(Werk)verleden

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
ORNS
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2014, 12:19

(Werk)verleden

Bericht door ORNS »

Goedemiddag allemaal,

Ik ga momenteel voor mijn psychologische proef voor agent van de politie en ik zal in februari opnieuw gaan voor mijn cognitieve proef voor inspecteur van de politie. Ik had echter wat vragen in verband met mijn verleden...

Contact met de politie:
1) Ten eerste ben ik al twee maal geflitst geweest aan een snelheid van meer dan vijftig procent te veel.
Ik ben hier ook voor moeten voorkomen (althans mijn advocaat)
2) Verder zijn er klachten heen en weer gestuurd tussen mij en mijn ex in verband met mijn zoontje.
3) mijn broer, stiefbroer en vader hebben blijkbaar enkele zaken op hun strafblad staan. Ik weet echter niet wat er op staat. Ik heb hier toch geen verantwoording over uit te leggen of wel?

Werkverleden:
Mijn werkverleden is behoorlijk onstabiel. Voornamelijk omdat ik niet aan het werk ben geraakt als grafische ontwerper
(waar ik nu ook geen interesse meer in heb). Ik ben na mijn school dus aan het werk gegaan als magazijnier, productiearbeider, ect. Maar ik was hier echter niet in geïnteresseerd en ik heb ook voornamelijk tijdelijke contracten aangenomen om aan het werk te blijven en nooit iets ondernomen om verder te studeren, buiten voor de politie dan. Ik werk ongeveer vijf jaar in deze wereld
Ik ben actief geweest op meer dan twintig verschillende bedrijven, dit zijn opdrachten van één week tot drie maanden tot een jaar

Ik doe heel veel thuisstudie, een vooropleiding in het PLOT (Provincie Limburg Opleiding en Training, dit is de politieschool, brandweerschool en ambulanceschool) ik ben gaan spreken met de studentenpolitie van Diepenbeek, een inspecteur van DSR van Geel en één van Leuven, ik ben naar een lezing geweest van Commissaris-generaal HCP Catherine De Bolle, ik heb het politiemuseum in Antwerpen bezocht, ik heb gesproken met inspecteurs van de politiezone HAZODI. Dus ik weet redelijk veel over het werk van de politie en ik vertoon ook motivatie.

Met de uitleg klinkt het niet zo slecht maar samengevat ben ik dus iemand met een onstabiel werkverleden, ik ben in contact geweest met de politie en justitie en ik heb jointjes gerookt. Maar ik ben wel gemotiveerd. Dat klinkt al heel onaangenaam.

Ik wil echter weten tot hoever deze zaken van het verleden mij gaan tegenwerken?
Laatst gewijzigd door 1 op ORNS, in totaal 23 keer gewijzigd.
Berre
Politie
BerichtenCOLON 125
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2012, 18:30

Re: (Werk)verleden

Bericht door Berre »

Dat werkverleden is het minste van uw zorgen...

Die jointjes...
ORNS
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2014, 12:19

Re: (Werk)verleden

Bericht door ORNS »

Bij keuze kan ik het gewoon niet vertellen maar ik zou het minder vinden om te liegen. Iedereen doet wel eens aan experimenteren in zijn leven in welke vorm dan ook. Ik besef ook dat dit niet correct was.
Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

Re: (Werk)verleden

Bericht door Lone Ranger »

er is een verschil tussen "experimenteren" (eens 1 joint proberen) en verboden verdovende middelen gebruiken (blijven roken dus) ...
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
ORNS
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2014, 12:19

Re: (Werk)verleden

Bericht door ORNS »

Dus dan kan ik het beter niet zeggen?... Ik heb alleszins een enorm afkeur gekregen van elke vorm van illegale drugs. vooral na dat ik vader geworden ben. Maar om te liegen op de commissie lijkt mij niet aan mij besteed... Zouden ze mij echt weerhouden door dat verleden?
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: (Werk)verleden

Bericht door Jens »

ORNS schreefCOLONDus dan kan ik het beter niet zeggen?... Ik heb alleszins een enorm afkeur gekregen van elke vorm van illegale drugs. vooral na dat ik vader geworden ben. Maar om te liegen op de commissie lijkt mij niet aan mij besteed... Zouden ze mij echt weerhouden door dat verleden?
Liegen is geen optie! Misschien lezen collega's wel het openbaar gedeelte en zetelen zij ook in commissies, wie weet ...

Er wordt altijd gepeild naar jouw verleden. Vertel dan hoe het is en wat je gedaan hebt om verkeerde dingen om te zetten naar positieve en vooral WAAROM dat zo is.
Inspecteur van politie
Gebruikers-avatar
Equilibrium
__________________________
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2012, 13:58

Re: (Werk)verleden

Bericht door Equilibrium »

Op je selectiecommissie zitten mensen die getraind zijn om jou binnenste buiten te draaien om te zien wat voor persoon je nu eigenlijk bent. Als je geen meester-oplichter bent, of een mythomaan die zijn eigen leugens gelooft, dan zou ik niet liegen, je zou gegarandeerd door de mand vallen.
functioneel parcours: 19/05/2014 geslaagd
cognitieve testen: 19/05/2014 geslaagd
commentaarverhandeling: 11/06/2014 geslaagd
persoonlijkheidsonderzoek: 10/07/2014 geslaagd
medisch onderzoek: 31/07/2014 geschikt
selectiecommissie: 26/08/2014 geslaagd START OPLEIDING 1 OKTOBER 2014
BUTTON_POST_REPLY