Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Forumregels
Afbeelding
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door Nash »

Proficiat! Heb je zelf contact op genomen met Antwerpen? En heb je je attest van slagen al? Ben zelf al 11 maanden aan het wachten op attest...
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
Greg2003
__________________________
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2015, 06:23

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door Greg2003 »

GustavC schreefCOLONPz Antwerpen heeft mij aangeworven en er is nog plaats als ik mij niet vergis. Tot volgende week in de klas mannen!!!
Proficiat man !!
Dan worden wij collega's !!

Tot binnenkort.
Grts Greg.
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door Vermeulen M »

Nash schreefCOLONProficiat! Heb je zelf contact op genomen met Antwerpen? En heb je je attest van slagen al? Ben zelf al 11 maanden aan het wachten op attest...
Hebben ze op uw antecedentenonderzoek dan een negatief advies gegeven ofzo dat je zolang moet wachten op uw attest? Of ben je in het verleden veel in aanraking geweest met een politie?
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door Nash »

Vermeulen M schreefCOLON
Nash schreefCOLONProficiat! Heb je zelf contact op genomen met Antwerpen? En heb je je attest van slagen al? Ben zelf al 11 maanden aan het wachten op attest...
Hebben ze op uw antecedentenonderzoek dan een negatief advies gegeven ofzo dat je zolang moet wachten op uw attest? Of ben je in het verleden veel in aanraking geweest met een politie?
. Ik zelf ben nog nooit in contact gekomen bij gerecht .... ooit 1 parkeerboete en dat is alles. Mijn vader is wel verschillende keren in contact gekomen met het gerecht , dit gaat ook de reden zijn. Indien ik bel naar Brussel zeggen ze altijd u antecedenten onderzoek loopt nog .Maar om het dan 11 maanden te laten duren..... :| Hebben jullie zelf contact opgenomen met zone Antwerpen? Zoja op welke telefoon nummer? Grtjs
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
GustavC
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2016, 00:30

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door GustavC »

Nash schreefCOLONProficiat! Heb je zelf contact op genomen met Antwerpen? En heb je je attest van slagen al? Ben zelf al 11 maanden aan het wachten op attest...

Ik heb zelf contact opgenomen met Antwerpen ja. Ben diezelfde dag nog op gesprek mogen gaan, en amper 30 min later belt DSR mij met het goede nieuws dat ze mij aangeworven hebben. Ik zou zeggen, bel PZ Antwerpen eens en versier daar een plaatsje! Zij doen namelijk ook interne aanwervingen.
Proef 1 AINP: Geslaagd. 30-03-2016
Proef 2 AINP: Geslaagd. 14-06-2016
Proef 3 AINP: Geslaagd voor agent. 29-09-2016
Proef 4 AP: 03-11-2016

PZ Antwerpen
GustavC
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2016, 00:30

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door GustavC »

NicoVO schreefCOLON
GustavC schreefCOLONIk zal de 4de november ook mogen beginnen aan Pivo!! Tot dan!!
Hoe komt het dat jij aan de opleiding mag deelnemen, als ik vragen mag? Als ik mij niet vergis, moet jij de medische keuring toch nog eerst ondergaan? Daarna begint de zoektocht naar een zone die je moet aanwerven. De opleiding begint immers al op 3 november en niet op 4 november.

Ben een beetje nieuwsgierig, daar je selectieprocedure nog niet afgerond is - vandaar de vragen. Mocht je toch deelnemen aan de opleiding, alvast tot volgende week dan!

Ik heb 3 november mijn medische, maar heb gevraagd aan mr. Fivez of ik de 4de nog mag deelnemen aan de opleiding. Voor hem was dat goed, maar alleen als ik een zone heb die mij zou aanwerven. Ben dus op gesprek gegaan in Antwerpen en ze hebben mij daar aangeworven. Mijn attest komt later maar zorgt voor geen enkel probleem. Dus ben er nog op het nippertje bij!
Proef 1 AINP: Geslaagd. 30-03-2016
Proef 2 AINP: Geslaagd. 14-06-2016
Proef 3 AINP: Geslaagd voor agent. 29-09-2016
Proef 4 AP: 03-11-2016

PZ Antwerpen
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door Nash »

Dan ga ik ook eens bellen, zou iemand mij de juiste nummer kunnen geven? Grtjs
GustavC schreefCOLON
Nash schreefCOLONProficiat! Heb je zelf contact op genomen met Antwerpen? En heb je je attest van slagen al? Ben zelf al 11 maanden aan het wachten op attest...

