104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED
antje
Aspirant
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 07:44

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door antje »

Jarrid schreefCOLON
antje schreefCOLON
Jarrid schreefCOLONIkzelf ben van Ninove, heb ook voor opac gekozen.. Pivo is idd dichter in kilometers maar 's morgens om 7u van Aalst naar Brussel is heel de baan filerijden.. En de meeste van het korps hier in Ninove zijn blijkbaar naar opac gegaan, 't zou vlotter rijden zijn ..
Ja t zou kunnen.
En de snelweg vermijden door de Brusselsesteenweg te nemen van Aalst naar Asse??
Iemand een idee hoe dat gaat s'morgens?
Ik denk dat ik dat eens ga uittesten op een ochtend.
Opac heb ik al gedaan om 8u en daar doe ik drie kwartier over.
Ja dacht ik ook altijd maar ik heb mij ferm mispakt daarin..
omdat je in principe ook nog is vast zit in Ternat door de op en afrit van E40
Maar idd, best is uittesten , en laat het ons dan weten? :D
Yep, ik laat het jullie weten.
1e proef: geslaagd
2e proef: geslaagd
3e proef: geslaagd
4e proef: geslaagd
Start opleiding: 01/10/2012 Pivo Asse
Katleen
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2010, 14:16

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door Katleen »

Jarrid schreefCOLONIkzelf ben van Ninove, heb ook voor opac gekozen.. Pivo is idd dichter in kilometers maar 's morgens om 7u van Aalst naar Brussel is heel de baan filerijden.. En de meeste van het korps hier in Ninove zijn blijkbaar naar opac gegaan, 't zou vlotter rijden zijn ..
ja er is inderdaad veel file hoor van Aalst naar Asse.
en ik heb ook zo iets van ik woon in Oost-Vlaanderen dus wil ik ook naar de Oost-Vlaamse politieschool.
en ik ben door de fysieke testen! en medische waren ook goed. kan wel 4 tot 6 weken duren voor de definitieve uitslag.
Proef 1 INP: geslaagd
Proef 2 INP: geslaagd
Proef 3 INP: geslaagd
Proef 4 INP: geslaagd

start opleiding: 1 oktober PIVO
Leroy
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 16 Jun 2010, 18:27

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door Leroy »

Proficiat aan diegenen die starten in 104e promotie. Ikzelf zit in het 103e op OPAC en zal jullie nog heel eventjes te zien krijgen. Indien je wat informatie wilt over de opleiding stuur je maar een privéberichtje of vraag je het hier maar. Heb mezelf trouwens ook lid gemaakt van die facebookgroep.
jop
Aspirant
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2009, 22:06

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door jop »

Leroy schreefCOLONProficiat aan diegenen die starten in 104e promotie. Ikzelf zit in het 103e op OPAC en zal jullie nog heel eventjes te zien krijgen. Indien je wat informatie wilt over de opleiding stuur je maar een privéberichtje of vraag je het hier maar. Heb mezelf trouwens ook lid gemaakt van die facebookgroep.

Hoi,

Ik start in oktober met mijn opleiding in het plot in limburg. Dus ik weet niet in hoeverre de les-paketten samen verlopen. Maar ik had toch even een vraagje over de slaag percentage's. En hoe de studiebegeleiding is. Ik ben namelijk al een heel tijdje van de schoolbanken af ( 15 a 20 jaar ) Maar ben wel voor 200 % gemotiveerd om de studie's terug aan tevangen. Lijkt wel terug of ik de gevoelens terug krijg in de tijd dat ik begon aan de opleiding als onderoffier in het leger. Dus hopelijk op wat meer informatie dank ik u al. Met vriendelijke groeten jop
1ste proef: Geslaagd
2de proef: Geslaagd
3de proef: Geslaagd
4de proef: Geslaagd

Start opleiding op 1 oktober 2010 in Genk.
jessie1988
Politie
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009, 10:58

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door jessie1988 »

Ik dacht vernomen te hebben dat 98% slaagt.
Nihlus
Aspirant
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 15:13

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door Nihlus »

Hmm, slaagkans kan'k niet exact duiden. Met de goede motivatie geraak je wel al ver. En als je toont dat je't wel in je hebt en er echt voor wilt gaan dan krijg je wel kansen genoeg om je te bewijzen:
examens - herexamens - terugzetting naar een nieuwe lichting.

Ze smijten je niet zomaar buiten hoor, je bent ook een investering geweest gedurende al die maanden! Maar als je'r echt met je pet naar gooit dan kan je'r wel een kruisje over maken. Dus met volle moed ertegenaan gaan, en niet opgeven (da's nog 't lastigste van alles) ook al blijkt 't maar aan te slepen!

