Opleiding PIVO Oktober 2011

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED
sjoeri
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2010, 18:59

Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door sjoeri »

Misschien een beetje vroeg maar beter nu al een forum onderdeel starten voor de mensen die opleiding in oktober 2011 zouden willen starten in Pivo in Asse
Dus laat maar horen wie er bij zal zijn in oktober 2011 :wink:
Groeten
Joeri
Rolmops1
__________________________
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2010, 09:55

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Rolmops1 »

Count me in!!
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Iced_Max »

Inderdaad ... al vroeg om zulk topic te starten.

Maar ok geen probleem. .... laat ons dan wel ON TOPIC blijven. :wink:
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
wim1981
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011, 11:11

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door wim1981 »

als er nog plaats is zalt voor mij ook pivo worden, ik zie net op de site dat de opleiding zou beginnen 21 maart 2011 ipv oktober??

http://www.vlaamsbrabant.be/pivo/politi ... olitie.jsp
JVDP
Aspirant
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2011, 23:14

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door JVDP »

wim1981 schreefCOLONals er nog plaats is zalt voor mij ook pivo worden, ik zie net op de site dat de opleiding zou beginnen 21 maart 2011 ipv oktober??

http://www.vlaamsbrabant.be/pivo/politi ... olitie.jsp
21 maart begint het gedeelte inspecteur voor die dat in oktober 2010 zijn begonnen.
Van oktober tot nu hebben zij het gedeelte agent gehad!
AINP GIP Brussel
Vounckx
__________________________
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2011, 13:35

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Vounckx »

Ik heb ook alle tests doorlopen, toen het attest kwam heb ik ook de brief teruggestuurd waarin ik pivo aangeduid heb als school naar keuze. Telt dit als defnitieve bevestiging of inschrijving? Nu zonder regering zijn er ook geen budgetten dus laat ons hopen dat zij geen roet in het eten strooien? Allesinds kijk ik er best naar uit, maar wel met in het achterhoofd dat het best zwaar zal zijn. De opendeurdag is iets van 3april denk ik. Ik ga dan toch nog even een kijkje nemen.

Grtz
Daan
When bad men combine the good must associate, else they will fall, one bij one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle..
Domi
__________________________
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010, 21:24

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Domi »

Vounckx schreefCOLONIk heb ook alle tests doorlopen, toen het attest kwam heb ik ook de brief teruggestuurd waarin ik pivo aangeduid heb als school naar keuze. Telt dit als defnitieve bevestiging of inschrijving? Nu zonder regering zijn er ook geen budgetten dus laat ons hopen dat zij geen roet in het eten strooien? Allesinds kijk ik er best naar uit, maar wel met in het achterhoofd dat het best zwaar zal zijn. De opendeurdag is iets van 3april denk ik. Ik ga dan toch nog even een kijkje nemen.

Grtz
Daan
Waar staat dat van die opendeurdag? Ik vind dat precies toch niet terug op hun website?
Vounckx
__________________________
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2011, 13:35

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Vounckx »

Op een jobbeurs was de politie uiteraard ook aanwezig, de vrouw die daar bijzat, was van het pivo.. Zei wist me dit te vertellen. Correctie het zal de 3e zijn. Ik had het ergens genoteerd maar n begin ik er zelf aan te twijfelen. Ik kom hier later op terug
When bad men combine the good must associate, else they will fall, one bij one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle..
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door sassa »

@ Vounckx

Twee maand op voorhand weet je of je effectief aan de opleiding mag beginnen .. dit even ter info!
WPS klas 27
Domi
__________________________
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010, 21:24

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Domi »

Vounckx schreefCOLONOp een jobbeurs was de politie uiteraard ook aanwezig, de vrouw die daar bijzat, was van het pivo.. Zei wist me dit te vertellen. Correctie het zal de 3e zijn. Ik had het ergens genoteerd maar n begin ik er zelf aan te twijfelen. Ik kom hier later op terug
Aha thanks
wim1981
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011, 11:11

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door wim1981 »

Ben nog altijd aan het wachten op mijn attest van slagen. Ik heb hier op het forum al gelezen dat je plaats op de wachtlijst om in een school binnen te geraken afhankelijk is van wanneer je geslaagd bent voor de 1ste test. klopt dit of is het afhankelijk van hoe snel je je attest van slagen en de keuze van de school per brief opstuurt?
Dojo
Politie
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 12:54

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Dojo »

Normaalgezien is dat afhankelijk van de datum van inschrijving voor de selectieproeven.
PZ 5344
wim1981
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011, 11:11

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door wim1981 »

nice,heb mij ingeschreven in februari 2010 dus de kans zit er dik in dat ik er in oktober zal zijn. is er binnekort opendeurdag in het PIVO kwestie dat ik de sfeer al eens kan opsnuiven?
Rolmops1
__________________________
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2010, 09:55

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Rolmops1 »

Heb even opgezocht en binnenkort is er dit te doen in de Pivo:

"De PIVO-politieschool in ASSE houdt een informatievoormiddag op zaterdag 2 april 2011"


Ik ben ingeschreven van eind juni dus ik hoop ook in Pivo te kunnen beginnen in oktober.
Rolmops1
__________________________
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2010, 09:55

Re: Opleiding PIVO Oktober 2011

Bericht door Rolmops1 »

Opendeurdag van Pivo was in november 2010.
BUTTON_TOPIC_LOCKED