De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door VRS »

'k Vermoed dat je het tegen mij hebt (niet Dorien11) Kevin? Dat mag je gerust doen hoor.
TekinC
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 21:48

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door TekinC »

Iemand een idee wanneer de deliberatiecommissie deze maand samenkomt?
dartel
__________________________
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2013, 18:14

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door dartel »

Dat vraag ik me ook af TekinC. Aangezien de proeven nu wel héél vlotjes gaan. De psychologe/voorzitter zei gisteren dat ik maximum twee weken zou moeten wachten op het resultaat. Het zal dus snel zijn.
Ik had mezelf voorgenomen om de zaak te laten rusten tot dan, maar hier zit ik weer, op't forum :)
TekinC
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 21:48

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door TekinC »

dartel schreefCOLONDat vraag ik me ook af TekinC. Aangezien de proeven nu wel héél vlotjes gaan. De psychologe/voorzitter zei gisteren dat ik maximum twee weken zou moeten wachten op het resultaat. Het zal dus snel zijn.
Ik had mezelf voorgenomen om de zaak te laten rusten tot dan, maar hier zit ik weer, op't forum :)
Ik heb mijn commissie nu een week geleden gehad, ik heb ook een relaas gepost op de forum. Ik vond dat het gesprek heel vlot ging ik ben ook naar buiten gekomen met een goed gevoel. Maar ik dacht dat ik al na enkele dagen een telefoontje kon verwachten. De psychologe zei bij mij ook dat het 2 tot 3 weken kon duren. Wss moeten we wachten tot de deliberatiecommissie samenkomt.
dartel
__________________________
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2013, 18:14

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door dartel »

Ik had niet echt een goed gevoel. Al je sterke punten lijken weg te vallen en de werkpunten worden in de verf gezet. Het is normaal dat ze dit doen, maar echt blij word je er niet van.
Ik ben wel kalm gebleven en heb altijd alles rustig uitgelegd. Hopelijk was het voldoende, nu is het spannend afwachten.
TekinC
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 21:48

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door TekinC »

dartel schreefCOLONIk had niet echt een goed gevoel. Al je sterke punten lijken weg te vallen en de werkpunten worden in de verf gezet. Het is normaal dat ze dit doen, maar echt blij word je er niet van.
Ik ben wel kalm gebleven en heb altijd alles rustig uitgelegd. Hopelijk was het voldoende, nu is het spannend afwachten.
Ja inderdaad ze proberen je vooral te kraken zodat ze kunnen zien hoe je reageert op stressvolle situaties. Is het goed dat je me op de hoogte houdt wanneer je jouw uitslag hebt. Ik zal je eveneens op de hoogte houden.
Vince83
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2015, 11:11

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Vince83 »

TekinC schreefCOLON
dartel schreefCOLONDat vraag ik me ook af TekinC. Aangezien de proeven nu wel héél vlotjes gaan. De psychologe/voorzitter zei gisteren dat ik maximum twee weken zou moeten wachten op het resultaat. Het zal dus snel zijn.
Ik had mezelf voorgenomen om de zaak te laten rusten tot dan, maar hier zit ik weer, op't forum :)
Ik heb mijn commissie nu een week geleden gehad, ik heb ook een relaas gepost op de forum. Ik vond dat het gesprek heel vlot ging ik ben ook naar buiten gekomen met een goed gevoel. Maar ik dacht dat ik al na enkele dagen een telefoontje kon verwachten. De psychologe zei bij mij ook dat het 2 tot 3 weken kon duren. Wss moeten we wachten tot de deliberatiecommissie samenkomt.
Mij hebben ze dat ook gezegd, maar na 1 week had ik al nieuws.
dartel
__________________________
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2013, 18:14

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door dartel »

Vince, heb je daar zelf voor getelefoneerd, hebben ze jou opgebeld of had je na één week al een brief?
EllenCo
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2015, 18:29

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door EllenCo »

Ik heb op een woensdag mijn commissie gehad en de volgende dinsdag telefoon gekregen van Brussel met positief nieuws. Ik denk dat ze je zelf opbellen als je nog moet deelnemen aan de medische proef en anders is het wachten op een brief.
Inspecteur - Lokale Politie Lier 5360 -
JasperDP
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2015, 23:06

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door JasperDP »

Gesprek gehad op 15 oktober, 22 oktober al uitslag gekregen.
Fysieke en cognitieve proeven: geslaagd op 12/05/2015
Persoonlijkheidsonderzoek: geslaagd op 01/09/2015
Selectiecommissie: 15/10/2015, niet geslaagd 22/10/2015
Medisch onderzoek: medisch geschikt op 15/10/2015
TekinC
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 21:48

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door TekinC »

JasperDP schreefCOLONGesprek gehad op 15 oktober, 22 oktober al uitslag gekregen.
Hebben ze jou gebeld of heb je een brief ontvangen?
JasperDP
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2015, 23:06

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door JasperDP »

TekinC schreefCOLON
JasperDP schreefCOLONGesprek gehad op 15 oktober, 22 oktober al uitslag gekregen.
Hebben ze jou gebeld of heb je een brief ontvangen?
Ik heb een brief ontvangen, maar had toen ook al wel de medische testen afgelegd.
Fysieke en cognitieve proeven: geslaagd op 12/05/2015
Persoonlijkheidsonderzoek: geslaagd op 01/09/2015
Selectiecommissie: 15/10/2015, niet geslaagd 22/10/2015
Medisch onderzoek: medisch geschikt op 15/10/2015
Vince83
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2015, 11:11

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Vince83 »

dartel schreefCOLONVince, heb je daar zelf voor getelefoneerd, hebben ze jou opgebeld of had je na één week al een brief?
Ze hebben mij opgebeld.
Hannevnck
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2017, 11:25

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Hannevnck »

Zou iemand me kunnen vertellen of het mogelijk is dat je na je bijkomend onderzoek medisch nog eens naar selectiecommissie moet terwijl ik dit al heb gedaan en geslaagd was hiervoor. Zit beetje met stress hoe dit komt?
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Kevin_Fox »

Hannevnck schreefCOLONZou iemand me kunnen vertellen of het mogelijk is dat je na je bijkomend onderzoek medisch nog eens naar selectiecommissie moet terwijl ik dit al heb gedaan en geslaagd was hiervoor. Zit beetje met stress hoe dit komt?
Was er iets mis met het medisch luik?
Ik denk dat deze vraag best door één van de politiemensen hier aanwezig wordt beantwoord...
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
BUTTON_POST_REPLY