PAULO opleiding 02/05/2016

Forumregels
Afbeelding
Veperas
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2015, 13:41

PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door Veperas »

Hallo,

Net te horen gekregen dat er in alle scholen een opleiding start op 2 mei 2016. Wie start er nog allemaal in PAULO?
Maakt er iemand een facebookgroep aan zodat we elkaar daar kunnen toevoegen?

Groeten!
koho
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2015, 18:54

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door koho »

Zonet heb ik mij ingeschreven voor de opleiding van 2/05 te Paulo!
koho
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2015, 18:54

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door koho »

Hallo,

Als de personen ,die aan de opleiding mei 2016 zullen deelnemen, hun Facebook naam via een privé bericht naar mij doorsturen. Dan zal ik een groep aanmaken onder de naam Paulo mei 2016

Vriendelijke groeten
101OVL
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 29 Okt 2015, 03:02

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door 101OVL »

Weten jullie toevallig of dat online formulier enige zekerheid biedt als je je inschrijft?
Proef 1 ( Cognitief en fysiek ) : GESLAAGD
Proef 2 ( Persoonlijkheidsonderzoek ) : GESLAAGD
Proef 3 ( Antecedentenonderzoek ) : GESLAAGD
Proef 4 ( Selectiecommissie ) : GESLAAGD
Proef 5 ( Medisch geschiktheidsnderzoek ) : GESLAAGD
evl
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2015, 09:49

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door evl »

Ik heb ook het formulier ingevuld om te starten op 2 mei aan de politieschool in Gent!
evl
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2015, 09:49

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door evl »

Ik heb geînformeerd over 'de zekerheid' dat je echt kan starten als je het formulier hebt ingevuld. Ze zeiden mij dat je pas 100% zeker bent als je de brief thuis ontvangen hebt. Dus ik wacht met mijn opzeg te geven tot ik die brief gekregen heb:)
koho
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2015, 18:54

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door koho »

evl schreefCOLONIk heb geînformeerd over 'de zekerheid' dat je echt kan starten als je het formulier hebt ingevuld. Ze zeiden mij dat je pas 100% zeker bent als je de brief thuis ontvangen hebt. Dus ik wacht met mijn opzeg te geven tot ik die brief gekregen heb:)

Heb je een idee hoelang het duurt vooraleer je deze brief zou ontvangen?

Groeten
JulesV
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2015, 16:53

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door JulesV »

Ik begin op 1 april 2016 met mijn opleiding op Campus Vesta!
koho
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2015, 18:54

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door koho »

JulesV schreefCOLONIk begin op 1 april 2016 met mijn opleiding op Campus Vesta!

Hoeveel tijd zat er tussen het invullen van het keuzeformulier en de bevestiging dat je mocht starten?

Groeten
JulesV
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2015, 16:53

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door JulesV »

Ik heb keuzeformulier 30/12 ingevuld en 01/02 nieuws gekregen dat ik 01/04 mag starten met de opleiding! Heel belangrijk is wel dat het invullen van het keuzeformulier géén garantie geeft dat je het eerstvolgende schooljaar mag starten! Er is eerst nog een selectie waarbij ze beslissen welke mensen ze bij elkaar gaan zetten in welk schooljaar. Dat wist mijn correspondent te vertellen :-)
koho
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2015, 18:54

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door koho »

JulesV schreefCOLONIk heb keuzeformulier 30/12 ingevuld en 01/02 nieuws gekregen dat ik 01/04 mag starten met de opleiding! Heel belangrijk is wel dat het invullen van het keuzeformulier géén garantie geeft dat je het eerstvolgende schooljaar mag starten! Er is eerst nog een selectie waarbij ze beslissen welke mensen ze bij elkaar gaan zetten in welk schooljaar. Dat wist mijn correspondent te vertellen :-)

Merci voor de informatie. Mag ik vragen wanneer u begonnen bent met de selectieproeven?

Groeten
JulesV
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2015, 16:53

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door JulesV »

koho schreefCOLON
JulesV schreefCOLONIk heb keuzeformulier 30/12 ingevuld en 01/02 nieuws gekregen dat ik 01/04 mag starten met de opleiding! Heel belangrijk is wel dat het invullen van het keuzeformulier géén garantie geeft dat je het eerstvolgende schooljaar mag starten! Er is eerst nog een selectie waarbij ze beslissen welke mensen ze bij elkaar gaan zetten in welk schooljaar. Dat wist mijn correspondent te vertellen :-)

Merci voor de informatie. Mag ik vragen wanneer u begonnen bent met de selectieproeven?

Groeten
Ik ben vorig jaar in maart begonnen! Het heeft allemaal redelijk lang geduurd bij mij! Ondanks dat ik een 7e jaar integrale veiligheid heb gedaan en je dan normaal een versnelde procedure krijgt.. :wink:
koho
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2015, 18:54

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door koho »

JulesV schreefCOLON
koho schreefCOLON
JulesV schreefCOLONIk heb keuzeformulier 30/12 ingevuld en 01/02 nieuws gekregen dat ik 01/04 mag starten met de opleiding! Heel belangrijk is wel dat het invullen van het keuzeformulier géén garantie geeft dat je het eerstvolgende schooljaar mag starten! Er is eerst nog een selectie waarbij ze beslissen welke mensen ze bij elkaar gaan zetten in welk schooljaar. Dat wist mijn correspondent te vertellen :-)

Merci voor de informatie. Mag ik vragen wanneer u begonnen bent met de selectieproeven?

Groeten
Ik ben vorig jaar in maart begonnen! Het heeft allemaal redelijk lang geduurd bij mij! Ondanks dat ik een 7e jaar integrale veiligheid heb gedaan en je dan normaal een versnelde procedure krijgt.. :wink:

Ik ben vorig jaar Juni gestart en had mijn commissie op 13/11 en uiteindelijk pas resultaat eind januari. Ik hoop dat ik kan starten op 2/05 :-D
evl
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2015, 09:49

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door evl »

Ik heb geïnformeerd naar wanneer de brieven verzonden zouden worden voor de opleidingen in mei. Ze wisten mij te vertellen dat ze groen licht hebben gekregen dus dat we eerstdaags onze brief zouden moeten ontvangen! :d
davym
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2015, 12:49

Re: PAULO opleiding 02/05/2016

Bericht door davym »

Persoonlijk vind ik dit vrij laat, toch?

Ikzelf hoop een opleiding te starten op 1/09 of 1/10 maar als de bevestiging van inschrijving pas 9 weken voor start van de opleiding ontvangen wordt is het voor mezelf (en wellicht voor anderen) onmogelijk hieraan te kunnen meedoen, ikzelf zit met een opzeg van 8 weken (wat nog weinig is vergeleken met andere collega's).
Hopelijk wordt de opleiding in het najaar wat vroeger bekend gemaakt...

Evi, bij wie heb jij om meer info gevraagd omtrent de opleiding van 2/5?

Attest van slagen (16-02-16)
Start opleiding (02-05-16)
PAULO PROM 115
BUTTON_POST_REPLY