Nationale politie

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
GDR
Politie
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2010, 15:50

Nationale politie

Bericht door GDR »

dielangemotormuis schreefCOLONMag ik stellen dat ik het een zeer bijzondere gang van zaken vind. Ik dacht dat het in NL een puinhoop was, maar, met alle respect, het is bij jullie soms nog erger als ik had gedacht.

Nu was ik geen voorstander van de Nationale politie in NL, maar het heeft toch ook zijn voordelen. Nu het nwe uniform er komt, loopt straks iedereen in een en hetzelfde uniform. Iedereen rijdt in principe in het zelfde voertuig(de wijkteams/basiseenheden VW Touran of Transporter en de Verkeerspolitie/VHT in een Volvo V70 of een VW Passat station), allemaal hetzelfde vwpn.
Het heeft toch zijn voordelen.
Tja, wij hebben een nationale politie gehad met overal dezelfde voertuigen, wapens, ... :roll: :cry:
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Politiekledij

Bericht door vdv »

GDR schreefCOLON Tja, wij hebben een nationale politie gehad met overal dezelfde voertuigen, wapens, ... :roll: :cry:
:twisted: Komt allemaal terug :twisted:
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: Politiekledij

Bericht door Dimitri »

vdv schreefCOLON
GDR schreefCOLON Tja, wij hebben een nationale politie gehad met overal dezelfde voertuigen, wapens, ... :roll: :cry:
:twisted: Komt allemaal terug :twisted:
Ik hoop het. In mijn actieve loopbaan niet gekend, doch opgegroeid met een vader in dit systeem en genoeg opgevangen om te zien waar het verkeerd gelopen is.
SHERIFF
Politie
BerichtenCOLON 1429
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 21:54

Re: Politiekledij

Bericht door SHERIFF »

al liep het daar ook niet altijd zoals het hoorde :roll: . Je mag nostalgisch zijn, maar je moet ook wel realistisch blijven he

Er waren wel een aantal goeie dingen te vinden, net zoals dat het geval was bij de gemeente- en gerechtelijke politie. Helaas heeft men niet overal het beste uitgehaald bij de hervorming :cry:
BUTTON_POST_REPLY