Nieuwe job

BUTTON_POST_REPLY
Delphine
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2014, 13:33

Nieuwe job

Bericht door Delphine »

Hallo allemaal,
Sorry moest dit onderwerp verkeerd geplaatst zijn.
De laatste tijd (lees: maanden, bijna een jaar) krijg ik meer en meer het gevoel dat een job als politie inspecteur mij niet ligt. Afgezien van de mogelijke jobs binnen de politie, kijk ik ook rond naar jobs buiten de politie.
Hierdoor vraag ik me af welke stappen er moeten gezet worden inzake loopbaanonderbreking of verlof wegens persoonlijke redenen om zo (eventueel tijdelijk) een andere job uit te oefenen.

Iemand nog hier op dit forum die een careerswitch gemaakt heeft?
No one can make you feel inferior without your consent
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Nieuwe job

Bericht door Jens »

Delphine schreefCOLONHallo allemaal,
Sorry moest dit onderwerp verkeerd geplaatst zijn.
De laatste tijd (lees: maanden, bijna een jaar) krijg ik meer en meer het gevoel dat een job als politie inspecteur mij niet ligt. Afgezien van de mogelijke jobs binnen de politie, kijk ik ook rond naar jobs buiten de politie.
Hierdoor vraag ik me af welke stappen er moeten gezet worden inzake loopbaanonderbreking of verlof wegens persoonlijke redenen om zo (eventueel tijdelijk) een andere job uit te oefenen.

Iemand nog hier op dit forum die een careerswitch gemaakt heeft?
Iemand die vroeger in mijn team zat heeft de politie vaarwel gezegd en is een frituur begonnen.
Misschien eens luisteren bij uw personeelsdienst wat je exact moet doen om loopbaanonderbreking aan te vragen.
Inspecteur van politie
BUTTON_POST_REPLY