Ik heb zelf contact opgenomen met Antwerpen ja. Ben diezelfde dag nog op gesprek mogen gaan, en amper 30 min later belt DSR mij met het goede nieuws dat ze mij aangeworven hebben. Ik zou zeggen, bel PZ Antwerpen eens en versier daar een plaatsje! Zij doen namelijk ook interne aanwervingen.
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
NicoVO
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2014, 16:11

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door NicoVO »

GustavC schreefCOLONIk heb 3 november mijn medische, maar heb gevraagd aan mr. Fivez of ik de 4de nog mag deelnemen aan de opleiding. Voor hem was dat goed, maar alleen als ik een zone heb die mij zou aanwerven. Ben dus op gesprek gegaan in Antwerpen en ze hebben mij daar aangeworven. Mijn attest komt later maar zorgt voor geen enkel probleem. Dus ben er nog op het nippertje bij!
Dan heb je inderdaad geluk dat je er op het nippertje nog bij kunt. Proficiat, dan zullen wij eveneens Antwerpse collega's worden.

Tot binnenkort! :-)
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door Vermeulen M »

GustavC schreefCOLON
NicoVO schreefCOLON
GustavC schreefCOLONIk zal de 4de november ook mogen beginnen aan Pivo!! Tot dan!!
Hoe komt het dat jij aan de opleiding mag deelnemen, als ik vragen mag? Als ik mij niet vergis, moet jij de medische keuring toch nog eerst ondergaan? Daarna begint de zoektocht naar een zone die je moet aanwerven. De opleiding begint immers al op 3 november en niet op 4 november.

Ben een beetje nieuwsgierig, daar je selectieprocedure nog niet afgerond is - vandaar de vragen. Mocht je toch deelnemen aan de opleiding, alvast tot volgende week dan!

Ik heb 3 november mijn medische, maar heb gevraagd aan mr. Fivez of ik de 4de nog mag deelnemen aan de opleiding. Voor hem was dat goed, maar alleen als ik een zone heb die mij zou aanwerven. Ben dus op gesprek gegaan in Antwerpen en ze hebben mij daar aangeworven. Mijn attest komt later maar zorgt voor geen enkel probleem. Dus ben er nog op het nippertje bij!
Is uw moraliteitsonderzoek dan al afgerond Gustav ?
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door Vermeulen M »

Nash schreefCOLONDan ga ik ook eens bellen, zou iemand mij de juiste nummer kunnen geven? Grtjs
GustavC schreefCOLON
Nash schreefCOLONProficiat! Heb je zelf contact op genomen met Antwerpen? En heb je je attest van slagen al? Ben zelf al 11 maanden aan het wachten op attest...

Ik heb zelf contact opgenomen met Antwerpen ja. Ben diezelfde dag nog op gesprek mogen gaan, en amper 30 min later belt DSR mij met het goede nieuws dat ze mij aangeworven hebben. Ik zou zeggen, bel PZ Antwerpen eens en versier daar een plaatsje! Zij doen namelijk ook interne aanwervingen.
Jobs@politie.antwerpen.be

Nr heb ik niet gevonden
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door Vermeulen M »

Juist telefoon gekregen van Turnhout dat ze moeite gaan doen om mij op 3 november op medische keuring te sturen zodat ik zoals Gustav nog op 4 november kan starten! Hopelijk volgende week goed nieuws!
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door Nash »

Ik heb daarstraks contact gehad met Pz Antwerpen, was juist te laat om nog mee te doen met deze opleiding. Ze gaan wel proberen om nog een opleiding in te richten.
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door Vermeulen M »

Nash schreefCOLONIk heb daarstraks contact gehad met Pz Antwerpen, was juist te laat om nog mee te doen met deze opleiding. Ze gaan wel proberen om nog een opleiding in te richten.
Bel eens met Turnhout, daar hebben ze nog agenten nodig
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
GustavC
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2016, 00:30

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door GustavC »

Nash schreefCOLONIk heb daarstraks contact gehad met Pz Antwerpen, was juist te laat om nog mee te doen met deze opleiding. Ze gaan wel proberen om nog een opleiding in te richten.
Spijtig! Hopelijk start er binnen het half jaar nog een opleiding!
Proef 1 AINP: Geslaagd. 30-03-2016
Proef 2 AINP: Geslaagd. 14-06-2016
Proef 3 AINP: Geslaagd voor agent. 29-09-2016
Proef 4 AP: 03-11-2016

PZ Antwerpen
GustavC
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2016, 00:30

Re: Start opleiding agent van politie 2016 -( 2017 ?)

Bericht door GustavC »

Vermeulen M schreefCOLONJuist telefoon gekregen van Turnhout dat ze moeite gaan doen om mij op 3 november op medische keuring te sturen zodat ik zoals Gustav nog op 4 november kan starten! Hopelijk volgende week goed nieuws!
Super goed nieuws! Fingers crossed ;)
Proef 1 AINP: Geslaagd. 30-03-2016
Proef 2 AINP: Geslaagd. 14-06-2016
Proef 3 AINP: Geslaagd voor agent. 29-09-2016
Proef 4 AP: 03-11-2016

PZ Antwerpen
BUTTON_POST_REPLY