Voorstellen

Heb je voorstellen voor de website? Voorstellen voor het forum? Dode links? Vragen? Laat het hier weten!
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
steviejanneke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2013, 11:59

Voorstellen

Bericht door steviejanneke »

bij deze wil ik me ook voorstellen.

Ikzelf ben Stevie, ik ben 27jaar en 10 jaar samen met mijn vrouw Janne we zijn nu bijna 2 jaar getrouwd en hebben nu sinds 3.5 maand een Prachtige dochter genaamd Lotte.
mijn hobby's zijn ipo, Mondio-ring (ik heb een 6maand geleden van ipo naar Mondio overgestapt wegen tijds gebrek aan trainen) en MTB

ik heb me ingeschreven in de job infodag in Kortrijk op 10-04-13 en zal me die dag dan ook inschrijven voor de selecties voor Insp.

wel lees ik hier dat de dag van inschrijven en de start dag wel meer dan 6 maand kan duren (en dan moet je nog voor alles slagen natuurlijk !)
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Voorstellen

Bericht door Jens »

Welkom en succes met de toelatingstesten.
Inspecteur van politie
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Voorstellen

Bericht door DerDritteMann »

Welkom op het forum :!:
bex
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2011, 11:24

Re: Voorstellen

Bericht door bex »

Welkom op het forum en veel succes
functioneel parcours: geslaagd
persoonlijkheidsproef: geslaagd
medische geschiktheidsproef: geslaagd
selectiegesprek met de selectiecommissie: geslaagd
start PLOT 03 juni 2013
steviejanneke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2013, 11:59

Re: Voorstellen

Bericht door steviejanneke »

Bedankt voor de succes wensen
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Voorstellen

Bericht door vdv »

mondio-ring, toch effe moeten googlen. Is het je ambitie om hondengeleider bij de politie te worden?
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
steviejanneke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2013, 11:59

Re: Voorstellen

Bericht door steviejanneke »

vdv schreefCOLONmondio-ring, toch effe moeten googlen. Is het je ambitie om hondengeleider bij de politie te worden?

Het grote plan zou zijn om enkele jaren ervaring opdoen bij lokale politie (liefst in de buurt natuurlijk) en na enkele jaren ervaring bij de politie de cursus hondengeleider volgen.

zelf heb ik enkele jaren het kostuum in ipo aangehad en kan wel iets met honden, maar mits ik pas 27 jaar ben kan ik mezelf zeker niet tot de grote hondengeleiders rekenen en ik leer er zeer graag bij in verschillende club om meerdere ervaringen en methoden bij te leren.
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Voorstellen

Bericht door vdv »

OK, dit is een vraag die ook de selectiecommissie zal stellen. Iemand die daar zegt dat hij/zij ervan droomt om hondengeleider te worden steken ze je in het vakje 'dromer' en ligt eruit.
Maar uw antwoord getuigt van een realistische ingesteldheid en ambitie.

Veel succes met de proeven!
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
BUTTON_POST_REPLY