Heb me ook ingeschreven op jullie FB groep.
Promotie 103 - OPAC
wodka
Aspirant
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009, 12:55

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door wodka »

In 102.1 zijn we 6 mensen 'verloren'. De redenen waren divers en niet te voorzien, maar nooit is een gemotiveerd iemand moeten vertrekken...
opac '10 - plt. 102.1 - Inp. Pz 5415 ID
obersoundzzz
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2009, 09:50

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door obersoundzzz »

Ik heb mij paar dagen geleden aangemeld bij de groep op facebook maar nog geen goedkeuring gekregen :snif:
jessie1988
Politie
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009, 10:58

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door jessie1988 »

@obersoundzzz. Stuur anders musbertang eens een bericht.
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door Neo »

jop schreefCOLONMaar ik had toch even een vraagje over de slaag percentage's. En hoe de studiebegeleiding is. Ik ben namelijk al een heel tijdje van de schoolbanken af ( 15 a 20 jaar ) Maar ben wel voor 200 % gemotiveerd om de studie's terug aan tevangen. Lijkt wel terug of ik de gevoelens terug krijg in de tijd dat ik begon aan de opleiding als onderoffier in het leger. Dus hopelijk op wat meer informatie dank ik u al. Met vriendelijke groeten jop
Valt heel goed mee, maar je zal er wel wat moeten voor doen, je krijgt het niet kado. Je zal je vakken goed moeten samenvatten want voor luik 1 zit je met een 19-tal vakken.
Mijn mappen van al die vakken samen daarjuist eens op de weegschaal gezet en dat komt op 15 kg of een stapel van 30 cm hoog aan papperassen.

Ik ben al van de schoolbanken af sinds 1992 en stelde mij dezelfde vraag. Bij de eerste test dagelijks werk (een mini examen op één voormiddag van 8 vakken) had ik een totaal van 70 op 80 en voor de tweede test van de overige vakken had ik 140 op 165.
De examens zijn bijna achter de rug, nog enkel een mondeling proef van EHBO, PITIP praktijk en woensdag de grote mondelinge voorstelling van mijn project. Dan is deel één voor mij achter de rug. Het resultaat is nog niet gekend maar ik ben vrij zeker van mezelf dat het er zeker mag zijn. Dan begin ik aan luik twee. Iets meer aktie en praktijk, dan gaat het sneller, want de eerste 5 maanden zijn puur theorie en veel op de schoolbanken zitten.
Als ik dat kan dan ben ik er zeker van dat jij dat even goed gaat doen. Maar je moet er iets voor over hebben. Ik had de laatste weken niet veel tijd gehad voor andere dingen buiten studeren en samenvatten.
Maar onthou goed, dit is een fantastisch jaar. Je leert zoveel dingen bij. Gewoon effe doorbijten en nadien gaat het leven weer zijn gewone gang maar dan met de job waar je naar uitkeek.
Inspecteur Interventie
saar
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2010, 15:46

Hoe kunnen we verbeteren?

Bericht door saar »

zijn er nog mensen uit lokeren die starten aan opac 1/10/10?
Nickske
__________________________
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 15:43

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door Nickske »

vraagje: de papieren met mijn punten op en bevestiging dat ik geslaagd ben heb ik al een dikke week gekregen. Nu zeiden ze dat ze telefonisch contact zouden opnemen ivm de school. Is het pas na dat telefoontje dat je de attesten thuis krijgt? Of krijg je soms ook gewoon de attesten thuis zonder dat ze je bellen?
Wat staat daar eigenlijk in?

thnx!!

:wink:
AINP Promotie 26 klas Golf Campus Vesta
ElkeBraeckman
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2010, 20:11

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door ElkeBraeckman »

Hoi allemaal!! :D

Ik heb vorige week telefoon gekregen dat ik jullie mag vervoegen in oktober!! :D
(De meest leuke telefoon ooit die ik kreeg ;))

Ik ben er 23 en wonende in Laarne.
Ik kan al niet wachten tot de 1e oktober!

Tot snel iedereen!!
xx-Elke
TDV
Aspirant
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2010, 12:39

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door TDV »

Dag allemaal,

ik stel me eerst even voor: ik ben Thomas, 25 jaar en ik woon in Lokeren.

Ik ben m'n selectieproeven gestart in augustus 2009. Sinds maart 2010 weet ik dat ik volledig geslaagd ben. Ik start dus ook op 1 oktober aan het OPAC.

Ik ben momenteel nog aan het werk op kantoor, maar kijk echt wel uit naar een iets actiever beroepsleven :wink:
Ik volg al een tijdje dit forum, en tevens dat op '9 lives', maar heb me pas nu geregistreerd. Aangezien ik intussen m'n ontslag gegeven heb bij mijn huidige werkgever kan ik immers eindelijk 'uit de kast komen'.

Groeten, en tot binnenkort,

Thomas
Gebruikers-avatar
DaikoG
Politie
BerichtenCOLON 203
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2010, 20:52

Re: 104de lichting OPAC - start op 01/10/2010

Bericht door DaikoG »

TDV schreefCOLON Ik ben momenteel nog aan het werk op kantoor, maar kijk echt wel uit naar een iets actiever beroepsleven :wink:
Op het actieve zal je toch nog even moeten wachten... Eerst een jaartje OPAC en echt actief kan je dat niet noemen :whoeha:
PZ Brussel HOOFDSTAD Elsene - G/DCT1 (Wachtdienst)
BUTTON_TOPIC_LOCKED