datum volgende opleiding GIP

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
huntingwabbits
Aspirant
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2010, 21:11

datum volgende opleiding GIP

Bericht door huntingwabbits »

Hallo iedereen.

Ik ben op deze site gestoten en vind het echt tof dat er zo'n community bestaat! Ik heb al wat rondgelezen en vind dat er echt veel nuttige info staat. Als ik dit eerder had geweten :)

Nu heb ik een vraagje. Ik ben geslaagd voor de selectie, reeds terug in januari 2010, ik ben toen opgebeld geweest met de vraag of ik niet kon beginnen op GIP op 1 feb. Door mijn opzegtermijn en een werkgever die mij niet heeft willen laten gaan ben ik niet kunnen beginnen. Bijzonder spijtig. Ik kijk enorm hard uit naar de dag dat ik op GIP mag beginnen. Nu heb ik bij het ontvangen van mijn attest een formulier gekregen die ik moest invullen en terugsturen met vermelding van mijn school naar keuze. Nu stond er bij GIP eind november/begin december. De datum stond nog niet vast en nu vroeg ik mij af of er iemand reeds weet wanneer de volgende opleiding start, een AINP op GIP of iemand anders?
Ik kijk er enorm naar uit en ik denk dat jullie wel kunnen verstaan dat een jaar wachten na de zenuwslopende selectie niet leuk is dus alle nieuws is welkom.

allesinds bedankt and keep up the good work!
Prom32 GIP
Gebruikers-avatar
topa
__________________________
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2010, 08:31

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door topa »

hey,

ik heb in het begin van de maand een mailtje gestuurd naar de GIP en blijkt dat deze toch daadwerkelijk in december start, voor het basiskader wel te verstaan.

mvg,
Tom
Proef 1 AINP: 24.03.2010 - geslaagd
Proef 2 AINP: 19.04.2010 - geslaagd
Proef 3 AINP: 17.05.2010 - geslaagd
Proef 4 AINP: afgelegd op 12.08.2010 - in afwachting resultaat
antecedentenonderzoek: 24.06.2010 - geslaagd
Gebruikers-avatar
huntingwabbits
Aspirant
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2010, 21:11

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door huntingwabbits »

Bedankt voor de reactie. Hebben ze ook een iets specifiekere datum vermeld? En is het al lang geleden dat je dat mailtje gekregen hebt?

mvg
Prom32 GIP
Gebruikers-avatar
topa
__________________________
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2010, 08:31

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door topa »

huntingwabits schreefCOLONBedankt voor de reactie. Hebben ze ook een iets specifiekere datum vermeld? En is het al lang geleden dat je dat mailtje gekregen hebt?

mvg

hey,

mailtje dateerd van begin deze maand dus echt vrij recent.
exacte data wisten ze niet te zeggen, alleen dat het deze periode is en niet oktober zoals op andere scholen.
Proef 1 AINP: 24.03.2010 - geslaagd
Proef 2 AINP: 19.04.2010 - geslaagd
Proef 3 AINP: 17.05.2010 - geslaagd
Proef 4 AINP: afgelegd op 12.08.2010 - in afwachting resultaat
antecedentenonderzoek: 24.06.2010 - geslaagd
Gebruikers-avatar
huntingwabbits
Aspirant
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2010, 21:11

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door huntingwabbits »

ok, bedankt.
Prom32 GIP
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door Neo »

Ik zit op het GIP.
Er start een opleiding in oktober en eentje in december.
Oktober is een franse opleiding als ik mij niet vergis. December is de nederlandstalige.

GIP is echt een geweldige school, je gaat je dat niet beklagen.
Inspecteur Interventie
Gebruikers-avatar
huntingwabbits
Aspirant
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2010, 21:11

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door huntingwabbits »

Bedankt voor de reactie. Ik kijk er ongelooflijk hard naar uit!
Prom32 GIP
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door Neo »

Hopelijk zien we elkaar dan hé. Ik zal het wel zien als er een nieuwe lichting in burger rondloopt op school :)
Maar het zal niet voor lang zijn want ik zit die maand heel de maand op stage en een maand later zit mijn jaar school erop en begint het echte leven.

