Wachten na medisch onderzoek

BUTTON_POST_REPLY
Lott3ke
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 19:50

Wachten na medisch onderzoek

Bericht door Lott3ke »

Hallo iedereen, op 29/11/16 heb ik mijn medisch onderzoek afgelegd. Helaas heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Heeft iemand een idee of dit zowieso negatief is of dat er gewoon heel veel werk is op de dienst?

Groetjes Charlotte
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Wachten na medisch onderzoek

Bericht door Vermeulen M »

Lott3ke schreefCOLONHallo iedereen, op 29/11/16 heb ik mijn medisch onderzoek afgelegd. Helaas heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Heeft iemand een idee of dit zowieso negatief is of dat er gewoon heel veel werk is op de dienst?

Groetjes Charlotte
Normaal gezien krijg je na 2 a 3 weken een brief. Kzou eens bellen naar de medische dienst als ik u was.
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Pouladora
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2014, 06:08

Re: Wachten na medisch onderzoek

Bericht door Pouladora »

Vermeulen M schreefCOLON
Lott3ke schreefCOLONHallo iedereen, op 29/11/16 heb ik mijn medisch onderzoek afgelegd. Helaas heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Heeft iemand een idee of dit zowieso negatief is of dat er gewoon heel veel werk is op de dienst?

Groetjes Charlotte
Normaal gezien krijg je na 2 a 3 weken een brief. Kzou eens bellen naar de medische dienst als ik u was.
Inderdaad eens bellen want ik heb op 22/12/2016 moeten gaan en op 05/01/2017 kreeg ik mijn brief.
Startdatum: 03/04/2017 Paulo
Lott3ke
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 19:50

Re: Wachten na medisch onderzoek

Bericht door Lott3ke »

Ik heb gebeld en de brief was opgemaakt op 18 januari maar moest nog ondertekend worden. Nu helaas nog steeds geen brief ontvangen. Ik vrees dat dit niet veel goeds betekend.
Lott3ke
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 19:50

Re: Wachten na medisch onderzoek

Bericht door Lott3ke »

Pouladora schreefCOLON
Vermeulen M schreefCOLON
Lott3ke schreefCOLONHallo iedereen, op 29/11/16 heb ik mijn medisch onderzoek afgelegd. Helaas heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Heeft iemand een idee of dit zowieso negatief is of dat er gewoon heel veel werk is op de dienst?

Groetjes Charlotte
Normaal gezien krijg je na 2 a 3 weken een brief. Kzou eens bellen naar de medische dienst als ik u was.
Inderdaad eens bellen want ik heb op 22/12/2016 moeten gaan en op 05/01/2017 kreeg ik mijn brief.

@ Pouldora: Ik zie dat je in april opstart in Paulo, heb je je snel kunnen inschrijven en enig idee of er nog plaatsen vrij zijn?
Pouladora
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2014, 06:08

Re: Wachten na medisch onderzoek

Bericht door Pouladora »

Lott3ke schreefCOLON
Pouladora schreefCOLON
Vermeulen M schreefCOLON Normaal gezien krijg je na 2 a 3 weken een brief. Kzou eens bellen naar de medische dienst als ik u was.
Inderdaad eens bellen want ik heb op 22/12/2016 moeten gaan en op 05/01/2017 kreeg ik mijn brief.

@ Pouldora: Ik zie dat je in april opstart in Paulo, heb je je snel kunnen inschrijven en enig idee of er nog plaatsen vrij zijn?
Klopt, ik heb deze week inschrijving gekregen en dag erna officiële bevestiging. Qua plaatsen heb ik totaal geen weet van..
Startdatum: 03/04/2017 Paulo
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Wachten na medisch onderzoek

Bericht door VegasBaby »

Ik heb ook heel lang op m'n brief moeten wachten. Had m'n medische keuring op 09/11 en pas 28/12 heb ik officieel bericht gekregen dat mijn kandidatuur in beraad was gevallen (omwille van niet behalen minimum norm zonder optische correctie). Ik heb dan op 09/01 per aangetekend schrijven de nodige attesten opgestuurd en ben tot op heden nog steeds in afwachting van de beslissing.. volgens het schrijven van 28/12 worden de attesten binnen de maand na ontvangst behandeld... lange maand m'n gedacht :)
Ik hoop uiteraard nog steeds op een positieve beslissing, alleen weet ik niet wanneer ik dan eventueel aan een opleiding kan beginnen. Fingers crossed!
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
Felos
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2014, 19:05

Re: Wachten na medisch onderzoek

Bericht door Felos »

VegasBaby schreefCOLONIk heb ook heel lang op m'n brief moeten wachten. Had m'n medische keuring op 09/11 en pas 28/12 heb ik officieel bericht gekregen dat mijn kandidatuur in beraad was gevallen (omwille van niet behalen minimum norm zonder optische correctie). Ik heb dan op 09/01 per aangetekend schrijven de nodige attesten opgestuurd en ben tot op heden nog steeds in afwachting van de beslissing.. volgens het schrijven van 28/12 worden de attesten binnen de maand na ontvangst behandeld... lange maand m'n gedacht :)
Ik hoop uiteraard nog steeds op een positieve beslissing, alleen weet ik niet wanneer ik dan eventueel aan een opleiding kan beginnen. Fingers crossed!
Ik heb eveneens de minimum norm voor optische correctie niet gehaald, je gaat binnekort een brief krijgen met oproeping.
Met aangetekende zending heb ik een attest van een oogarts ( 8/10 dus de minimum norm ) en attest van aankoop van de bril.
Ongeveer een maand later moest ik opniew naar Brussel voor mijn ogen te laten testen, was op 2 minuten terug buiten, maar opnieuw gaan is verplicht.
Campus Vesta - 1 juni
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Wachten na medisch onderzoek

Bericht door VegasBaby »

Felos schreefCOLON
VegasBaby schreefCOLONIk heb ook heel lang op m'n brief moeten wachten. Had m'n medische keuring op 09/11 en pas 28/12 heb ik officieel bericht gekregen dat mijn kandidatuur in beraad was gevallen (omwille van niet behalen minimum norm zonder optische correctie). Ik heb dan op 09/01 per aangetekend schrijven de nodige attesten opgestuurd en ben tot op heden nog steeds in afwachting van de beslissing.. volgens het schrijven van 28/12 worden de attesten binnen de maand na ontvangst behandeld... lange maand m'n gedacht :)
Ik hoop uiteraard nog steeds op een positieve beslissing, alleen weet ik niet wanneer ik dan eventueel aan een opleiding kan beginnen. Fingers crossed!
Ik heb eveneens de minimum norm voor optische correctie niet gehaald, je gaat binnekort een brief krijgen met oproeping.
Met aangetekende zending heb ik een attest van een oogarts ( 8/10 dus de minimum norm ) en attest van aankoop van de bril.
Ongeveer een maand later moest ik opniew naar Brussel voor mijn ogen te laten testen, was op 2 minuten terug buiten, maar opnieuw gaan is verplicht.
Wil gerust terug laten testen maar heb tot op heden nog geen brief ontvangen :cry: mijn aangetekend schrijven dateert al van 9/1 dus bijna twee maanden geleden. Zit op hete kolen hoor :-D
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Wachten na medisch onderzoek

Bericht door VegasBaby »

Update: ik heb vandaag mijn uitnodiging tot herkeuring in militair hospitaal in de bus gekregen. Ga zo snel mogelijk een afspraak maken.

Lott3ke, heb jij al nieuws gekregen? Of al eens gebeld naar de medische dienst?
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
BUTTON_POST_REPLY