Terrorisme

BUTTON_POST_REPLY
nosty2222
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 18:47

Terrorisme

Bericht door nosty2222 »

definitie terrorisme:
Terrorisme is het plegen van geweld of het uitoefenen van ernstige dreiging met een politieke of religieuze reden. Het doel van terrorisme is om politieke verandering te bewerkstelligen.

M.a.w. als je voor de politie werkt ben je een terrorist en verdedig je de terroristische overheid.

Dat is waarom ik jullie job en wat jullie doen haat en dat is ook waarom ik geen respect heb voor jullie, wel als mens, niet als agent.

En waarschijnlijk zullie jullie dit wel verwijderen en me bannen.
Likes
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2011, 13:56

Re: Terrorisme

Bericht door Likes »

De taken van de politie reiken veel verder dan het gebruik van dwang en / of geweld.

Het gebruik van geweld heeft echter geen enkele politieke of religieuze motivatie en is streng gereglementeerd. De geïntegreerde politie bestaat verder uit mensen van allemaal verschillende politieke en religieuze strekkingen. Je stelling slaat dan ook nergens op.

Respect of niet, wij worden toch betaald en als gaat slecht gaat is men blij als we aankomen
nosty2222
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 18:47

Re: Terrorisme

Bericht door nosty2222 »

De taken van de politie reiken inderdaad veel verder dan het gebruik van dwang en/of geweld. En ik zeg ook niet dat jullie nooit geen goeie dingen doen.
Dit is echter geen reden om geweld goed te praten. Elke vorm van geweld dat jullie gebruiken heeft WEL en ENKEL politieke redenen. Jullie zorgen dat de wetten die de corrupte politiekers maken nageleefd worden. Vermits ik niet akkoord ben met de meeste van deze wetten zijn jullie een bedreiging voor me. Ik val niemand lastig en doe niets mis maar ik kan op elk moment aangehouden en opgesloten worden als ik niet luister naar jullie. Ik heb vele principes en luister alleen naar mezelf, daardoor heb ik al enkele keren problemen gehad met politie en dit heeft me al duizenden euros gekost.

Ik wil VRIJ ZIJN, maar door jullie kan het niet.

"Respect of niet, wij worden toch betaald" .... slaat ook nergens op en komt ook zeer egoïstisch over.

De TERRORISTISCHE regering waar jullie voor werken heeft de afgelopen jaren tienduizenden mensen vermoord in andere landen.
België is verantwoordelijk voor TIENDUIZENDEN DODEN in Libïe (burgers, geen terroristen).
Vrouwen en kinderen zijn gestorven door de meer dan 400 bommen dat België op Libie gedropt heeft.
Libië was het enige land waar nog vrijheid was.
- gratis onderwijs en ziekenhuizen,
- gratis electriciteit
- gratis LAND
- (bijna) gratis olie
Maar dankzij de media (die gecontroleerd is door de overheid) denken jullie allemaal dat Libië een land vol terroristen was.

Likes
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2011, 13:56

Re: Terrorisme

Bericht door Likes »

Tegen beter weten in heb ik op uw eerste bericht gereageerd maar hier stopt het voor mij.

U heeft duidelijk wel meer problemen dan alleen met de politie
BUTTON_POST_REPLY