Alvast veel succes toegewenst. En als je tips of info nodig hebt, let me know.
Inspecteur Interventie
Gebruikers-avatar
huntingwabbits
Aspirant
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2010, 21:11

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door huntingwabbits »

Moest mijn werkgever wat begrip hebben getoond voor mijn situatie zaten we in dezelfde lichting. Achja, ben al blij met mijn attest.
Moest je toevallig te weten komen op welke exacte datum de opleiding begint mag je mij dit altijd laten weten. Mij is verteld dat ik 2 maanden voor de aanvang van de opleiding nog iets ging horen maar mijn opzeg is meer dan 3 maanden dus is het altijd handig de datum te kennen ivm op tijd ontslag nemen :). Maar nu weet ik tenminste dat het in december is dus dat is al in orde.

Ik wens je alvast het beste met de rest van je opleiding! En moest ik nog met een ei zitten zal ik je weten te vinden.
Prom32 GIP
Gebruikers-avatar
Kenny VDM
Aspirant
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 18:57

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door Kenny VDM »

Neo schreefCOLONHopelijk zien we elkaar dan hé. Ik zal het wel zien als er een nieuwe lichting in burger rondloopt op school :)
Maar het zal niet voor lang zijn want ik zit die maand heel de maand op stage en een maand later zit mijn jaar school erop en begint het echte leven.

Alvast veel succes toegewenst. En als je tips of info nodig hebt, let me know.

De tijd vliegt toch he, ik kan mij nog herinneren dat je geslaagd was en nog moest starten :whoeha:
In opleiding @ PIVO AINP28
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door Neo »

Idd, ik ben er al half van af :mrgreen:
Nog luik twee en we zijn rond. Ben nu bezig met mijn stage in mijn politiezone, beestig leuk. Vandaag snelheidscontroles gedaan met interceptie. Klanten niet allemaal even blij, maar dat hoort erbij. Leuke job. Alleen vroeg mijne nest uit, moest er al staan om 5 uur van de morgen.

Oh, btw, er is in het GIP begin deze week een opleiding gestart, dat waren franstaligen. Dus ik weet niet of die van oktober nog doorgaat. Ik heb ook vernomen dat één van de opleidingen een groep militairen zijn die bij de politie gaan.
Inspecteur Interventie
Gebruikers-avatar
huntingwabbits
Aspirant
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2010, 21:11

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door huntingwabbits »

OK, bedankt voor de info. Moest je nog iets te weten komen, this is the place to tell :)
Prom32 GIP
Gebruikers-avatar
Liane
__________________________
BerichtenCOLON 206
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2010, 13:10

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door Liane »

huntingwabits schreefCOLONOK, bedankt voor de info. Moest je nog iets te weten komen, this is the place to tell :)
Heb naar Bxl gebeld, daar wisten ze me te vertellen dat als PLOT volzet is in oktober ik mijn kans kan wagen om in de GIP te beginnen: startdatum 30 november
Proef 1 INP: Geslaagd op 12 januari
Proef 2 INP: Geslaagd op 18 februari
Proef 3 INP: medisch in orde - fysiek parcours herkansing
Proef 4 INP: In afwachting van uitnodiging
Gebruikers-avatar
huntingwabbits
Aspirant
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2010, 21:11

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door huntingwabbits »

Ok, dikke merci, dat weet ik dan ook.
Prom32 GIP
jop
Aspirant
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2009, 22:06

Re: datum volgende opleiding GIP

Bericht door jop »

Liane schreefCOLON
huntingwabits schreefCOLONOK, bedankt voor de info. Moest je nog iets te weten komen, this is the place to tell :)
Heb naar Bxl gebeld, daar wisten ze me te vertellen dat als PLOT volzet is in oktober ik mijn kans kan wagen om in de GIP te beginnen: startdatum 30 november

Hoi Liane,

Zie hier dat je de mogelijkheid om te starten in het gip mocht plot volzet zijn. Zijn er dan al zoveel kandidaten voor in oktober te starten aan het plot!!! :sik:
Zo op het forum te zien is ons lijstje toch nog ernorm kort he. En voor de rest alles ok.

Laat nog maar eens van je horen. Grtejs johan
1ste proef: Geslaagd
2de proef: Geslaagd
3de proef: Geslaagd
4de proef: Geslaagd

Start opleiding op 1 oktober 2010 in Genk.
BUTTON_POST_REPLY