Oude breuken of verstuikingen

BUTTON_POST_REPLY
Jordytemperman
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2015, 10:53

Oude breuken of verstuikingen

Bericht door Jordytemperman »

Dag beste,

Ik moet morgen gaan voor de medische testen, maar ik heb nog enkele vragen.. Ik hen eens 10 jaar terug mijn arm gebroken (weet dit zelfs niet meer, men moeder zei het), moet ik dit opschrijven? En ik heb ook eens men enkel verstuikt 8 jaar terug, moest toen weekje in het gips, moet ik dit ook opschrijven?

En ik heb ook maar 1 nier (geboorte), die groter is dan een normale nier, zouden ze hier problemen van maken? Ik heb vorig jaar tests laten doen ivm eiwitgebruik in de gym en de tests waren allemaal positief voor men nier.

Ook heb ik ADHD, maar er staat nergens echt een vakje bij waar ik dit kan vermelden, zou ik dit achterwege laten? Ik neem al 3 jaar geen medicatie meer en heb het zelf onder controle..

Ik zit er wel wat mee in met deze onderwerpen omdat ik gehoord heb dat ze je kunnen doen buizen als je teveel breuken hebt... maar als je informatie achterhoudt kan je blijkbaar geschorst worden voor je kandidatuur..

Alvast bedankt voor de informatie

Mvg
davym
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2015, 12:49

Re: Oude breuken of verstuikingen

Bericht door davym »

Ik zou hier eerlijk over zijn, als ze uiteindelijk via het onderzoek iets te weten komen dat je niet vermeld hebt, dan mag je een positief advies wellicht al vergeten.
Iedere opname (dus ook voor de nieren) moet je vermelden. Dit zal hoogstwaarschijnlijk niks ergs zijn, maar beter open en eerlijk vermelden dan een negatief advies te krijgen...

Ik dacht trouwens dat je ADHD moest aanduiden op het formulier tijdens uw persoonlijkheidsonderzoek (drugs / medicatie / aandoeningen / ...)

Attest van slagen (16-02-16)
Start opleiding (02-05-16)
PAULO PROM 115
davym
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2015, 12:49

Re: Oude breuken of verstuikingen

Bericht door davym »

En ivm schrik over afkeuren wegens breuken in het verleden. Hier kan je op voorhand al voor zorgen dat je over de nodige attesten beschikt via huisarts of sportarts, waarin vermeld staat dat je geen blijvende "letsels" hebt overgehouden en volledig hersteld bent van de breuk (of zoiets gelijkaardigs). Op die manier kan je dit meteen weerleggen bij vragen. Indien ze twijfelen zullen ze sowieso achter bepaalde attesten vragen... Je kan maar voorbereid zijn!

Attest van slagen (16-02-16)
Start opleiding (02-05-16)
PAULO PROM 115
Jordytemperman
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2015, 10:53

Re: Oude breuken of verstuikingen

Bericht door Jordytemperman »

davym schreefCOLONEn ivm schrik over afkeuren wegens breuken in het verleden. Hier kan je op voorhand al voor zorgen dat je over de nodige attesten beschikt via huisarts of sportarts, waarin vermeld staat dat je geen blijvende "letsels" hebt overgehouden en volledig hersteld bent van de breuk (of zoiets gelijkaardigs). Op die manier kan je dit meteen weerleggen bij vragen. Indien ze twijfelen zullen ze sowieso achter bepaalde attesten vragen... Je kan maar voorbereid zijn!
Dat is nu net het stomme aan de zaak.. Ik kan me totaal niet voorbereiden.. VrijdagAVOND thuisgekomen en die brief gevonden in de brievenbus, waarin vermeld staat dat ik dinsdag al moet gaan naar Elsene op medisch onderzoek... De zaterdag werkt mijn huisarts enkel op afspraak, zondag niet, en vandaag moet ik werken tot 18u30 en zal hij al gesloten zijn als ik daar toekom.. Dat is net het klote.. Ik bereid me altijd supergoed voor, en nu heb ik gewoon geen tijd..
BUTTON_POST_REPLY