Groot probleem

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Cedricv
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2014, 19:43

Groot probleem

Bericht door Cedricv »

Beste leden,

Zo'n 2 weken geleden kreeg ik mijn uitnodiging voor de persoonlijkheidstest.
Omdat ik zodanig tevreden was heb ik gewoon snel naar de datum gekeken en verder gewoon die vragenlijst ingevuld.
Nu check ik vandaag nog eens mijn brief en staat er dat je 5 werkdagen ervoor moest melden dat je aanwezig ging zijn..
Ik ben dus vergeten om te melden dat ik ging komen .. verlof aangevraagd enz, theorie geleerd, goed voorbereid.. ):
Er staat op de brief dat afwezigheid zonder reden leidt tot mislukking? is dit echt zo? ik baal er zo hard van...
Zou ik kunnen bellen maandag en het uitleggen?
Mvg,

Cedric
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Groot probleem

Bericht door vdv »

Wanneer moet je gaan? Kan je maandag bellen en vragen om toch nog te mogen meedoen? Dit kan je 'punten' kosten, maar is daarom nog geen mislukking.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Cedricv
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2014, 19:43

Re: Groot probleem

Bericht door Cedricv »

Ik ben van regio kortrijk en moet naar brussel.. Zouden die de telefoon op pakken om 5 / 6h 's morgens?
Het is echt balen :/
nielsvl
Aspirant
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:32

Re: Groot probleem

Bericht door nielsvl »

Moet je maandag al gaan? Wat betreft 5/6h 's ochtends, wat denk je nu zelf...

Als je maandag moet gaan ga je gewoon naar daar op het uur dat in je brief stond, je hebt toch al verlof genomen. Als ik me niet vergis zal een ongewettigde afwezigheid effectief leiden tot mislukking van de procedure. Je zal wellicht niet de eerste zijn die vergeet te bevestigen...

Als je een andere dag moet gaan bel je eens tijdens de kantooruren ;)
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Groot probleem

Bericht door Jens »

nielsvl schreefCOLONMoet je maandag al gaan? Wat betreft 5/6h 's ochtends, wat denk je nu zelf...

Als je maandag moet gaan ga je gewoon naar daar op het uur dat in je brief stond, je hebt toch al verlof genomen. Als ik me niet vergis zal een ongewettigde afwezigheid effectief leiden tot mislukking van de procedure. Je zal wellicht niet de eerste zijn die vergeet te bevestigen...

Als je een andere dag moet gaan bel je eens tijdens de kantooruren ;)
Zou ik ook doen. Het enige wat je kan verliezen is de kostprijs van een treinticket of parkeergeld voor je wagen ...

En in het vervolg de brieven toch aandachtig lezen :wink:
Inspecteur van politie
Cedricv
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2014, 19:43

Re: Groot probleem

Bericht door Cedricv »

Op de brief staat dat als je je aanwezigheid niet meldt je sowieso automatisch wordt vervangen en op de aangegeven datum niet zal kunnen meedoen... :s
Gebruikers-avatar
bouchke
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2014, 09:55

Re: Groot probleem

Bericht door bouchke »

ik had ook niet bevestigt en ben gewoon gegaan en was geslaagd ik had dat ook zo blij dat ik er meteen in vloog. Bij de directie vrijaf gevraagd en dan paar dagen vooraf beseft dat ik nog moest verwittigen. Ben dan zo maar geweest en bij het aanmelden uitgelegd zoals het was en ze verstonden het. Dus geen paniek ... nu hoop ik toch dat je geweest bent :/
AINP sinds 01/10/2015
1ste keer PROM 45NL GIP
2de keer PROM 117 PAULO
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Groot probleem

Bericht door vdv »

En?
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Cedricv
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2014, 19:43

Re: Groot probleem

Bericht door Cedricv »

Ik heb ondertussen al 2 mails gestuurd en iedere dag gebeld naar mijn correspondente zonder resultaat :/
Niet te geloven ):
serpentinos
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013, 22:02

Re: Groot probleem

Bericht door serpentinos »

Cedricv schreefCOLONIk heb ondertussen al 2 mails gestuurd en iedere dag gebeld naar mijn correspondente zonder resultaat :/
Niet te geloven ):
Maar ben je uiteindelijk geweest of niet?
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Groot probleem

Bericht door Kevin_Fox »

serpentinos schreefCOLON
Cedricv schreefCOLONIk heb ondertussen al 2 mails gestuurd en iedere dag gebeld naar mijn correspondente zonder resultaat :/
Niet te geloven ):
Maar ben je uiteindelijk geweest of niet?
Neen hij is thuis gebleven....
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
BUTTON_POST_REPLY