106de lichting OPAC- Kennismaking

Forumregels
Afbeelding
Drez
Politie
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2012, 16:23

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door Drez »

i like you93 schreefCOLONAnders eens bellen naar de OPAC? deze gaan je zeker alle info kunnen geven hé ;)
Ik dacht dat je broodjes kon kopen, maar dat er idd ook microgolfovens ter beschikking zijn!

Matthew
Daar twijfel ik niet over. Maar zal daar niet voor gaan bellen :roll: Nog 2 weken wachten en 't is zover!
Gebruikers-avatar
mito555
Politie
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 12:05

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door mito555 »

Op OPAC zijn er inderdaad microgolfovens. Er is ook een automaat met microgolfmaaltijden. Je kan ook broodjes bestellen. Keuze genoeg!

De warme maaltijden zijn niet zo heel kwalitatief en de variatie is ook gene vetten, maar het is voldoende om te eten wanneer je niets anders voorzien hebt.
OPAC 105de
Gebruikers-avatar
Bautie
Politie
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 09:31

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door Bautie »

Is er al iemand zijn uniform gaan passen?
Klopt het dat je soms meer dan een maand moet wachten?
tine
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2012, 20:30

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door tine »

Bautie schreefCOLONIs er al iemand zijn uniform gaan passen?
Klopt het dat je soms meer dan een maand moet wachten?

Ik moet morgen om 13u gaan voor de maatname.

Grtjs,
Tine
i like you93
Aspirant
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2012, 19:09

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door i like you93 »

Ik heb mijn uniformen al gaan passen! maar je hebt die inderdaad pas in november!
Je moet dus effectief in geklede kledij komen zolang je dat niet hebt!

voor mannen is dat dus een hemd, kostuumsbroek en das!
voor vrouwen.... Jaaah, wat dragen die dan juist, da weet 'k nie ze :p

Matthew
OPAC, 106e promotie, peloton 2
Drez
Politie
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2012, 16:23

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door Drez »

i like you93 schreefCOLONJe moet dus effectief in geklede kledij komen zolang je dat niet hebt! Voor mannen is dat dus een hemd, kostuumsbroek en das!
Een kostuumbroek en das? Wie heeft er dat verteld?
koen v
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2011, 11:39

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door koen v »

Lijkt mij uit de lucht gegrepen dat formele kledij inhoudt dat men een das en kostuumbroek moet aandoen...gewoon deftig voor de dag verschijnen, meer niet.
i like you93
Aspirant
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2012, 19:09

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door i like you93 »

Toen ik vroeg aan de persoon van de maatname of we deze kledij op tijd zouden hebben zei hij dat dit niet zo was, en dat we dus zelf gepaste kleding moesten voorzien.
Hij zij hierbij expliciet: "een jeansbroek is een werkbroek." ik vroeg hem toen wat het dan wel moest zijn,waarop hij antwoorde dat het een geklede broek moest zijn, met hemd, een das kan dus nog wel weggelaten worden.

Ook andere bronnen zeiden me dat ik moest zorgen voor een geklede broek en hemd, liefst met das.

Matthew
OPAC, 106e promotie, peloton 2
SanPe
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2011, 10:28

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door SanPe »

Zocht dit even op en inderdaad, ze suggereren een geklede broek met hemd te dragen wat ik nu ook niet bepaald zie zitten maar goed...
http://www.opac.be/documenten/onthaalbrochure_AINP.pdf Op pagina 21 vind je de rubriek 'voorkomen & kledij' terug.
i like you93
Aspirant
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2012, 19:09

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door i like you93 »

SanPe schreefCOLONZocht dit even op en inderdaad, ze suggereren een geklede broek met hemd te dragen wat ik nu ook niet bepaald zie zitten maar goed...
http://www.opac.be/documenten/onthaalbrochure_AINP.pdf Op pagina 21 vind je de rubriek 'voorkomen & kledij' terug.
Bedankt, SanPe!
Ook voor mij zal dit een hele verandering zijn, maar eenmaal je dat gewoon bent zal dat allemaal wel meevallen zeker hé? ;D

Ik heb alvast kostuumsbroeken, hemden en een das gaan halen! Ik ben er klaar voor! ^^

Matthew
OPAC, 106e promotie, peloton 2
andyvl
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2012, 13:44

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door andyvl »

Hallo,

Ik start ook op 1/10/2012 bij opac, ben afkomstig uit Sinaai-Waas.

i.v.m. de kledij die we moeten dragen heb ik eens gebeld naar opac zelf en een deftige jeans met hemd of propere trui is voldoende.

Gr.
Gebruikers-avatar
mito555
Politie
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 12:05

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door mito555 »

inderdaad, ge moet daar niet met een das afkomen. Gewoon een donkere broek (mag jeans zijn als het niet teveel opvalt) met een hemd. Gewoon iets neutraals. En propere schoenen!
OPAC 105de
Gebruikers-avatar
Bautie
Politie
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 09:31

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door Bautie »

andyvl schreefCOLONHallo,

Ik start ook op 1/10/2012 bij opac, ben afkomstig uit Sinaai-Waas.

i.v.m. de kledij die we moeten dragen heb ik eens gebeld naar opac zelf en een deftige jeans met hemd of propere trui is voldoende.

Gr.
Dat is goed nieuws :)
Bedankt voor de info ;)

Vandaag ook de brief ontvangen en gezien dat het op vrijdag 19 en zaterdag 20 oktober teambuilding is in de Ardennen :)
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door Dimitri »

SanPe schreefCOLONZocht dit even op en inderdaad, ze suggereren een geklede broek met hemd te dragen wat ik nu ook niet bepaald zie zitten maar goed...
http://www.opac.be/documenten/onthaalbrochure_AINP.pdf Op pagina 21 vind je de rubriek 'voorkomen & kledij' terug.
En je wilt dus starten in een job waarbij je steeds in hemd (ofja, polo als je dat echt wilt in de zomer) en een min of meer geklede broek moet rondlopen?
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: 106de lichting OPAC- Kennismaking

Bericht door Jens »

mito555 schreefCOLONinderdaad, ge moet daar niet met een das afkomen. Gewoon een donkere broek (mag jeans zijn als het niet teveel opvalt) met een hemd. Gewoon iets neutraals. En propere schoenen!
Sla jullie voorraad schoenblink maar al in :-D
Inspecteur van politie
BUTTON_POST_REPLY