Opleiding 1 oktober 2013

Forumregels
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Darks
__________________________
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2010, 17:16

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Darks »

Ik zal er zijn op 7 september :-)
tommy1977
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2012, 12:44

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door tommy1977 »

Hey,

Ik zal er zijn op:
28 augustus om te luisteren.
7 september om te lopen.
26 september om te passen
1 oktober om te beginnen :lol:
AINP Cognitieve + Fysieke proeven: 10-09-2012(geslaagd)
AINP Persoonlijkheidsonderzoek: 27-11-2012(Geslaagd)
AINP Medisch onderzoek: 07-12-2012(Geslaagd)
AINP Antecedentenonderzoek: 17-01-2013(Geslaagd)
AINP Selectiecommissie: 12-02-2013 (Geslaagd)
Gebruikers-avatar
Caparzo
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013, 17:55

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Caparzo »

Morgen is al de eerste infosessie!

Zien de mensen die morgen gaan luisteren het zitten om een klein verslagje te maken van wat ze allemaal gehoord hebben?
Vooral het niet zo onbelangrijke detail of we nu 12 of 18 maanden naar school moeten gaan interesseert me wel :)
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

Caparzo schreefCOLONMorgen is al de eerste infosessie!

Zien de mensen die morgen gaan luisteren het zitten om een klein verslagje te maken van wat ze allemaal gehoord hebben?
Vooral het niet zo onbelangrijke detail of we nu 12 of 18 maanden naar school moeten gaan interesseert me wel :)
check! :wink:
zal ier wel even int kort meegeven wat er gezegd is... alles kan ik nu ook ni zeggen eh want dan is de fun er voor ulle ook af 8)
nel
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2013, 18:02

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door nel »

klopt het dat we morgen om 17u verwacht worden in het Plot?
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

nel schreefCOLONklopt het dat we morgen om 17u verwacht worden in het Plot?
als een bus ! :wink: heb een half dagje verlof moete inplannen want anders was het voor mij al niet haalbaar geweest om er op tijd te zijn...
Gebruikers-avatar
Caparzo
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013, 17:55

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Caparzo »

Normaal heb je een week of 2 geleden een brief ontvangen met daarin wat uitleg van de PLOT.

Je moest dan een antwoordbrief terugsturen waarin je je voorkeur van infomoment moest geven (28 augustus of 7 september).

Indien je die niet hebt gekregen mss best eens contact opnemen met de PLOT!
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

gistere naar de infosessie geweest! meteen wel een toffe sfeer, op gebied van info eerder beperkt, alles kunnen ze je toch ook niet meegeven op die paar uurtjes... de rest moet je zelf maar ondervinden! :wink:

loopsessie was ook fun! voor de mensen die twijfelen om het te doen > toch doen! tempo ligt laag dus ideale moment om al eens kennis te maken met de nieuwe collega's + dan kan je voor jezelf direct uitmaken of je het tempo aankan of je nog wat moet bijtrainen en zo kom je toch al niet voor verassingen te staan in oktober...

en de opleiding duurt 12 maanden en daarna nog 6 maanden stage/proefperiode (normaal gezien in de de zone waar je wenst te werken, indien je mee hebt gedaan aan de mobiliteit...
Gebruikers-avatar
Caparzo
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013, 17:55

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Caparzo »

Bedankt voor de info!

Nog een goeie maand en dan kunnen we er aan beginnen :)
Gebruikers-avatar
Darks
__________________________
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2010, 17:16

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Darks »

Leuk om te horen.

Ik geloof dat wanneer je nog niet getekend hebt voor een zone, je stage zal plaatsvinden in de zone van je woonplaats.

Nog 2 weken in de oude job, dan wat vakantie en dan ein-de-lijk starten in oktober.

Iemand een idee met hoeveel we nu gaan starten trouwens? :-)
Gebruikers-avatar
Caparzo
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013, 17:55

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Caparzo »

Ik denk dat we met rond de 60 ofzo gaan zijn.

Ik heb op de site van de PLOT een pdf gevonden met daarin het lessenrooster voor het najaar :)
http://politieschool.plot.be/files/2012 ... 8.2013.pdf

Het vreemde is wel dat op onze eerste dag, 1 oktober, er 'zwemmen op afspraak' staat.
Op woensdag 2 oktober staat er dan 'verwelkoming, uitdeling dienstkaarten, kennismaking,...'

Nuja, wij (degene die vorige woensdag er niet konden bij zijn :)) zullen volgende zaterdag wel wat meer info krijgen waarschijnlijk :)
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

Caparzo schreefCOLONIk denk dat we met rond de 60 ofzo gaan zijn.

Ik heb op de site van de PLOT een pdf gevonden met daarin het lessenrooster voor het najaar :)
http://politieschool.plot.be/files/2012 ... 8.2013.pdf

Het vreemde is wel dat op onze eerste dag, 1 oktober, er 'zwemmen op afspraak' staat.
Op woensdag 2 oktober staat er dan 'verwelkoming, uitdeling dienstkaarten, kennismaking,...'

