Cognitieve test niet geslaagd

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
elsiefierce
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2014, 19:08

Cognitieve test niet geslaagd

Bericht door elsiefierce »

Hallo iedereen,

Ik heb enkele weken mijn fysieke en cognitieve test gedaan.
Ik was geslaagd op de fysieke maar op de cognitieve niet. Ik ben echt aan het balen aangezien ik op het onderdeel taal maar met 3 punten gebuisd was en de rest was allemaal super goed.

Nu, er staat dat de fysieke vaardigheidsproef geldig is voor 1 jaar. En dat ik pas binnen 1 jaar opnieuw kan proberen voor de cognitieve. Ik vraag mij af wanneer ik mij dan opnieuw moet inschrijven voor de testen. Want als ik 1 jaar moet wachten dan vervalt mijn vrijstelling voor de fysieke test toch?

Zijn er mensen die pas vanaf de 2de keer er door waren want ik begin toch al te wanhopen dat het mij niet meer zal lukken :snif:
Gillesvdg
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2013, 15:28

Re: Cognitieve test niet geslaagd

Bericht door Gillesvdg »

Hallo,

Ik heb 3 jaar geleden de testen ook gedaan, en natuurlijk was ik ook gebuisd op cognitieve proef.

Ik heb mij van de week weer ingeschreven, en ik ben ook heel bang dat ik het niet zou halen.

Ik ben vandaag naar politie kantoor geweest en wat informatie gaan opvragen, zij hebben gezegd veel oefenen. Er zijn genoegd site's om te oefenen.

Ik vind het ook echt balen om te buizen, en zekers op cognitieve !
Cognitief: In afwachting
Functioneel parcours: In afwachting
Persoonlijkheid: In afwachting
Medische: In afwachting
Selectiecommissie: In afwachting
shari
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2015, 19:10

Re: Cognitieve test niet geslaagd

Bericht door shari »

Ik ga voor de eerste keer mijn cognitieve proef aflegge. Heeft er iemand misschien nog tips? Groetjes
BUTTON_POST_REPLY