Anciënniteit prive-overheid

Forumregels
Afbeelding
jessie1988
Politie
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009, 10:58

Re: Anciënniteit prive-overheid

Bericht door jessie1988 »

Dimitri schreefCOLONJe kan een loonsimulator terugvinden. Bovendien moet je rekening houden dat de weddes daar zonder weekend en nachturen zijn.
Dimitri, als ik mijn niet vergis zou TS een burgerfunctie uitoefenen. Dus weekend- en nachturen zullen waarschijnlijk niet, of minder van toepassing zijn.
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: Anciënniteit prive-overheid

Bericht door Dimitri »

Maar ik dacht dat ze wilde weten hoe haar loon in functie van de jaren zou evolueren. Met die loonsimulator kan je dit en ook nacht en weekenduren.
Gebruikers-avatar
Bautie
Politie
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 09:31

Re: Anciënniteit prive-overheid

Bericht door Bautie »

Hallo,

Ik vond het onnodig om een nieuw topic te openen aangezien het over hetzelfde onderwerp gaat.

Ik ben momenteel bezig aan de proeven voor agent en ben een datum aan het afwachten voor de selectiecommissie.
Nu had ik nog volgende vraag, ik werk momenteel al 10 jaar aan de overheid, gaat mijn anciënniteit dan volledig overgenomen worden? Of is er een beperking van het aantal jaar dat maximaal mag overgenomen worden?
Ik heb dit gevraagd tijdens het gesprek met de psychologe op de tweede proef maar ze kon mij niet onmiddelijk antwoorden.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

mvg
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: Anciënniteit prive-overheid

Bericht door Dimitri »

die zal overgenomen worden.
Gebruikers-avatar
Bautie
Politie
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 09:31

Re: Anciënniteit prive-overheid

Bericht door Bautie »

Dimitri schreefCOLONdie zal overgenomen worden.
Dat is dan zeer goed nieuws :-D Bedankt voor uw antwoord ;)
Nu nog slagen voor de selectiecommissie :greenb:
fingers crossed
Boba
Moderator
BerichtenCOLON 771
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 14:54

Re: Anciënniteit prive-overheid

Bericht door Boba »

Dimitri schreefCOLONdie zal overgenomen worden.
Maar enkel geldelijk, dwz dat je niet van loonschal zal veranderen. (dus je zal niet in B2 starten, maar zoals iedereen in B1)
"If you run, you'll only go to jail tired."
TDV
Aspirant
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2010, 12:39

Re: Anciënniteit prive-overheid

Bericht door TDV »

Men heeft bij de politie allesbehalve een tekort aan kandidaten, dus om de job aantrekkelijker te maken gaat men dit alleszins niet doen.

Ik verdiende tijdens de opleiding ook minder dan op mijn werk in de privé. Na het jaar opleiding wordt dit ruimschoots gecompenseerd. Als het een zeer slechte maand is heb ik 400 EUR vergoedingen. Als het een goede maand is (en de overuren dus ook uitbetaald worden) heb ik meer dan 1.000 EUR vergoedingen.

Ik ben alleszins tevreden :mrgreen:
BUTTON_POST_REPLY