Nuja, wij (degene die vorige woensdag er niet konden bij zijn :)) zullen volgende zaterdag wel wat meer info krijgen waarschijnlijk :)
klopt wel degelijk. :wink: je krijgt er direct een test voor je neus 8) hier zwem je eigenlijk al je test zwemmen die je later op het jaar zal moeten doen, maar vermits ze niet al te veel uren hebben om op voorhand te gaan zwemmen en ze er zeker van willen zijn dat iedereen slaagt doen ze de test nu al, slaag je; geen probleem dan, slaag je niet; dan krijg je een individueel programma om thuis verder aan te werken! :wink:
Gebruikers-avatar
Caparzo
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013, 17:55

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Caparzo »

Is dat echt??
Welke testen moet je dan wel zwemmen?

Buiten wat ploeteren in het zwembad van het hotel is het al jaren geleden dat ik nog echt baantjes heb getrokken!
jedisparkle
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013, 18:08

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door jedisparkle »

splitty-oscar schreefCOLON
Caparzo schreefCOLONIk denk dat we met rond de 60 ofzo gaan zijn.

Ik heb op de site van de PLOT een pdf gevonden met daarin het lessenrooster voor het najaar :)
http://politieschool.plot.be/files/2012 ... 8.2013.pdf

Het vreemde is wel dat op onze eerste dag, 1 oktober, er 'zwemmen op afspraak' staat.
Op woensdag 2 oktober staat er dan 'verwelkoming, uitdeling dienstkaarten, kennismaking,...'

Nuja, wij (degene die vorige woensdag er niet konden bij zijn :)) zullen volgende zaterdag wel wat meer info krijgen waarschijnlijk :)
klopt wel degelijk. :wink: je krijgt er direct een test voor je neus 8) hier zwem je eigenlijk al je test zwemmen die je later op het jaar zal moeten doen, maar vermits ze niet al te veel uren hebben om op voorhand te gaan zwemmen en ze er zeker van willen zijn dat iedereen slaagt doen ze de test nu al, slaag je; geen probleem dan, slaag je niet; dan krijg je een individueel programma om thuis verder aan te werken! :wink:
uit welk test bestaat dit zwemmen?

Het probleem is dat ik niet echt een waterrat ben :snif:

Ik kan zwemmen, dat is geen probleem, maar duiken etc. is voor mij wel een probleem.
Proef 1 INP 22/04/'13:
Functioneel parcours: geslaagd
Cognitieve: vrijgesteld
Proef 2 INP: 15/07/2013 - geslaagd (brief 17/07/2013)
Proef 3 INP: 04/09/2013
Proef 4 INP: In afwachting van uitnodiging.
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

jedisparkle schreefCOLON
splitty-oscar schreefCOLON
Caparzo schreefCOLONIk denk dat we met rond de 60 ofzo gaan zijn.

Ik heb op de site van de PLOT een pdf gevonden met daarin het lessenrooster voor het najaar :)
http://politieschool.plot.be/files/2012 ... 8.2013.pdf

Het vreemde is wel dat op onze eerste dag, 1 oktober, er 'zwemmen op afspraak' staat.
Op woensdag 2 oktober staat er dan 'verwelkoming, uitdeling dienstkaarten, kennismaking,...'

Nuja, wij (degene die vorige woensdag er niet konden bij zijn :)) zullen volgende zaterdag wel wat meer info krijgen waarschijnlijk :)
klopt wel degelijk. :wink: je krijgt er direct een test voor je neus 8) hier zwem je eigenlijk al je test zwemmen die je later op het jaar zal moeten doen, maar vermits ze niet al te veel uren hebben om op voorhand te gaan zwemmen en ze er zeker van willen zijn dat iedereen slaagt doen ze de test nu al, slaag je; geen probleem dan, slaag je niet; dan krijg je een individueel programma om thuis verder aan te werken! :wink:
uit welk test bestaat dit zwemmen?

Het probleem is dat ik niet echt een waterrat ben :snif:

Ik kan zwemmen, dat is geen probleem, maar duiken etc. is voor mij wel een probleem.
x-aantal baantjes zwemmen met hoofd boven water binnen een bepaalde tijd (vrije slag) en dan ook nog een tweetal op je rug binnen bepaalde tijd...

nog niet te hard wanhopen... het is een proef-test, hier geven ze je gewoon de mogelijkheid om eerst te testen of dit een probleem zou kunnen zijn voor jou ja dan nee... indien het moeilijk word dan krijg je een "trainingsschema'tje" mee om in je vrije tijd mee aan de slag te gaan. (vermits er te weinig mogelijkheden zijn om dit tijdens de lessen te doen... )

don't worry! :wink:

net als ook de jogsessie... al ben je geen fanatieke sporter of loper doe ze gewoon mee! als je voelt dat je last hebt dan kan je nog een maandje bij trainen! beter nu even wat harder werken dan 1 oktober voor een voldongen feit worden gezet van iets wat je al had kunnen aanpakken! :wink:
BUTTON_POST_REPLY