wapen bezit

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
2kcontenD
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2017, 19:57

wapen bezit

Bericht door 2kcontenD »

hallo,

ik heb raare vraag en wat moet ik er mee doen.

ik heb een nokel waar van ik de naam nog niet bekend maak.
maar ik was er gisteren op bezoek en hij was weer als of hij een jacht geweer vast had.
hij heeft er ook waarschijnlijk een in bezit , maar zo doen als er volk aan wezig is
ook heb ik al gehoord van mijn moeder en zijn vrouw dat hij soms gevaarlijk doet

nu ik heb al met de mensen van FOD gemaild daar over en moet ik nu mijn eigen onkel aan geven als een gevaar voor de maatschappij?

hij is vroeg commissaris geweest , maar bij de FOD schijven ze dat je daar om de 5 jaar moet getest door worden.
wat naar mijn mening niet gebeurd is geweest.


waar voor gebruik hij het wapen om duiven en vogels neer te schieten.
zijn achter naam is vanden boss .

nu ik heb Praktische psychologie geleerd en ik hij heeft last van papegaaien streken, en denkt de hij het dieren rijk tegen de slechteriken van de mens moet verdedigen.
nu heb ik gisteren mijn oren toegedekt en probeerde te doen of ik het niet gehoord en gezien had.
wat moet ik doen voor ik naar de politie diensten stap. ?

CodeCOLON Alles selecteren

en land is niet waar de warmste lamp brand, ander is er altijd in iets er aan de hand
Gebruikers-avatar
2kcontenD
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2017, 19:57

Re: wapen bezit

Bericht door 2kcontenD »

Afbeelding

is dit niet mooi behaald, o de familie toch.

CodeCOLON Alles selecteren

en land is niet waar de warmste lamp brand, ander is er altijd in iets er aan de hand
Gebruikers-avatar
2kcontenD
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2017, 19:57

Re: wapen bezit

Bericht door 2kcontenD »

ik las iets op het form van Fysica dus hier kan je de snelheid van jullie kogels me uit reken
hoe je een persoon kan kwetsen en hoe diep de wonde ga. ;-0
veel plezier


Fysica een vraag :
Een kogel wordt op een hoogte (in belgie) van 98m boven de grond losgelaten.
Bereken hoeveel tijd de kogel nodig heeft om de grond te bereiken.
Verwaarloos de luchtweerstand.

antwoord :
Y = 1/2 * g * t(tot2de)
98 = 1/2 * 9,81 * t (tot2de)
t(tot2de) = 2 * 98/8,81 = 20

antwoord : 4,5 seconden

CodeCOLON Alles selecteren

en land is niet waar de warmste lamp brand, ander is er altijd in iets er aan de hand
BUTTON_POST_REPLY