Vragen en antwoorden over : Sport tijdens de opleiding.

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Ties
Aspirant
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2011, 12:02

Re: Vragen en antwoorden over : Sport tijdens de opleiding.

Bericht door Ties »

Ik had nog een vraagje en verzoek :)

Verzoek: kan dit topic niet best algemeen geplaatst worden bij "opleidingscentra" i.p.v. in het subforum "Vesta"?

Vraagje: Hoe zit het met sportkledij en dan vooral sportschoenen tijdens de opleiding? Kun je via de school degelijke sportschoenen aankopen (bvb een groepsaankoop dan ofoz) of moet je dat gewoon vooraf doen?

Ik ben namelijk wel toe aan een nieuw paar sportschoenen maar ik twijfel nog of ik ze in een gewone sportwinkel ga halen, of echt ergens mijn voeten eerst eens laat opmeten en dan meer "ergonomische" sportschoenen aanschaf.
1 INP: cognitief vrijstelling - Fysieke proef: 10/4/2012: GESLAAGD!
2 INP: 22/8/2012: GESLAAGD!
3 INP: 3/9/2012 + 13/12/2012: GESLAAGD!
Antecedentenonderzoek: 6/01/2013 : GESLAAGD!
4 INP: 18/02/2013 : GESLAAGD!
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: Vragen en antwoorden over : Sport tijdens de opleiding.

Bericht door Bart V »

Je krijgt een paar schoenen van de Federale Politie, ik dacht Brooks schoenen. Niets belet je echter om met eigen schoenen te lopen, opgemeten in een degelijke running-store (wat ik persoonlijk ook als veel beter ervaar dan de neutrale schoen). Je kan ze nu al kopen, ideaal om de looptrainingen al aan te vatten en met een goeie basis aan de opleiding te beginnen.
PZ Gent
Ties
Aspirant
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2011, 12:02

Re: Vragen en antwoorden over : Sport tijdens de opleiding.

Bericht door Ties »

@ Bart: bedankt voor het antwoord.
Wat betreft die looptrainingen: daar ben ik nog altijd mee bezig hoor ;-) Ben niet gestopt na de fysieke proef, maar het mag wel een beetje aangeschroefd worden.

Ik denk inderdaad dat ik toch liever schoenen laat opmeten en er zelf al ga halen, kwestie dat ze ook goed ingelopen zijn. Ik heb namelijk nogal brede voeten en nieuwe schoenen bezorgen me altijd wel even last.

Iemand toevallig tips over waar net wel en net niet te gaan voor opmetingen?
Op internet zullen er wel genoeg winkels en plaatsen te vinden zijn, maar dan weet ik nog niet of het echt aanraders zijn of niet!
1 INP: cognitief vrijstelling - Fysieke proef: 10/4/2012: GESLAAGD!
2 INP: 22/8/2012: GESLAAGD!
3 INP: 3/9/2012 + 13/12/2012: GESLAAGD!
Antecedentenonderzoek: 6/01/2013 : GESLAAGD!
4 INP: 18/02/2013 : GESLAAGD!
BUTTON_POST_REPLY