Opleiding AINP Oktober 2013

Forumregels
Afbeelding
Depardieu
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2013, 14:52

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door Depardieu »

Ik heb net een mailtje teruggekregen. Ze kunnen er me begin volgende week meer over vertellen. Ze wachten nog op een bevestiging van Brussel.
Ik vrees dus wel dat er dit er gaat doorkomen... Blijkbaar is dit twee promoties geleden ook al voorgevallen.
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

Hoi allemaal beste forumgebruikers!
Ik ben al een tijdje aan het meelezen op het forum hier en sinds ik 2 weken geleden DE brief in de bus kreeg met het goede nieuws wilde ik me hier toch ook even kenbaar maken... :wink:

Normaal gezien start ik ook in de opleiding van oktober... waar ik start daar twijfel ik nog aan... Vesta of PLOT.. Vesta is voor mij het kortst bijzijnde maar hiervan zijn de commentaren die ik gehoord heb niet zo denderend... Iemand enige aanvulling hierop?
(ik ben trouwens van regio Begijnendijk)
Tom8007
__________________________
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2012, 20:59

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door Tom8007 »

Depardieu schreefCOLONIk heb net een mailtje teruggekregen. Ze kunnen er me begin volgende week meer over vertellen. Ze wachten nog op een bevestiging van Brussel.
Ik vrees dus wel dat er dit er gaat doorkomen... Blijkbaar is dit twee promoties geleden ook al voorgevallen.
Neem men niet op mijn woorden maar als ik de tussen de lijnen lees van wat ik op Vesta hoor denk ik dat wat je heb gehoord klopt. Er zijn intern wat problemen met de planning. Nogmaals, het zou kunnen dat ik fout ben, maar ik zou niet té hard gaan hopen. Langs de andere kant moet je maar in het achterhoofd houden dat, ondanks de mogelijke ongemakken door de vertraging, het wachten toch beloond zal worden! Promotie 35 staat al klaar om jullie te verwelkomen! :-)
Lokale Politie Antwerpen
Tom8007
__________________________
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2012, 20:59

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door Tom8007 »

splitty-oscar schreefCOLONHoi allemaal beste forumgebruikers!
Ik ben al een tijdje aan het meelezen op het forum hier en sinds ik 2 weken geleden DE brief in de bus kreeg met het goede nieuws wilde ik me hier toch ook even kenbaar maken... :wink:

Normaal gezien start ik ook in de opleiding van oktober... waar ik start daar twijfel ik nog aan... Vesta of PLOT.. Vesta is voor mij het kortst bijzijnde maar hiervan zijn de commentaren die ik gehoord heb niet zo denderend... Iemand enige aanvulling hierop?
(ik ben trouwens van regio Begijnendijk)
Bekijk het zo: wat je over Vesta hoort en leest is vaak enorm opgeblazen. Ik zeg niet dat alles perfect verloopt, verre van zelfs, maar uiteindelijk is het wel een school met enorm goede faciliteiten. Qua infrastructuur zou ik dus zeker gaan voor Vesta (al weet ik niet hoe dat op PLOT staat) en de organisatie die soms compleet faalt, tja.. welkom bij de politie :-)
Lokale Politie Antwerpen
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

Tom8007 schreefCOLON
splitty-oscar schreefCOLONHoi allemaal beste forumgebruikers!
Ik ben al een tijdje aan het meelezen op het forum hier en sinds ik 2 weken geleden DE brief in de bus kreeg met het goede nieuws wilde ik me hier toch ook even kenbaar maken... :wink:

Normaal gezien start ik ook in de opleiding van oktober... waar ik start daar twijfel ik nog aan... Vesta of PLOT.. Vesta is voor mij het kortst bijzijnde maar hiervan zijn de commentaren die ik gehoord heb niet zo denderend... Iemand enige aanvulling hierop?
(ik ben trouwens van regio Begijnendijk)
Bekijk het zo: wat je over Vesta hoort en leest is vaak enorm opgeblazen. Ik zeg niet dat alles perfect verloopt, verre van zelfs, maar uiteindelijk is het wel een school met enorm goede faciliteiten. Qua infrastructuur zou ik dus zeker gaan voor Vesta (al weet ik niet hoe dat op PLOT staat) en de organisatie die soms compleet faalt, tja.. welkom bij de politie :-)
dit was eigenlijk ongeveer hetzelfde dan wat ik in gedachten had... infrastructuur is idd wel top maar wat ben je er mee als het niet degelijk benut word dacht ik dan zo... :eek: ik ga er nog een weekje over denken en dan schrijf ik me in :wink:

thanks voor de info!
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door sledge »

