PZ's Brussel..

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Kev1n
__________________________
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 23:49

PZ's Brussel..

Bericht door Kev1n »

Hoi luitjes,

Ik ben afkomstig van Oost-Vlaanderen en moet volgende week dinsdag voor de selectiecommissie
verschijnen in Elsene.
Natuurlijk had ik niet gerekend dat ik daar op commissie moest gaan maar soit, ben al blij
dat ze mij er tussen genomen hebben.
Nu dat ik wat opzoekingswerk aan het doen ben vind ik nergens overzichtelijk terug wie de korpschefs zijn (op Van Wymersch na),
en hoeveel zones Brussel heeft.

Google levert naar mijn pogingen niet veel op en mits ik midden in de gewone examens zit kan ik het nog niet
echt bolwerken.
Zou er iemand me kunnen helpen asjeblieft?
Enorm geapprecieerd!

Groetjes Kevin
Dura Lex, sed lex...

Afbeelding
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: PZ's Brussel..

Bericht door VRS »

Kev1n schreefCOLONHoi luitjes,

Ik ben afkomstig van Oost-Vlaanderen en moet volgende week dinsdag voor de selectiecommissie
verschijnen in Elsene.
Natuurlijk had ik niet gerekend dat ik daar op commissie moest gaan maar soit, ben al blij
dat ze mij er tussen genomen hebben.
Nu dat ik wat opzoekingswerk aan het doen ben vind ik nergens overzichtelijk terug wie de korpschefs zijn (op Van Wymersch na),
en hoeveel zones Brussel heeft.

Google levert naar mijn pogingen niet veel op en mits ik midden in de gewone examens zit kan ik het nog niet
echt bolwerken.
Zou er iemand me kunnen helpen asjeblieft?
Enorm geapprecieerd!

Groetjes Kevin
Mss niet grondig genoeg gezocht denk ik. :wink: Site Lokale Politie -> eerste menublok "politiezones" -> "politiezones met lijst" of ".. op kaart". Met lijst vind je ze gemakkelijk, die brusselse pz's. Op de sites van de PZ's zelf staat zo goed als zeker wie de KC's zijn. Ik denk dat je via "infozone" (intypen in google) normaal snel een overzicht moet krijgen, maar dat probeer je misschien best uit...
Gebruikers-avatar
Kev1n
__________________________
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 23:49

Re: PZ's Brussel..

Bericht door Kev1n »

@Hielcom, ik had gewoon via polbru gezocht, dat ik daar niet opgekomen was.. domme ik. Thanks!
Dura Lex, sed lex...

Afbeelding
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: PZ's Brussel..

Bericht door VRS »

Da's geen probleem hoor :wink: Graag gedaan, daarvoor heb je forumleden eh. Hopelijk vind je alle info die je nodig hebt tegen de selectiecommissie. Alvast succes daar.
BUTTON_POST_REPLY