantgerichtheid verwachten van iemand van DGS. gelukkig liep er daar nog ander, vriendelijker volk rond...
Laatst gewijzigd door 1 op VRS, in totaal 25 keer gewijzigd.
nielsvl
Aspirant
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:32

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door nielsvl »

Hoe, zijn jullie ook al uitgenodigd voor maatname?

Ik heb gisterenochtend doorgebeld dat ik er ook kan bij zijn en heb het inschrijvingsformulier moeten invullen, hoop dat ik ook vrij snel de nodige info krijg... (liefst voor woensdagochtend :-D )
Amedee
Aspirant
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013, 09:59

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door Amedee »

De Facebookgroep voor de 112e promotie is er! Hij heet "OPAC - promotie 112 AINP".(https://www.facebook.com/groups/1512095175699370/). In de beschrijving staat hoe je in de groep kan komen. :-)
Tot op Facebook allemaal!
Inspecteur van Politie
hypex
Aspirant
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2013, 01:59

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door hypex »

Matthijs schreefCOLONDe Facebookgroep voor de 112e promotie is er! Hij heet "OPAC - promotie 112 AINP".(https://www.facebook.com/groups/1512095175699370/). In de beschrijving staat hoe je in de groep kan komen. :-)
Tot op Facebook allemaal!
Done :-)
Amedee
Aspirant
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013, 09:59

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door Amedee »

nielsvl schreefCOLONHoe, zijn jullie ook al uitgenodigd voor maatname?

Ik heb gisterenochtend doorgebeld dat ik er ook kan bij zijn en heb het inschrijvingsformulier moeten invullen, hoop dat ik ook vrij snel de nodige info krijg... (liefst voor woensdagochtend :-D )
Jup, per mail de nodige inloggegevens gekregen en zo een datum kunnen kiezen voor de maatname :)
Inspecteur van Politie
nielsvl
Aspirant
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:32

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door nielsvl »

Net te horen gekregen dat mijn gegevens gisteren naar OPAC gestuurd zijn, zal ook wel snel iets horen dan...

Eens een afspraak maken om mijn ontslag te gaan tekenen :)
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door Jens »

Hielcom schreefCOLONHeb vandaag (net als een hoop anderen) de mails met onthaalinformatie van de OPAC ontvangen (en de brief van DSR om de opleiding te starten op de OPAC). Nu het dus officieel is en we stilaan de start naderen vroeg ik me af of er al een Facebookgroep is van de 112e promotie die we zouden kunnen vervoegen?

Weet er trouwens iemand met hoeveel aspiranten we starten in oktober?
Er zullen 112 AINPS zijn (zie http://www.opac.be/index.php?option=com ... Itemid=122)
Inspecteur van politie
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door Jens »

Hielcom schreefCOLONHadden jullie trouwens ook zo'n negatieve ervaring met de man van de maatname op de OPAC? Die was ons aan het opjagen alsof we opvallend traag waren, terwijl daar wel veel op korte tijd moest gepast worden (en men mag niet licht gaan over kledij en schoeisel die jaren gedragen moet worden). Nochtans waren we echt niet noemenswaardig traag. Daarnaast ook allerlei arrogante en 'spottende' opmerkingen. :roll:

Een trieste eerste kennismaking met de OPAC. Je mag toch wel enige vriendelijkheid en klantgerichtheid verwachten van iemand van DGS. gelukkig liep er daar nog ander, vriendelijker volk rond...
Welkom op OPAC :-D

Wat stress kan doen ...
Inspecteur van politie
hypex
Aspirant
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2013, 01:59

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door hypex »

Jens schreefCOLON
Hielcom schreefCOLONHeb vandaag (net als een hoop anderen) de mails met onthaalinformatie van de OPAC ontvangen (en de brief van DSR om de opleiding te starten op de OPAC). Nu het dus officieel is en we stilaan de start naderen vroeg ik me af of er al een Facebookgroep is van de 112e promotie die we zouden kunnen vervoegen?

Weet er trouwens iemand met hoeveel aspiranten we starten in oktober?
Er zullen 112 AINPS zijn (zie http://www.opac.be/index.php?option=com ... Itemid=122)
De 112e promotie... :-) Zoals die van Juni de 111e zijn.

GReetz
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door VRS »

Jens schreefCOLON
Hielcom schreefCOLONHadden jullie trouwens ook zo'n negatieve ervaring met de man van de maatname op de OPAC? Die was ons aan het opjagen alsof we opvallend traag waren, terwijl daar wel veel op korte tijd moest gepast worden (en men mag niet licht gaan over kledij en schoeisel die jaren gedragen moet worden). Nochtans waren we echt niet noemenswaardig traag. Daarnaast ook allerlei arrogante en 'spottende' opmerkingen. :roll:

Een trieste eerste kennismaking met de OPAC. Je mag toch wel enige vriendelijkheid en klantgerichtheid verwachten van iemand van DGS. gelukkig liep er daar nog ander, vriendelijker volk rond...
Welkom op OPAC :-D

Wat stress kan doen ...
Dat zal wel niet representatief zijn voor de rest van de OPAC zeker? :-D Hoe was jouw ervaring als aspirant daar gedurende dat jaar opleiding?

Wat ik eerder beschreef lijkt me trouwens eerder een kwestie van persoonlijkheid dan van stress...
shelsea
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2013, 15:22

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door shelsea »

112de zijn 2pelotons ... 2x38max
Laatste dagje rust! Geniet ervan ^^
hypex
Aspirant
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2013, 01:59

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door hypex »

shelsea schreefCOLON112de zijn 2pelotons ... 2x38max
Laatste dagje rust! Geniet ervan ^^
Bedankt voor de info !
Kijken ze toevallig naar de woonplaats om de aspiranten op te delen?
En valt het beetje mee? :-)

Greetz
nielsvl
Aspirant
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:32

Re: opleiding oktober 2014

Bericht door nielsvl »

Rust? Laatste dag werken ja :-) en afscheid nemen van collega's... :snif:
BUTTON_POST_REPLY