Waarom rij je niet eens tot in Genk en Emblem en bekijk het eens ter plaatse
Afbeelding
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

sledge schreefCOLONWaarom rij je niet eens tot in Genk en Emblem en bekijk het eens ter plaatse
ga ik daar veel wijzer uit worden? ik veronderstel nu niet da ik daar een "grand-tour" rondleiding ga krijgen he! :-)
maar tis mss een mogelijkheid, heb vrijdag toch een dagje verlof dus moet mss wel lukken...
Depardieu
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2013, 14:52

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door Depardieu »

Net bevestiging gekregen van het secretariaat:
De opleiding start wel degelijk op 1 oktober, gelukkig!
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door PieterGC »

Depardieu schreefCOLONNet bevestiging gekregen van het secretariaat:
De opleiding start wel degelijk op 1 oktober, gelukkig!
Mooi zo, goed nieuws :)

Wat Tom zegt klopt, en de infrastructuur is wel zeker ten volle benut hoor. Ik denk dat je nergens de mogelijkheden hebt die wij hebben, of de brandweer die brandjes komt stichten zo nu en dan :lol:

Je kan volgens mij perfect gewoon eens langskomen, in de hal/cafetaria kan je gewoon komen zitten..en wie weet wil iemand je wel snel even rondleiden als je het vraagt.
Laatst gewijzigd door 1 op PieterGC, in totaal 19 keer gewijzigd.
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door sledge »

splitty-oscar schreefCOLON
sledge schreefCOLONWaarom rij je niet eens tot in Genk en Emblem en bekijk het eens ter plaatse
ga ik daar veel wijzer uit worden? ik veronderstel nu niet da ik daar een "grand-tour" rondleiding ga krijgen he! :-)
maar tis mss een mogelijkheid, heb vrijdag toch een dagje verlof dus moet mss wel lukken...
op de manier waarop men u aanspreekt kan je al veel leren...
Afbeelding
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door PieterGC »

sledge schreefCOLONop de manier waarop men u aanspreekt kan je al veel leren...
Mhh? :greenb:
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Depardieu
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2013, 14:52

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door Depardieu »

Ik heb een FB-groep gemaakt voor iedereen die start in Oktober aan campus Vesta.
Misschien kunnen we hier elkaar al leren kennen? En eventueel door het jaar heen ook gebruiken :)

Dus als jullie willen aansluiten, stuur een privé bericht of laat even je naam achter.
Dan voeg ik je toe! :)
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

sledge schreefCOLON
splitty-oscar schreefCOLON
sledge schreefCOLONWaarom rij je niet eens tot in Genk en Emblem en bekijk het eens ter plaatse
ga ik daar veel wijzer uit worden? ik veronderstel nu niet da ik daar een "grand-tour" rondleiding ga krijgen he! :-)
maar tis mss een mogelijkheid, heb vrijdag toch een dagje verlof dus moet mss wel lukken...
op de manier waarop men u aanspreekt kan je al veel leren...
zo... ik ben vandaag zowel in plot als vesta geweest, en heb mijn keuze gemaakt na alles even op een rijtje te zetten, het is plot geworden. ik had de klik niet bij vesta... ze waren nogal vaag op sommige vlakken...
wat ik wel moet zeggen is dat ze qua infrastructuur wel op en top in orde zijn... maar voor mij betekend dit niet alles.
het onthaal was op beide campussen wel zeer vlot en vriendelijk, heb op beide plaatsen een leuke rondleiding gekregen.
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door sledge »

begrijp je nu mijn reactie......Limburg heeft mijn hart gestolen tijdens mijn opleiding geweldbeheersing, al de rest van de opleidingen deed ik in Antwerpen, maar voelde me meer thuis in Limburg
Afbeelding
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding AINP Oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

sledge schreefCOLONbegrijp je nu mijn reactie......Limburg heeft mijn hart gestolen tijdens mijn opleiding geweldbeheersing, al de rest van de opleidingen deed ik in Antwerpen, maar voelde me meer thuis in Limburg
Ik snap zeker waar je het over hebt. Dit heeft mij ook de knoop doen doorhakken.

By the way... In de twee scholen werd wel bevestigd dat de opleiding reeds langer zou duren (dus de extra stage) !!! De hervorming is wel pas voor 2014.
BUTTON_POST_REPLY