humor

ModeratorCOLON Moderators

PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: humor

Bericht door PieterGC »

:lol:
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Eric
__________________________
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2011, 14:39

Re: humor

Bericht door Eric »

Ik heb het doorgaans niet voor volkse carnavalsliederen edoch, dit klinkt toch wel sympathiek :-) : LINK
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: humor

Bericht door PieterGC »

En ter opvolging: 'k zen zo geire polies http://www.youtube.com/watch?v=AeYzo-Tk5fw
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Black Dog
__________________________
BerichtenCOLON 401
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:16

Re: humor

Bericht door Black Dog »

Afbeelding
Beatbouncer
Politie
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2012, 00:51

Re: humor

Bericht door Beatbouncer »

Heb het maar eens aan de hand tijdens een alcoholcontrole !!! :mrgreen: :mrgreen:
Blijft een geweldig stukje humor :D

http://www.youtube.com/watch?feature=en ... VIG-Y&NR=1
DAH BRABANT
Black Dog
__________________________
BerichtenCOLON 401
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:16

Re: humor

Bericht door Black Dog »

Black Dog
__________________________
BerichtenCOLON 401
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:16

Re: humor

Bericht door Black Dog »

Policia Federal de Brazil... :mrgreen:

Afbeelding
InekeN
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013, 10:02

Re: humor

Bericht door InekeN »

Afbeelding

Altijd lachen met die mannen!
Eric
__________________________
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2011, 14:39

Re: humor

Bericht door Eric »

Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: humor

Bericht door sledge »

op die moment moet ge uw koning laten vallen

schaakmat
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: humor

Bericht door Robby »

'k Zie dus echt niet hoe hij dat wegsteekt ... :shock:
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: humor

Bericht door Dimitri »

Hoe hij dat wegsteekt, weet ik ook niet. Maar in zo een geval zet je die toch tegen(voor) de muur en doe je toch een goeie fouille. Die moet dat toch ergens wegsteken.

EDIT:

Ik weet natuurlijk totaal niet in hoeverre men als politie mag gaan. Onlangs een filmpje gezien van enkelen die dispositieven opzochten van "border patrol", soort douanedienst denk ik. De collega's daar hielden de voertuigen tegen om te controleren of er iemand illegaal probeerde het land binnen te dringen.

Ze stonden blijkbaar redelijk landinwaarts, vermoedelijk om mensen op heterdaad te snappen die via sluipwegen gingen. Nu, waar het hen om ging is dat de mensen weigerden hun identiteitsbewijs af te geven of te antwoorden op hun vragen. En als ze gevraagd werden om hun auto langs de kant te zetten, vroegen ze of ze opgepakt (detained) werden of niet. En dat ze als Amerikaans staatsburger zich niet dienden te verantwoorden aan de collega's van de border patrol. En de collega's konden daar blijkbaar niks tegen doen dus het resultaat was na 5 min. discussie dat ze door mochten, zonder enige controle. Raar landje.
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: humor

Bericht door VRS »

Dimitri schreefCOLONHoe hij dat wegsteekt, weet ik ook niet. Maar in zo een geval zet je die toch tegen(voor) de muur en doe je toch een goeie fouille. Die moet dat toch ergens wegsteken.

EDIT:

Ik weet natuurlijk totaal niet in hoeverre men als politie mag gaan. Onlangs een filmpje gezien van enkelen die dispositieven opzochten van "border patrol", soort douanedienst denk ik. De collega's daar hielden de voertuigen tegen om te controleren of er iemand illegaal probeerde het land binnen te dringen.

Ze stonden blijkbaar redelijk landinwaarts, vermoedelijk om mensen op heterdaad te snappen die via sluipwegen gingen. Nu, waar het hen om ging is dat de mensen weigerden hun identiteitsbewijs af te geven of te antwoorden op hun vragen. En als ze gevraagd werden om hun auto langs de kant te zetten, vroegen ze of ze opgepakt (detained) werden of niet. En dat ze als Amerikaans staatsburger zich niet dienden te verantwoorden aan de collega's van de border patrol. En de collega's konden daar blijkbaar niks tegen doen dus het resultaat was na 5 min. discussie dat ze door mochten, zonder enige controle. Raar landje.
In België kan zo'n situatie dus niet voorvallen, of hoe zit dat?
Eric
__________________________
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2011, 14:39

Re: humor

Bericht door Eric »

sledge schreefCOLONop die moment moet ge uw koning laten vallen

schaakmat
Zou je die niet binnen nemen voor het gesproken aanbod dat hij heeft gedaan? Hij heeft zelf de stofnaam genoemd en een voorstel tot verkoop gelanceerd.
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: humor

Bericht door Dimitri »

Hielcom schreefCOLON
Dimitri schreefCOLONHoe hij dat wegsteekt, weet ik ook niet. Maar in zo een geval zet je die toch tegen(voor) de muur en doe je toch een goeie fouille. Die moet dat toch ergens wegsteken.

EDIT:

Ik weet natuurlijk totaal niet in hoeverre men als politie mag gaan. Onlangs een filmpje gezien van enkelen die dispositieven opzochten van "border patrol", soort douanedienst denk ik. De collega's daar hielden de voertuigen tegen om te controleren of er iemand illegaal probeerde het land binnen te dringen.

Ze stonden blijkbaar redelijk landinwaarts, vermoedelijk om mensen op heterdaad te snappen die via sluipwegen gingen. Nu, waar het hen om ging is dat de mensen weigerden hun identiteitsbewijs af te geven of te antwoorden op hun vragen. En als ze gevraagd werden om hun auto langs de kant te zetten, vroegen ze of ze opgepakt (detained) werden of niet. En dat ze als Amerikaans staatsburger zich niet dienden te verantwoorden aan de collega's van de border patrol. En de collega's konden daar blijkbaar niks tegen doen dus het resultaat was na 5 min. discussie dat ze door mochten, zonder enige controle. Raar landje.
In België kan zo'n situatie dus niet voorvallen, of hoe zit dat?
Ja neen. Als ik tijdens een interventie iemand tegenkom en ik heb grondige vermoedens dat die persoon drugs op zak heeft, dan fouilleer ik die grondig he. Vind je dan toch niks, kan je aan de hand van je vermoedens nog steeds rechtvaardigen waarom je die fouille gedaan hebt.
BUTTON_POST_REPLY