na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
mrBernio
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2011, 19:31

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door mrBernio »

Ik hoop van wel ja :-)
WouterDeHerdt
__________________________
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010, 13:38

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door WouterDeHerdt »

Commissie van 24/9/10 en nog steeds geen attest van slagen. Niks hoor ik...
Campus Vesta Promotie 29 Quebec
FrédérickC
Politie
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2011, 17:26

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door FrédérickC »

WouterDeHerdt schreefCOLONCommissie van 24/9/10 en nog steeds geen attest van slagen. Niks hoor ik...
Dat is wel absurd lang, al eens gebeld?
OPAC 105e Promotie

INP: PZ Gent
WouterDeHerdt
__________________________
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010, 13:38

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door WouterDeHerdt »

FrédérickC schreefCOLON
WouterDeHerdt schreefCOLONCommissie van 24/9/10 en nog steeds geen attest van slagen. Niks hoor ik...
Dat is wel absurd lang, al eens gebeld?
Yes, half maart. Blijkt dat ze een papier waren kwijtgespeeld van mn antecedentenonderzoek. Ik heb da zelf in orde gebracht en ze gingen het zo snel mogelijk in orde brengen. Ik heb wel de brief gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn 4e proef maar dat het antecedentenonderzoek nog loopt.
Campus Vesta Promotie 29 Quebec
mrBernio
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2011, 19:31

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door mrBernio »

WouterDeHerdt schreefCOLON
FrédérickC schreefCOLON
WouterDeHerdt schreefCOLONCommissie van 24/9/10 en nog steeds geen attest van slagen. Niks hoor ik...
Dat is wel absurd lang, al eens gebeld?
Yes, half maart. Blijkt dat ze een papier waren kwijtgespeeld van mn antecedentenonderzoek. Ik heb da zelf in orde gebracht en ze gingen het zo snel mogelijk in orde brengen. Ik heb wel de brief gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn 4e proef maar dat het antecedentenonderzoek nog loopt.
Ik heb mijn brief dat ik geslaagd was voor de commissie op 31/08/2010 gekregen en pas deze week bevestiging gekregen dat het antecedentenonderzoek ook in orde was. Als ze op datum werken ben jij binnenkort aan de beurt...
Kimmeke85
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010, 10:48

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door Kimmeke85 »

WouterDeHerdt schreefCOLONCommissie van 24/9/10 en nog steeds geen attest van slagen. Niks hoor ik...

Hoi Wouter

Ik ben op 30/09 voor de commissie geweest. Heb ook nog altijd geen attest van slagen ontvangen :-(. Hopelijk gaat het niet lang meer duren zodat we dit jaar nog kunnen starten.
WouterDeHerdt
__________________________
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010, 13:38

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door WouterDeHerdt »

Yes, half maart. Blijkt dat ze een papier waren kwijtgespeeld van mn antecedentenonderzoek. Ik heb da zelf in orde gebracht en ze gingen het zo snel mogelijk in orde brengen. Ik heb wel de brief gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn 4e proef maar dat het antecedentenonderzoek nog loopt.[/quote]

Ik heb mijn brief dat ik geslaagd was voor de commissie op 31/08/2010 gekregen en pas deze week bevestiging gekregen dat het antecedentenonderzoek ook in orde was. Als ze op datum werken ben jij binnenkort aan de beurt...[/quote]

Dat gaat tijd worden eigelijk e. In brussel zouden ze ook wel extra werkkrachten kunnen gebruiken denk ik.
Campus Vesta Promotie 29 Quebec
alex21
__________________________
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2011, 18:34

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door alex21 »

Weinig hoopgevend wat ik hier lees:-). Op 17/02/2011 kreeg ik mijn brief dat ik geslaagd ben voor mijn 4e test. Intussen heb ik nog steeds geen attest van slagen gehad. Van de mensen die ik ken die ook de selectieprocedure hebben afgelegd, ken ik niemand die zo lang heeft moeten wachten. Een kennis die op dezelfde dag als mij zijn 4e test heeft afgelegd heeft al maanden lang zijn attest. Niet dat ik ongeduldig ben, ik maak me gewoon eerder zorgen dat er iets is misgelopen. Als ik bel, dan neemt er vaak niemand op en als er opgenomen wordt dan zegt men dat men nog bezig is met de administratie. Moet ik me zorgen maken of zijn er zovelen die zo lang moeten wachten?
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door sassa »

@ Alex21

Veel kun je niet doen hoor, enkel en alleen maar geduldig afwachten!!!! Maar als je tegen het eind van de maand nog steeds niets hebt vernomen, kun je wel eens contact opnemen en beleefd vragen hoe en wat :-)
WPS klas 27
alex21
__________________________
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2011, 18:34

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door alex21 »

@Sassa

Geduldig afwachten doe ik hoor, het zal wel in orde komen. Ga idd eind deze maand nog eens proberen te bellen, ze nemen alleen bijna nooit op, mails die ik verzond bleven ook onbeantwoord:-). Maar geduld is een mooie deugd, ik jaag me er niet in op:-).
Math
__________________________
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 20:16

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door Math »

Ik heb vandaag nog eens gebeld naar de cel moraliteit. Mijn antecedentenonderzoek, daar zijn ze aan bezig zeiden ze. Het kon nog een kleine maand duren. Dus voor degene die in januari voor de deliberatiecommissie zijn verschenen maken kans om binnenkort hun attest van slagen te ontvangen.
Start opleiding Agent 2012
wim1981
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011, 11:11

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door wim1981 »

klopt, ik heb mijn 4de test afgelegd 3 februari, maand later bericht gekregen dat ik geslaagd ben op alles testen en vandaag telefoon gekregen dat ik op 4 oktober mag beginnen.
Math
__________________________
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 20:16

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door Math »

wim1981 schreefCOLONklopt, ik heb mijn 4de test afgelegd 3 februari, maand later bericht gekregen dat ik geslaagd ben op alles testen en vandaag telefoon gekregen dat ik op 4 oktober mag beginnen.
Ben je voor INP of voor AP geslaagd? Btw, proficiat! En misschien tot in oktober :wink:
Start opleiding Agent 2012
wim1981
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011, 11:11

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door wim1981 »

inp, en heb ook doorgegeven dat het pivo zal worden. inschrijvingsformulier ging eerstdaags in de bus zitten. nog 3 weken en ik mag eindelijk mij ontslag geven op mijn werk 8)
alex21
__________________________
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2011, 18:34

Re: na 6 maand nog geen attest van slagen ontvangen

Bericht door alex21 »

Men heeft me juist opgebeld, ik mag op 3oktober starten in het WPS:). Geduld wordt dus beloond mensen, hou de moed erin!!!
BUTTON_POST_REPLY