Communicatieve Opleidingsmodule

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
jeroen.godts
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 12:57

Communicatieve Opleidingsmodule

Bericht door jeroen.godts »

Hallo,

Zijn er personen op het forum die de Communicatieve Opleidingsmodule als voorbereiding voor de 2e (Persoonlijkheidsproef) en 4e (Selectiecommissie) selectieproef voor de Federale Politie hebben gevolgd?

Wat zijn jullie bevindingen hiervan en heeft het geholpen om door de selectieproeven van de Federale Politie te geraken?

Zelf start ik binnenkort met de Communicatieve Opleidingsmodule in het CVO Antwerpen-Zuid.

Groetjes
dieter87
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010, 13:57

Re: Communicatieve Opleidingsmodule

Bericht door dieter87 »

Ja ik was vorig jaar gebuisd op mijn 2e proef dus adviseerden ze mij deze opleidingsmodule te volgen

Ik heb enorm veel bijgeleerd (niet alleen over de politie maar ook over jezelf) alhoewel er wat elementen terugkwamen van de cognitieve module.

Ben er zeker van dat deze module kan bijdragen in een beter resultaat bij de 2e en 4e proef.
jeroen.godts
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 12:57

Communicatieve Opleidingsmodule

Bericht door jeroen.godts »

@dieter87

Het is zoals u zegt is het de bedoeling om veel bij te leren over mezelf en over de Politie.

Dit in een kader met proffesionele opleiders en gemotiveerde mensen die allen hetzelfde doel voor ogen hebben.

Waar hebt u de Communicatieve Opleidingsmodule gevolgd? Ik ga ze volgen in het CVO Antwerpen-Zuid (Hoboken).

In de planning staat dat we ook 3 halve dagen naar de kazerne in Antwerpen gaan. Weet u precies wat we daar gaan doen?

Groetjes
dieter87
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010, 13:57

Re: Communicatieve Opleidingsmodule

Bericht door dieter87 »

ik kreeg direct in het begin van de module een gesprek met de leraren (zoals je ervaart bij de 4e proef)

denk eraan dat ze je willen verder helpen en niet afbreken

je zal waarschijnlijk ook een paar keer voor de klas verschijnen waar je dan je zenuwen onder controle leert te krijgen

een paar lessen over de politiek van dit land zat er ook in bv. recente artikels in de krant, BHV, etc...)

Ik heb de module gevolgd in Hasselt in het VSPW

die 3 halve dagen zijn het meest amusant, dan zal je moeten samenwerken met je klas of groep op fysiek niveau (wij hebben dit moeten doen in het PLOT te Genk)
jeroen.godts
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 12:57

Re: Communicatieve Opleidingsmodule

Bericht door jeroen.godts »

Gisteren gestard met de Communicatieve Opleidingsmodule in het CVO Antwerpen.

In de voormiddag een 3-tal uren les gekregen over België (historie; regeringen; ...)

Tijdens de namiddag één van de lessen "Samenwerken" gekregen.

Direct tijdens de eerste dag leer je al veel dingen over België en jezelf.

Deze lessen zijn een aanrader aan diegene die zichzelf willen verbeteren voor de selectieproeven van de Federale Politie.
Dme
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2009, 10:05

Re: Communicatieve Opleidingsmodule

Bericht door Dme »

Als ik op de website ga kijken, welke opleiding is het dan net?

Bedankt.
Proef 1 AINP: Geslaagd
Proef 2 AINP: Geslaagd
Proef 3 AINP: Geslaagd
Proef 4 AINP: Niet geslaagd
BUTTON_POST_REPLY