Rekrutering

BUTTON_POST_REPLY
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Rekrutering

Bericht door Mitchell1 »

https://m.hln.be/nieuws/binnenland/rekr ... cebook.com

Hallo

Iemand hier meer dan info over ?

Groeten
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
JimmyMardulier
__________________________
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2018, 20:36

Re: Rekrutering

Bericht door JimmyMardulier »

Ik was vanmiddag aanwezig voor mijn sportproeven en de jongen voor mij aan de receptie werd terug gestuurd omdat er geen volk aanwezig was die de gesprekken moest voeren...
In het artikel staat dat de mensen zich afwezig zouden melden.... ze hebben woord gehouden denk ik🙁
Kandidaat: Havenkorps
Cognitieve: vrijstelling
Fysiek parcours: geslaagd
Persoonlijkheidsproef: 14/07/2023
stfnpts
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2019, 11:20

Re: Rekrutering

Bericht door stfnpts »

Ik heb gisterenochtend gebeld naar de selectiedienst aangezien ik gisteren (normaal gezien) mijn selectiecommissie mocht afleggen. De 'staking' gaat door voor een tot nu toe onbepaalde tijd, maar meer konden ze niet kwijt. Alle proeven die een psycholoog vereisen worden momenteel uitgesteld, dus ik vermoed dat elk lopend dossier redelijk wat vertraging zal oplopen.
AINP - Paulo
enthousiasteaspirant
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2019, 15:28

Re: Rekrutering

Bericht door enthousiasteaspirant »

Jammer van het uitstel! Ik duim dat je t mag halen!

Ik wacht zelf op de uitslag van de persoonlijkheidsproef. Volgens jobpol zou daar geen extra vertraging op mogen zitten.
Niet meer actief op Forum
Andii
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2012, 15:24

Re: Rekrutering

Bericht door Andii »

Beste collega's,

Ik heb vorig jaar de proeven voor beveiligingsagent meegedaan en ben tot aan de selectiecommissie geraakt. Ik was er bijzonder dichtbij, volgens mijn beroepenvoorlichter. Ik had maar 3 scores onder 4 (betrokkenheid-motivatie 3, Coping 3 en integriteit 1). Uiteraard heb ik mij vol ongeduld terug ingeschreven dit jaar, namelijk half oktober. Wat blijkt dat de rekrutering momenteel bijzonder veel vertraging oploopt. Is de nieuwe rekrutering al van start gegaan? Staan alle dossiers op pauze? Volgens de standaard zou de selectiecommissie wegvallen en zou de persoonlijkheidsproef geen groepsproeven meer bevatten. Ik vraag me wel af hoe het gaat lopen.. En of ik eventueel nog vrijstellingen zou krijgen.

Met vriendelijke groeten,
Andi
BUTTON_POST_REPLY